הכוכב התאהב בי פרק 5

טופז24 18/04/2012 1126 צפיות 9 תגובות

אני פשוט לא מאמינה שקפאתי ככה כשהצלמים נכנסו, ויותר גרוע, הם ראו את המים מרחפים מעל היד שלי, וצילמו את זה!!! "וואו, מאט, נראה שיש לך ידידה מקסימה, וקסומה…" צחק התחקירן וחייך למצלמה.
"למען האמת, אלה סתם טריקים פשוטים…" אמרתי וחייכתי גם אני לעבר המצלמה.
"אז… מאט, שמענו על ביטול המופע שהיית אמור להעלות עם הילר וזאק, למה בעצם?" התחיל התחקירן לתחקר את מאט.
"לא שמעתם על קרול?!" התפלא מאט.
"אני מנחש שזאת הבחורה היפה עם בגדי בית החולים, אני צודק?" שאל התחקירן
"למעשה, כן, אתה צודק, זאת היא, והיא הייתה חולה, והיא הרבה יותר חשובה לי מהמופע המטופש!" אמר מאט בתוקפנות.
"נראה שגם אתה חולה מאט….. חולה אהבה…." חייך התחקירן למצלמה.
"אז אתם שמעתם על המופע וביטולו, אבל לא שמעתם על קרול?" ניסה מאט להעביר את הנושא. הוא אמר לי קודם שבמצבי עדיף לי קצת פחות פרסום, למרות שהתעקשתי שאני רוצה שיגלה לעולם על…. עלינו…. אבל הוא אמר שרק מחר.
"היינו אמורים?" שאל התחקירן. פתאום הרגשתי תחושה מוזרה, כאילו הוא היה אמור לדעת, אבל לא הצלחתי להיזכר.
"בעצם…. כן. ראיתי שתחקרתם את ויולט….. היא בעצם זאת שגרמה לקרול להגיע לכאן" אמר מאט. אני עשיתי את עצמי כלא שומעת והתעסקתי בדברים אחרים, אף על פי ששמתי לב שהצלם התמקד עלי מספר פעמים.
"באמת?! איך? תספר לנו, מאט." הוא סיפר את כל הסיפור ואמר שנגרם לי נזק רב בעקבות הדחיפה של ויולט.
"למען האמת, היא נראית לי בסדר גמור…." אמר התחקירן לבסוף.
"כן, זה בא לה בגלים, לפעמים היא בסדר, אבל אם היא לא לוקחת את הכדורים שלה היא מתעלפת.
"טוב, מי אנחנו שנתווכח עם מאט ריין?" גיחך התחקירן למצלמה.
"אז… מאט, יש לך חברה?" שאל התחקירן
"היי, אתה יודע, למרות שאתה כל הזמן מופיע בטלוויזיה, אני לא יודע את השם שלך…." ניסה מאט לשנות נושא.
"שמי קלוטר ואני שואל את השאלה שכולם רוצים לדעת- מאט, האם יש לך חברה?" בדיוק באותו הזמן נכנס הבן של קלוטר, שגם הוא הופיע לא מעט פעמים בטלוויזיה עם אביו. שמו ג'ייק. "אני מקווה שלא, כי אז זה אומר שהבחורה החמודה פנוייה…" הוא הצביע עלי.
"אני מעדיף לא לענות על השאלה הזאת. זה נושא אישי." אמר מאט.
"מאט…. יש לך חברה?" שאל שוב קלוטר. מאט היסס, הסתכל עלי, אבל בדרך שרק אני הבחנתי, אך לבסוף אמר "לא". שוב פעם התחושה המוזרה הזאת.
"הווו….יופי…" אמר ג'ייק, סידר את בגדיו, התקרב למצלמה וקרץ. הוא התקרב אליי, ושנייה לפני ששם את ידו מסביב לצווארי, החזקתי בשתי ידי את ראשי, נפלתי על שתי ברכיי, וקראתי: "מאט!" מאט קם לעברי, התכופף לידי ושאל: "קרול, לקחת את הכדור?"
"כן…" היססתי
"קרול…." אמר מאט בטון מאשים
"לא…." אמרתי
"קרול, למה? מה יש לך נגד כדורים?" שאל אותי מאט
"הם מעצבנים אותי…" עניתי כמו ילדה בת 8.
"תשכבי על המיטה." פקד עלי מאט והצביע על המיטה. הוא עזר לי ללכת אליה. ברור שהכל הייתה הצגה מאולתרת אחת גדולה.
"אני לא חושבת שאני עומדת להתעלף…." אמרתי
"קרול, זה אומר שעכשיו את הולכת לסבול, וזה רק בגלל שלא לקחת כדור מסכן. את יודעת כמה קשה לי לראות אותך סובלת! ואני יודע כמה זה קשה לך לסבול!" מאט התיישב ליידי על המיטה.
"טוב, אמא, בפעם הבאה אני אקח את הכדור" עניתי בציניות
"לא יכלת לפחות לבחור באבא?" שאל אותי
"לא" עניתי
"אני עד כדי כך נראה כמו בת?" גיחך. ושוב תקפה אותי אותה הרגשה מוזרה. מעניין למה….
"לא, אבל אני לא יודעת איך מתנהג אבא." עניתי, וגם לי וגם למאט התחילו לזלוג דמעות. איזה רגיש. איזה מתוק. כל כך רציתי לנשק אותו עכשיו, אבל נזכרתי במה שאמר- שאין לו חברה, אז התאפקתי.
"למה?" שאל ג'ייק
"לא היה לה אבא" ענה מאט במקומי וקם ממקומו.
"וואו, איך שרדת? בלי אבא הייתי כבר מת מזמן." ג'ייק תפס את מקומו של מאט.
"לא יודעת…" בכיתי ונאנקתי כאילו מכאב.
"כואב לך?" שאל ג'ייק
"תנחש" אמרתי ופלטתי צווחה קלה כשג'ייק הסיט את שיערי אל מאחורי אוזני.
"זה נראה שכן…" אמר והסתכל עלי
"אולי אני אקרא לאחות?" הציע מאט, התקרב אלי וניסה לדחוף את ג'ייק בלי שישימו לב.
"לא!" אמרו ג'ייק ואביו, קלוטר.
"חבל, אל תהרוס את הרגע…" אמר קלוטר ובנו הסכים.
"רק הראש כואב לך?" שאל אותי ג'ייק
"כן, בדרך כלל…" עניתי
"אני חושב שיש לך כאן משהו…." אמר ג'ייק
"איפה?" שאלתי
"בדיוק כאן" אמר ג'ייק, הרכין את ראשו 'כדי שיוכל לראות יותר טוב' ולבסוף, אחרי שהעביר את אצבעו על מצחי מספר פעמים, נישק אותי. ניסיתי להתחמק, אבל לא היה לי לאן. כשסוף סוף הרים את ראשו סטרתי לו וצעקתי עליו: "זה שלמאט אין חברה, לא אומר שלי אין חבר!"
"לא חשבתי על זה, אני מצטער…." אמר ג'ייק
"לא אתה לא! רואים עלייך שאתה לא!" צעקתי
"אני מצטער, אבל את פשוט כל כך מצאת חן בעיני!" אמר
"אני שונאת אותך!" צעקתי אני
"יודעת מה? אני לא יודע מי החבר שלך, אבל אני הרבה יותר שווה ממנו!" השוויץ
"לא אתה לא!" צעקתי ואז מאט סטר לו
"מה אתה מתערב?!" צעק ג'ייק על מאט
"כי יש לי חברה, ואתה נישקת אותה הרגע!" אמר מאט, ואז נזכרתי במשהו והכל התבלבל לי במוח. נזכרתי בשידור שהיה ועל כך שאמרו שאני ומאט הזוג הכי חם בטלוויזיה, וכלום לא הסתדר לי. זה לא היה הגיוני שקלוטר וג'ייק לא ידעו על מאט ועלי. פתאום התעוררתי. מצאתי את עצמי במיטה בחדר המלון וחשבתי לעצמי: 'הכל היה חלום'. אבל רגע, הכל היה חלום או שרק חלק? אוף, אני לא זוכרת כלום! הבטתי על כף ידי השמאלית וראיתי את הסימן של 4 האלמנטים. ידעתי שחלק מזה אמיתי. קמתי מהמיטה וקלטתי שאני לבושה בבגדי בית החולים. פתאום ג'ייק נכנס לחדר המלון.


תגובות (9)

יואו תמשיכי זה מדהים

18/04/2012 10:58

אלכסנדרה אני שונאת אותך … למה לקחת לי את המקום בראשון ?!
וווואווו איזה פרק מהמםםםםםם !
תמישכיייייייייייייייייייייייייי ♥

18/04/2012 11:18

תמשיכי((:

18/04/2012 14:00

גם אני קצת הסתבכתי כשכתבתי את זה, אבל זה בכוונה, בפרק הבא הדברים קצת יותר ייסתדרו…. :)

18/04/2012 22:08

תמשיייייכי !

19/04/2012 07:13

למה את לא ממשיכה?

19/04/2012 10:33

אני ממשיכה :)

19/04/2012 10:46

ווהו טופז ממשיכה D:
נ.ב : יש לך שם מושלםםםםם !

19/04/2012 12:11

תודה :) נ.ב- מחכה שהמערכת תאשר :) נ.ב.2- לא יודעת למה היא עדיין לא אישרה….. :( אבל גם כבר כתבתי את פרק 7 לפחות :) אני מנסה לכתוב לפני תקופת המבחנים…..

19/04/2012 13:23
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך