sahar_love_live_smile
תקראו למעלה

'היחידה' ~ פרק 15

sahar_love_live_smile 12/04/2015 1826 צפיות 14 תגובות
תקראו למעלה

** הודעה לפני הקריאה **

תודה רבה על התגובות המדהימות שלכן על הפרק הקודם!
כנראה שיש לכן כוחות על או משהו חחח כי אתמול עשיתי משהו שאף פעם לא יצא לי לעשות, כתבתי שלושה פרקים ברצף. בדרך כלל לוקח לי שבוע עם הפסקות לכתוב פרק אחד והפעם פשוט כתבתי שלושה, לא קצרים יותר מהרגיל, ברצף.
אז לכבוד המאורע המיוחד חחחח ובזכות יובלללל המדהימה שהציעה לי את הרעיון, החלטתי לעשות מרתון :)
אם על הפרק הזה יהיו 10 תגובות, ברגע שאני אראה את זה, אני אעלה את הפרק הבא וכך גם בבא אחריו.

מי שלא יודעת (למרות שלא ניראלי שיש מצב כזה בכלל), יובל היא כותבת מדהימה ויש לה עכשיו סיפור המשך לסיפור הקודם שלה, wicked game, קריאה חובה !!

תהנו :)

פרק 15-ארוחת נוסטלגיה.

\"אחי, אין מצב!\" אמרתי לליאור ונשכבתי על המיטה לידו שאני מניח על הבטן שלי את הצלחת עם הגרעינים שהבאתי מהמקרר.
\"ואני אומר לך שכן,\" הוא ענה ולקח מהגריעינים \"היה לכם את קסיאס, אבל עכשיו הוא בהחלמה ואני אומר לך שאין מצב תנצחו!\" הוא אמר בטוח בעצמו ופיצח אחד. ברצלוניסט מתלהב.
\"אתה שוכח אתה מדבר על ריאל מדריד? עם כריסטיאנו. ה-כריסטיאנו רונאלדו.\" אמרתי את המובן מאליו.
\"אחי אתה סתם נשמע כמו כוסית שמדברת על איזה מעצב שיער מפורסם,\" הוא גיחך.
\"אחי אתה מתחמק,\" עניתי.
\"ממה יש לי? הרי זה ברור שבארסה לוקחת היום.\" הוא אמר.
\"לוקחת מסכות, בכל זאת יהיה משפיל לצאת אחרי עוד הפסד לטובים ביותר,\" אמרתי ועשיתי מבט
של \'תכלס\'.
\"הטובים ביותר,\" הוא גיחך בזלזול.
\"הטובים ביותר.\" אישרתי את דברי.
\"בסדר אחי, מה שעושה לך טוב.\" הוא אמר בנימה של \'מה שתגיד\'.
\"אתה עושה לי טוב,\" נשכתי את השפה התחתונה שלי, עשיתי מבט מחורמן והעברתי יד על הרגל שלו.
\"איכס לך מפה יהומו,\" הוא מיד קפץ והעיף את היד שלי ממנו ואני פרצתי בצחוק. \"מתי מתחיל המשחק בכלל?\" הוא הוסיף הביט לכיוון המסך.
\"עוד…\" מלמלתי ולקחתי את השלט האדום מהשידה ליד \"עשר דקות,\" השלמתי כשראיתי שהמשחק המדובר אמור להתחיל בעוד כעשר דקות.
צלצול הטלפון של ליאור קטע את השקט. \"היי מאמי,\" הוא ענה. זאת בטח הדר.
\"עם ליאב, רואים משחק,\" הוא אמר ונשך את העור היבש סביב הציפורן שלו כשהוא מביט קדימה.
\"יש לך ד\"ש,\" הוא אמר.
\"בחזרה,\" עניתי והמשכתי לצפות באחת מתחרויות ההתעמלות ששודרה בערוץ השני. אמאלה! מה זה הדבר הזה?! מה זה השטויות האלו התעמלות?! כולן עושות תרגילים ומתקפלות כאילו אין להן עצמות בין כל השירים והסחוס והגועל נפש ולבושות בבגד שנדבק להן לגוף כמו ניילון נצמד לכריך דווקא מתי שהכי רעבים! איך הן עושות את זה?!
\"אחחחח\" פלטתי ברתיעה והסתתי את מבטי מהמסך כשהמתעמלת עמדה על איזה קורה והתקפלה אחורה ככה שהראש היה לה בין הרגליים. כוסאמא שלה רק מלראות אותו כואב לי!
\"מה יש?\" ליאור שאל בשקט תוך כדי שהוא מקשיב להדר שמדברת בטלפון.
סימנתי לו עם הראש על הסמך. הוא הסתכל לשם ובשנייה בוסס את הראש במבט נגעל \"מה אתה רואה את זה בכלל?\" הוא שאל ואני משכתי בכתפיי.
הוא המשיך לדבר עם הדר ובין לבין נשמעו מלמולי אהבה ומחמאות.
לפעמים אני מקנא ליאור. לא בגלל המראה, כי אני מודע לזה שלי לא חסר. ולא בגלל השכל, כי אף פעם לא חיפשתי להיות הכי חכם בכיתה וגם עכשיו, הציונים שלי היו מלאים והוצאתי תעודת בגרות מלאה עם 95 במתמטיקה.
אבל בעניין הזה של החברה אין ספק שלפעמים הייתי מוכן להחליף איתו. זה לא שרע לי עם הפלרטוטים והמבטים שאני מרעיף לכל עבר, ומהידיעה הזאת שאני יוצא הערב למסיבה ואני יכול לסיים אותו בכל מצב עם כל אחת כי אני לא מחויב לשום דבר. אבל עדיין, התואר הזה של החברה, חסר לי. היו לי כמה קשרים בתיכון אבל אף אחד מהם לא באמת היה רציני, לא בגדתי באף אחת! אבל גם לא באמת אהבתי אותן.
לפעמים כל כך באלי שתהיה לי מישהי שאני יוכל לחבק אותה חזק ולהריח את השיער שלה ושנתנשק ונלחש אחד לשני מחמאות ודברי אהבה כי אנחנו באמת אוהבים אחד את השני ולא כי אנחנו מתחנפים בשביל לקבל סקס זמין. בא לי את המקום מפלט הזה, שאני ארגיש בו בטוח ואוהב. בא לי לאהוב מישהי ולדאוג לה כמו לחיים שלי. אבל זה כל זה אל מול לוותר על כל המסיבות והשטויות שאני עושה.
\"טוב מאמי שלי המשחק מתחיל אני אדבר איתך טוב?\" ליאור אמר להדר בטלפון וקטע את המחשבות שלי שכנראה ששקעתי בהן יותר מידי כי המשחק כבר התחיל.
אוהב אותך.\" הוא אמר וניתק.
\"יאללה בארסה!\" הוא צעק התלהבות והתיישב עם הגב אלי ועם הפנים אל המסך.
\"כן…\" מלמלתי מהורהר והתפנתי לצפייה במשחק.

~נקודת המבט של סהר~
\"אני שמח שהסדרנו את העניינים בנינו.\" דור אמר לי בחיוך בזמן שארזתי אחרי השיעור אחר הצהרים. אז כן. אחרי הערב חברתי והעימות הלא נעים עם דור עשיתי אחד ועוד אחד, יצא לי שלוש דרך אגב, והחלטתי שאין לי למה להילחם אם אני אפסיד מראש. זאת אומרת שאם אני אנסה להקשות על דור,ף הוא יקשה על פי שניים. אז, אם אתה לא יכול להילחם בהם, תצטרף אליהם.
\"גם אני.\" אמרתי בחיוך קטן ומהר הכנסתי את חפציי לתיק. מאז שהפסקנו לריב ולהתנכל אחד לשני, יש לנו יותר מידי זמן \'ריק\' ביחד, ככה שכל דקה מישהו יכול לפלוט משהו מפעם או להעלות את הנושא, ובכללי נוצרת איכשהו תמיד שתיקה מביכה ככה שאני מנסה לצמצם את החשיפה שלנו אחד לשני כשאנחנו לבד.
\"יום טוב.\" אמרתי במהירות וברחתי מהכיתה. פתאום הכל נהיה מביך כל כך!
\'מחר יש ארוחה אצלי.\' קיבלתי הודעה מאדיר. עזבתי לרגע את המגזין שקראתי ונכנסתי להודעה.
\'רואים אותך שמה?\' הוא מיד שלח עוד אחת.
\'שעה?\' שאלתי.
\'שמונה וחצי אצלי\' הוא ענה.
\'אני אבוא\' כתבתי והתנתקתי מהוואטסאפ.
מעיין ואדיר ביחד כבר ארבע שנים בערך ממה שהבנתי. מעז שהוא עזב הוא לא דאג לשמור כל כך על קשר, בעיקר איתי, אבל מידי כמה זמן היינו נפגשים ומשתפים אחד את השני והוא סיפר לי שהוא הכיר את מעיין שנתיים אחרי שהוא עזב, באיזה פרויקט שהוא השתתף בו, עכשיו אני מסיקה שמדובר ב \'יחידה\'. אני לא כל כך מכירה אותה אבל מהשיחות הקצרות שיצא לנו לנהל היא נשמעת ממש חמודה. האמת שאני באה רק בשביל להכיר אותה קצת יותר, הוא אחי, אני לא צריכה ארוחות בשביל לפגוש אותו.

~נקודת המבט של שקד~
\"תודה רבה!\" גולן אמר לי וסיכם את הפגישה של היום בחיבוק. אלוהים זה היה כל כך נעים להיות בין הזרועות החסונות שלו.
\"בכיף, יום טוב.\" נפרדתי ממנו וכל אחד הלך לכיוונו. בדרך למעונות נזכרתי בערב החברתי. אני ואופיר ממש התחברנו ואנחנו יכולות להיות חברות טובות. כמובן שעל הסוד הגדול שלי לא סיפרתי לה והמצאתי לה איזה משהו שאני מדברת מתוך שינה אבל עדין נורא נהניתי איתה ככה כל פעם כשאני מחייכת בגלל איזושהי קרבה אל גולן, אני נזכרת בה ומיד אני מתחילה להרגיש רע עם עצמי.

\'מחר אצלי. מצאתי אחלה סרט בויאודי, את מביאה קינוחים. אני מאוד אוהבת שוקולד ;)\' אופיר שלחה לי.
\'אצלך? לא אסור לנו להיכנס למגורי מדריכים?\' שאלתי.
\'נכון. אבל אף פעם לא באמת הקשבתי לחוקים האלו, נבריח אותך.\" היא רשמה ואני גיחכתי לעצמי.
\'סגור!\' שלחתי ומיד הלכתי לחפש מתכונים לקינוחים מעניינים למחר בערב.

~נקודת המבט של סהר~
דפקתי כמה דפיקות על דלת העץ הלבנה בדירה של אדיר ומעיין ושמעתי צעדים מבפנים.
\"רגע!\" שמעתי את אדיר קורא ואחרי כמה שניות נשמע קול של מנעול נפתח והדלת נפתחה.
\"היי,\" אמרתי בחיוך לאדיר שעמד בפתחה.
\"ערב טוב,\" הוא אמר בנימה משועשעת , חיבק אותי ונשק לראשי.
\"כנסי.\" הוא אמר ונתן לי לעבור. נכנסתי לאט לאט לתוך הדירה והתקדמתי לכיוון המטבח.
\"ערב טוב.\" אמרתי בנימוס כשנכנסתי וראיתי את מעיין עם הגב אלי לבושה בשמלה פרחונית קצרה מערבבת אישזהו תיבול לסלט. כשהיא שמעה אותי היא הסתובבה ויכולתי לראות את פניה שנשארו כמו שזכרתי, עדינות ורכות. היא הייתה יפיפייה. היה לה שיער ארוך גלי בגווני חום, היא הייתה מעט לבנבנה והיו לה תווי פנים של בובה אך היא נראתה בוגרת.
\"ערב טוב.\" היא אמרה בחיוך רחב ומיד פרשה ידיים.התקרבתי אל כיוונה וחיבקתי אותה מצחקקת.
\"מה שלומך?\" שאלתי.
\"הכל מעולה ברוך השם.\" היא אמרה והביטה בי בחיוך מתרשם.
\"וואו לא זכרתי שאת כזאת יפה!\" היא אמרה לי מתלהבת ואני מיד הסמקתי.
\"היופי עובר במשפחה,\" אדיר שהגיע משום מקום נדחף לשיחה שלנו.
\"שחצן.\" מלמלתי בגיחוך.
\"מה זה איך לא חוטפים אותך שם בחוץ?!\" היא שאלה מתפלאת ואני צחקקתי.
\"אף אחד לא נוגע בה!\" אדיר ישר ענה במקומי \"נכון?\" הוא שאל אותי בנימה מרמזת.
\"אוי תעזוב אותה כבר,\" מעיין הטיחה בו בצחקוק.
\"האוכל מריח נהדר!\" החמאתי לה.
\"כן?\" היא שאלה במעין התרגשות ואני המהמתי.
\"את צריכה עזרה במשהו?\" שאלתי.
\"האמת שבדיוק סיימתי.\" היא אמרה וכיבתה את הכיריים שעליהם עמד סיר אדום שבו התבשל מרק לפי דעתי. \"רק תעזרו לי להעביר לשולחן.\" היא ביקשה ומיד שלושתינו לקחנו סירים וקערות ושמנו על השולחן את כל האוכל שמעיין הכינה.
\"תוכלי לפתוח את הדלת?\" מעיין שאלה כשנשמעו דפיקות. אדיר בדיוק סידר לה משהו במטבח והיא סידרה את הסירים על השולחן.
\"בטח\" עניתי והתקדמתי לכיוון הדלת. נקישות העקבים שלי נשמעו על רצפת השיש ושולי השמלה השחורה שלי נעו ביחד עם צעדי.
\"מה אתה עושה פה?\" שאלתי המומה כשראיתי את דור עומד בפתח הדלת לבוש בג\'ינס מהודר וחולצת כפתורים שעשו אותו סקסי במיוחד ואחז בידו האחת בקבוק יין ובשנייה באייפון השחור שלו.
\"בדיוק מה שאת עושה פה כנראה.\" הוא גיחך.
\"דור?\" אדיר קרא מאזור המטבח.
\"אני בא!\" הוא צעק לו.
\"את נראת מדהים.\" הוא אמר כדרך אגב.
\"תו-תודה גם אתה.\" גמגמתי מעט ואמרתי כשהתעשתתי על עצמי. הוא הנהן, עקף אותי ונכנס אל תוך הבית ואני סגרתי אחריו את הדלת באיטיות. למה יש לי הרגשה וחשש כבד מאוד שזו הולכת להיות ארוחת נוסטלגיה?

\"תודה רבה!\" אמרתי בפעם האחרונה אחרי שלל פרידות, נשיקות וחיבוקים ויצאתי ביחד עם דור מהדירה. הארוחה עברה יותר טוב משחשבתי. אני נמנעתי מלדבר ועניתי רק כשפנו אלי, וכל עיניין העבר והילדות שלנו לא הוזכר בכלל.
\"היה טעים.\" הוא אמר בחיוך.
\"כן.\" אישרתי אותו בחיוך מביך בזמן שהתקדמנו על שביל הגישה של הדירה.
\"איפה האוטו שלך?\" הוא שאל כשהגענו אל החנייה, איפה שהוא החנה את האאודי השחורה והמפוארת שלו.
\"באתי במונית.\" הסברתי ונכנסתי לרשימת השיחות האחרונות באייפון שלי כדי להזמין לעצמי מונית לחזור.
\"מה את עושה?\" שאל.
\"מזמינה לי מונית.\" הסברתי.
\"את רצינית? אני אקח אותך.\" הוא הציע. אני רק מדמיינת את שנינו יושבים באוטו שלו ובמשך כל הנסיעה יש שקט ואני מקבלת חום.
\"זה בסדר,\" סירבתי בנימוס וחייכתי חיוך מתנצל.
\"אני גם ככה נוסע לשם, למה שתבזבזי סתם כסף?\" הוא אמר. חשבתי על זה, הרי אם לא דיברנו על זה עד עכשיו, מה הסיכויים שזה יקרה דווקא עכשיו?
\"אוקיי.\" מלמלתי והרכנתי את ראשי.
\"כנסי.\" הוא אמר אחרי שפתח את נעילה של הדלתות בעזרת המפתח שלו וכיוון אותי לדלת. בשנייה שפתחתי אותה ונכנסתי כולי התמלאתי בריח של דור. הוא הנכנס גם הוא, התיישב וסגר אחריו את הדלת. הוא הכניס את המפתח לחור המתאים, הניע והתחיל לנסוע משם.
\"מה שלום ההורים שלך?\" הוא שאל אחרי כמה דקות של שתיקה מביכה במיוחד.
\"הכל בסדר איתם ניראלי,\" עניתי בהיסוס.
\"אמא שלך קיבלה את הקידום בסוף?\" הוא שאל. מאיפה הוא יודע על זה?
\"אדיר סיפר לי,\" הוא איך כששם לב להבעת הפנים המבולבלת שלי. הנהנתי בהבנה \"כן. היא קיבלה.\" עניתי בקצרה. כל מה שרציתי זה רק לסיים את הנסיעה הזאת. הבטתי בפנים של דור שהיו נעוצות קדימה ומרוכזות בנהיגה. זה מדהים כמה שהוא התיפייף מהפעם האחרונה שראיתי אותו. נשארו לו אותו תווי פנים מסוקסים ואותן עיניים יפות שאפשר לטבוע בהן, התסרוקת נשארה בדיוק אותה תסרוקת- השיער בא קדימה אבל טבעי, הזיפים שלו רק מוסיפים לו למראה הגברי והשפתיים שלו. אחח השפתיים שלו, בשרניות ואדומות שנדמה שכל מה שהן עושות ונועדו לו זה לגרות אותי.
כנראה ששקעתי יותר מידי זמן בבהייה כי מבלי לשים לב כבר הגענו לחנייה של הפנימייה ודור הסיר מעליו את החגורה שכל הנסיעה נצמדה לו לשרירים. הסרתי את החגורה גם אני ויצאתי מהאוטו שלו. הוא הדביק את קצת ההליכה שלו אל שלי והלכנו ביחד. היה שקט. הרעש היחידי שנשמע היה של נעלי העקב השחורות שלי על אבני השביל ולא יותר מזה. בדיוק כשהגענו לסוף שלהשביל הראשי, איפה שהיינו אמורים להתפצל, הוא למעונות של המדריכים ואני לחדר שלי, תקפה אותי סקרנות. הייתי חייבת להבין למה הוא עזב ככה מבלי להגיד כלום. למה הוא ניצל אותי לפעמים. למה הוא ידע לשחק בי. למה הוא לא שמר על קשר.
\"תגיד,\" אמרתי. לא! לא! לא! מה את עושה?!
הוא המהם והביט בי בציפייה. הפנים שלו קרנו וזה היה נראה כאילו הוא רק חיכה לזה שאני אפצה את פי.
\"לא משנה, לילה טוב.\" חזרתי בי מהר. שרדתי את כל הארוחה הזאת ואני לא הולכת לפתוח את זה עכשיו.
\"לילה טוב.\" הוא ענה בחיוך והתחיל להתקדם לכיוון הנגדי משלי. הבטתי בו, נאנחתי והתחלתי להתקדם לכיוון החדר.

~נקודת המבט של שקד~
אני ואופיר התחלנו לצחוק מאיזה קטע מצחיק שהיה בסרט שאופיר הזמינה.
היה לי ממש כיף איתה.
\"תגידי איך זה שאת, זאת שתמיד מקפידה איתנו על החוקים בקורסים ובאימונים, מבריחה אותי לפה?\" שאלתי והכנסתי לפה את כפית עם חתיכה מהסופלה הטעים שהכנתי במיוחד.
\"בכל מה קשור לחברות ולאהבה אני שמה פס על החוקים.\" יהא הסבירה.
\"את מדהימה!\" החמאתי לה והיא מיד חייכה חיוך מתרגש וחיבקה אותי חזק כשאני מצחקקת.
אחרי כמה דקות שצפינו בסרט הייתי חייבת לשאול אותה משהו שהציק לי כבר הרבה זמן.
\"כמה זמן את וגולן ביחד?\" שאלתי בישירות.
\"שלוש שנים.\" היא ענתה לי בחולמניות. \"למה?\"
\"סתם.\" אמרתי ביובש \"אתם נראים טוב ביחד.\" הוספתי בחיוך. לא הם לא. אני והוא ניראה הרבה יותר טוב ביחד.
\"תודה!\" היא אמרה בחיוך והחזירה את פניה אל המסך.


תגובות (14)

תמשיכי

12/04/2015 12:30

תמשיכיי

12/04/2015 12:34

אומייגד סהרצ'ו אני מתגעגעת אלייך ומתנחמת בפרקים שלך! מה עם המרתון שלנו? אני מחכה לעלות את זה כבר (:
הפרק מהמם, אני מצפה להמשך.

12/04/2015 12:44

תמשיכי!!מתי תגיע הנשיקה המיוחלת בין דור וסהר??

12/04/2015 12:47

מושלם תמשיכי

12/04/2015 12:48

יש לך כבר 6 תגובות (אחת מהפייסבוק)
איתי יש לך 7:)
תמשיכי זה מושלם באמת ובבקשה ששקד לא תיהיה עם גולן, אני אוהבת את אופיר. אבל מה שבא לך, זה מושלם!!
יש רק בעיה אחת, כשאת עושה קטע של דיבור יש לוכסן, אם ככה קוראים לזה.
נגיד:
/״סתם.״/
לי זה קצת מפריע אבל זה לא קריטי, וזה גם רק בפרק הזה.
תמשיכי ❤️❤️

12/04/2015 13:02

    רק עכשו שמתי לב לזה, כנראה זה מהמחשב. בפק הבא אני אסדר את זה. תודה :)

    12/04/2015 13:45

איך ידעת שמתחשק לי מרתון?!?!
פרק מושלםםם תמשיכייי

12/04/2015 13:14

אבל למה היא לא שאלהה אותווו
היא חייבת לדעעתתתתת
ושקד חייבת למצוא מישהו אחרר
אופיר וגולן מתוקיםםםםם
ודור תנשק אותה כבבררררר
או שהיא תנשק אותווווווווו
יאללההההה
תמשיייכיייייייי

12/04/2015 13:51

פרק מדהים ! אני מחבבת את ליאב , ומצפה להמשך :-)

12/04/2015 14:47

פרק מהמם סהרוש…מתה על הסיפור שלך.. .
שדור וסהר יהיו כבר ביחד;-)
מחכה כבר לפרק הבא ולמרתון פרקים:-)
<3

12/04/2015 15:11

סהר ודור מדהימים ! מקווה שאכן יהיה משהו בניהם :-) תמשיכי

12/04/2015 15:12

דייי שהיו כבר ביחד אני לא מסוגלת

12/04/2015 18:32

דור ממש חמוד :)) חשבתי בהתחלה שהוא לא רוצה אותה וסתם נהנה לשחק בה… אבל כנראה שלא :) תמשיכיי !! ושליאב ועמית כבר יבינו שהם אוהבים אחד את השנייה !!

13/04/2015 00:36
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך