5 תגובות , לפחות .

היער | דיימונד – פרק 11 : הפגישה .

30/11/2012 968 צפיות 33 תגובות
5 תגובות , לפחות .

פרק 10 : הפגישה .

דיימונד זיהתה אותו . היא נשארה בתנוחה החתולית והשמיעה נהמה – כדי לגרום לו , לאלף , לתאר אותה כדבר אחר . להלחיץ אותו . היא מלמלה כמה מילים בשפה העתיקה , והכובע ירד קצת יותר למטה , מכסה על פניה .
" שלום . מי אתה ?" שאל האלף . דיימונד ניסתה להיזכר בתווי פניו בתור דרקון אך נכשלה מיידית . היא לא ענתה לו .
" אתה מעצבן אותי ." אמר , ותוך כמה שניות הרגישה דיימונד את האלף מנסה לפרוץ את מוחה . היא דמיינה בחוזקה חומה , ללא שום פריצות , עשויה מכסף , המקיפה ומגדרת את מוחה . מיד לאחר שהצליחה לייצב את עצמה , לאור המתקפה החזקה והמפתיעה , היא החלה להרגיש אותו מנסה לפרוץ את מוחה בתסכול . היא דמיינה אותה יורה לעברו חץ , והחץ פגע בו . כמובן שרק במוחו , שגישש אל עבר התודעה שלה . היא המשיכה להתקיפו , ושמעה אותו נאנק והעיזה להביט בפניו המיוסרים . " אתה טוב . " אמר לה . זה מוכיח שאינו מזהה אותה . קומץ של עצב דקר את בטנה , אבל היא לא העיזה לתת לזה להשתלט עלייה . היא הדחיקה אותו והמשיכה להתרכז בהגנותייה . פעם אחת חנקה אותו , פעם אחרת דקרה אותו , פעם אחרת הכתה אותו . הכל , והוא , מנסה לגעת בה . הם ריקדו במחול חולני , כל אחד מנסה לפגוע באחר . לבסוף , האלף הדגול , נכנע .
דיימונד הייתה חייבת להודות , גם עם זה רק בינה לבין עצמה , שהוא טוב . אבל היא טובה יותר , המלחמה הכשירה אותה . הפחד מפריצה הכריע אותה , והיא המשיכה להשתפר . ככה , מכינה את עצמה לגרוע מכל .
" תראה לי את פנייך . ארצה לדעת מי הביס אותי – הדגול שבעולם !" התגאה האלף .
דיימונד רק נחרה בבוז , היא התרוממה , ונשפה בכעס . " הדגול שבעולם ? בושה . אם אני , " אמרה והורידה את הברדס , נותנת לאלף להתפעל , " ניצחתי אותך , נקבה .. לעולם לא תוכל להגיד לעצמך דברים שגויים אלו . אתה גרוע . " שיקרה . והדגישה את מילותיה , מורידה לו את הבטחון , אפילו במעט .
" כאלף , " הסכים איתה . " אבל האם תהיי מוכנה להילחם נגדי בדמותי החביבה יותר ?" שאל . בעודו מביט בהשתהות בה . מחייך .
" ובכן … " שקלה את מילותיה . " אשמח . "
האלף החל לפתח קשקשים , ולפתע נעמדה מולה חיה פראית כ"כ . " דרקון . " הצליחה לחלץ מפיה . הוא נעמד מולה , וגרם לה להטות את ראשה אחורה כדי להביט ברגליו .
דיימונד הרגישה כאב חד מפלח את מוחה , בעוד האלף מתחיל לפרוץ למוחה , היא התחילה להעמיד הגנות והתקפות . היא נשמה נשימות עמוקות ואגלי זיעה נטפו על מצחה . דיימונד תקפה אותו במרץ , אבל האישיות החזקה שלו פילחה את הגנותיה בדילוג אדיב . הוא חייך .
היא כעסה , זעם משתולל ואכזר . היא חייכה אליו , נעמדה , ומשכה את הברדס ממנה . ההתקפות הפסיקו , בעוד הדרקון חושף את שינייו ומביט בה . " טעות . " אמרה והתחילה לתקוף את מוחו , מפילה את הגנותיו במהירות ונכנסת פנימה .
דיימונד נטרלה את כל ההגנות והמתקפות שעמד להכין , וכמעט שהחלה לערוך חיפוש במחשבותיו , עד שלפתע – הדרקון שאג . היא נבהלה כל כך , שיצאה בזריזות ממוחו ורכנה מיד לשפיפה , נושפת כמו חתול זועם .
הוא חייך ופרץ בצחוק גמלוני . בעודו משתנה בחזרה . " אני אית'ן . ואת , עלמתי ?" שאל בעדינות .
" אני דיימונד . " אמרה , בכעס רב . ואז , הם דיברו .

אית'ן הופתע מסיפורייה המרתקים של אהובתו , והיה נראה שהיא מרותקת לשלו .
הוא שמע גניחה , ונזכר באיזבל . הוא החל להתקדם אליה בזעם מחודש , עד שיד עדינה עצרה אותו . " תעזוב אותה . " אמרה לו דיימונד . היא ריפרפה בריסייה ושבתה אותו .
ליבו פעם בקצב כפול , בטנו פעמה , פרפרים התעופפו בכל גופו והוא נרעד . הוא אהב אותה כ"כ ..
הוא נהם , והתקדם עוד צעד לעבר איזבל . " לכי , שוטה , ותעלמי מפני . " אמר , כמעט בצעקה .
היא נאנקה , ופרסה את כנפייה . החלון הגדול עוד היה פתוח , והיא עופפה בקרטוע לשמיים .
" עשית בטוב . " אמרה לו . הוא התרכז בפנייה עמוקות והרגיש את נשימותיה על פניו הדרקונים .
" אני לא בטוח . " השיב בתסכול , ולפתע נשמע קול תרועה . מפחיד , עמוק וחזק . דבר שהרעיד את גופו של אית'ן . הוא הביט בדיימונד , זוקפת את אוזניה הארוכות ונושפת . היא נחרה בבוז , ומילמלה כמה קללות עסיסיות בשפה העתיקה . " עכר . " אמרה . היא הגתה את שמו כמו שאנשים הוגים שם של דבר ששונאים . הוא נהם בשנאה והעמיס את דיימונד על גבו . היא שרקה בהפתעה ורכנה אל גבו . הוא הרגיש בירכייה מתקשחות סביבו , וחום התפשט בגופו . הוא נסק מעלה , ונשף אדים רותחים אל האוויר . שלג החל לרדת , ואית'ן ניסה לגונן על דיימונד , הוא עף גבוהה , והרגיש בדיימונד מבצעת לחש קסמים . הוא הביט אחורה בבהלה , והביט בה שואבת ממנו אש , היא הביטה בו במבט נוקב . " אני לא הולכת להצטער על זה . " אמרה . " קח אותי הביתה . " שילחה בו , והעבירה לו תמונה של ביתה . הוא חייך .

" או לא . " אמרה דיימונד . היא הביטה בכתובת שהייתה חרוטה בלהבות אש . ' עכר ' . דמעות של זעם ושל כעס ירדו מפניה היפים . הכל היה מוחרב , הנזק היה גדול .
דיימונד מיהרה לשאת תפילה , לאמא אדמה , אבל דבר לא עזר .
" הנזק גדול מדי . תוותרי . המלחמה פרצה , ואנחנו הולכים לנקום . " שאג .
דיימונד הביטה בשדונים מתאמצים לסדר את הנזק , שופכים דליים של מים . היא הצטערה , אבל הנהנה . וככה התחיל מסעם .


תגובות (33)

מושלם תמשיכיי !!

02/12/2012 06:22

אממ .. תגובות אנשים ??

02/12/2012 08:30

אוי פאק לא ראיתי .
תמשיכייי מיד ! 3:

02/12/2012 08:34

הגעתי למצב שאני מתחננת ..
בבקשה תקראו ..
אני מתחננת ..

03/12/2012 06:22

תקשיבי שניה אל תתחנני אני מבטחיה שהיום אני אחזור הביתה ואקרא אפילו שיש לי מבחן ממש חשוב כי זה חשוב לי לקרוא את הסיפור שלך אני אקרא!!!

03/12/2012 06:24

אין תגובות , בכלל .
אני אמשיך , ואולי , בפעם האחרונה .
– כנראה שאני פורשת בגללכם …

04/12/2012 05:51

קמתי בלילה בשתיים
וקראתי 3 פרקים מהסיפור שלך כמו שהבטחתי אני ימשיך לקרוא…..

ת מ ש י כ י !!

04/12/2012 05:54

פורשתתתתתתתתתתתת ?
לאלא .

04/12/2012 05:55

ייייייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששש
את פורשת אני בעננים מרחפת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היא פורשת,היא פושרת,היא נשברה,היא פורשת!!!!!!!!!!!!!!!!
אני בעננים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/12/2012 05:59

אומייפאקינגאד…
את אשכרה שמחה כי היא פורשת?!
איזה מין יצור את?
עזבי.. אנלא רוצה לדעת….
יולי אל תפרשי!!!!

04/12/2012 06:03

נופר, את פשוט הכי מגעילה. את שמחה שהיא פורשת?! לעזאזל איתך, עופי מפה!

04/12/2012 06:03

?!?!?!!!!!! יוליייי תמשיכיייי אמרתי לךךך

04/12/2012 06:06

?!?!?!!!!!! יוליייי תמשיכיייי אמרתי לךךך

04/12/2012 06:10

?!?!?!!!!!! יוליייי תמשיכיייי אמרתי לךךך

04/12/2012 06:10

נופר את מגעילללללללללה !
גועל נפש של ילדה .
יויו אל תפרשיי

04/12/2012 06:14

טוב………………………………………………………………………………………….
כן,אני שמחה בעיה,כן,כתבתי כדי שהיא תדע שיש אנשים ששואנים אותה
וכל יום אחרי הפרישה היא תחשוב כמה אני רעה על כמעט כל יצור חי:)
ואני שונאת פה את כולם(חוץ מילדות מהכיתה שלי שהם באתר כמו
korenbibar10394
ofek11302

04/12/2012 06:15

אני מגעילה רק פה תיקראו את התגובה שכתבתי למור בסיפור-שיר שלה 'מושלמת'

04/12/2012 06:17

נופר, תחפפי. קחי את עצמך מפה, ואל תחזרי.
יויו, אל תפרשי, למה? כי לא תמיד מגיבים לסיפורים, נכון, אבל יש אנשים שאוהבים אותך כאן ו*כן* קוראים את הסיפורים. אה, ואל תתייחסי לילדות כמו נופר שפשוט דורשות צומי, הן לא שוות את זה שנדבר איתן בכלל ^^

04/12/2012 06:18

את מעצבנת אותי..
באלי להרביץ לך….
ואני מרביצה כואב… מאוד… מאוד…
חחחחחחחחחח
יולי אני מתה עלייך אל תפרשי!!!!!!!

04/12/2012 06:19

אני לא סובלת צומי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה הדבר שאני הכי שונאת בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תשאלו את קורן אני הילדה הכי לא מניאקית (זה לא קשור אבל תזרמו)
והכי לא רוצה צומי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(האמת קורן חושבת שאני מושלמת)

04/12/2012 06:24

רציני?
את עדיין פה?
לא הסכמנו שאת טסה?!

04/12/2012 06:26

אה, באמת? אז זהו, שאת לא מושלמת, ולא אף אחד, אבל בעיקר לא את. ורק שתדעי שאת מתנהגת כאילו את רוצה צומי, אז אולי אם תפסיקי להתנהג ככה, אנחנו נפסיק לחשוב שאת רוצה צומי. אבל את האמת? ההתנהגות שלך היא של מישהי שרוצה תשומת לב.

04/12/2012 06:26

חהחהחההח
המילה צומי מצחיקה אותי…
ונופר?!
עוד לא טסת?!

04/12/2012 06:27

ואני מסכימה עם מאוהבת במאליק (אוממ… מה השם שלך?)

04/12/2012 06:27

יהייייי
את מסכימה איתי… והוווו
(עזבי אני משוגעתתתתת חחחח)
קוראים לי ליאור…

04/12/2012 06:28

עברתם לפה???

04/12/2012 06:30

הו לא, אנחנו גם פה וגם שם. אבל באמת, למה היא לא יכולה להפסיק להגיב בסיפור שלי?

04/12/2012 06:32

קודם שם.. אחרי זה פה… ולאט לאט נשתלט על האתר!!
מוחעחעחעעחחעחעע

04/12/2012 06:32

חחחחחחחחח

04/12/2012 06:35

נופר , את פשוט מגעילה אותי .
לא אכפת לך מאיך אני מרגישה ?
זה באמת דוחה .
אני לא רציתי להיות איתך ככה !
אבל את פשוט באת , וישר פגעת בכולם .
חבל …

05/12/2012 01:11

סבתא שלך חבל(יש לי משו כזה שאני כל הזמן מאשימה סבתות חוץ מסבתא שלי)
וכן אני פשוט בן-אדם רע מה לעשות אלה החיים מאמי

05/12/2012 05:32

אוקיי …

05/12/2012 08:09

יאללה מלחמה! שיהרגו כבר את עכר הרשע הזה!!
לא יכולה להמשיך לקרוא, יותר מידי מתח. הלכתי להמשיך! =)))

05/12/2012 13:55
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך