הילד שכבש אותה

StayingHigh 15/05/2014 818 צפיות תגובה אחת

"בטח קייסי יודעת את התשובה." אמר קול. "קייסי? מי, הזונה מז'7?"
היא דחפה את האוזניות לאוזניים ושתקה. 'הם ילכו בסוף, אל תבזבזי עליהם זמן.' היא אמרה לעצמה בלב, אבל אותה נגיעה קרה בגבה, בראשה או בכתפה לא איחרה להגיע. הם קרעו את האוזניות מהאוזניים ואמרו: "תביאי את המחברת." קייסי בלי ברירה הוציאה את מחברת היסטוריה, נתנה אותה והבנות הלכו בצחוק. עברה שעה, היא מצאה את המחברת זרוקה על הרצפה עם עטיפות של חטיפי שוקולד שלכלכו מעט את השער. היא החזירה את המחברת לתיק. "היי קייס, איך היה בבית הספר?" שאלה האמא החורגת של קייסי. אימצו את קייסי כשהיא הייתה תינוקת, את אחותה קרולינה אימצו בגיל מאוחר יותר אחרי שגילו שהיא אחותה. היא לא ממש הכירה את ההורים שלה. "בסדר." אמרה קייסי. קייסי לא אהבה את האמא החורגת שלה כי היא רצתה את האמא האמיתית שלה, אבל קרולינה הסתדרה בלי בעיה. קייסי עשתה שיעורי בית, וראתה ששוב הכיתה נפגשה במסעדה כלשהיא, אבל כמובן- לא הזמינו אותה. אם לא היה קיים דבר כזה פייסבוק- היא לא הייתה יודעת. עברו כמה חודשים. זה כבר היה אמצע שנה, והודיעו על תלמידים חדשים שמצטרפים. חואן מספרד יצטרף לז'5, רולנה מנבאדה תצטרף לז'1, נינה גולנגה מברזיל תצטרף לז'4, ולז'7- יצטרפו דימנה מארגנטינה והולנד מניו יורק. הם התייצבו בכיתתם. עבר יום אחד, שוב הבנות התקרבו אל קייסי ולקחו ממנה מחברת. אחרי כמה דקות שוב נגעו בגבה- אבל המחברת הייתה שם. "אני מאמין שזה שלך." אמר קול. קייסי הסתובבה, ואמרה: "כן…" היא לקחה את המחברת. הולנד היה שם. הוא דיבר איתה קצת, והסתכל על הידיים שלה.
עברה שנה, הם היו בכיתה ח'. הוא שם לב שהיו שם צלקות. בכל פעם שהוא שאל אותה על זה היא הסתגרה ולא דיברה. קייסי אמרה לו תמיד: "זה כלום. זה מהחתול שלי." אבל הוא ידע שזה לא זה.
יום אחד, אחרי שהם עלו לכיתה ט', ילדים מהכיתה התחילו לצחוק.
"את דוחה!"
"תראי, את מכוערת!"
"תתרגלי להיות רווקה לנצח."
"מי ירצה אותך?"
הולנד שמע הכל, והתקרב לשם.
"אני יודע מי ירצה אותה." הוא אמר והסתכל עליה, במבט של 'תסמכי עליי'. הוא התקרב אליה, ונישק אותה.
היא בעצמה לא ידעה, כולם הסתכלו עליה בהלם.
מאז, הם זוג.


תגובות (1)

מהמם!

15/05/2014 21:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך