הכוכב התאהב בי פרק 6

טופז24 19/04/2012 931 צפיות 7 תגובות

"ג'ייק?" שאלתי מופתעת.
"אז את מכירה אותי….." אמר
"כן, אתה הבן של התחקירן קלוטר מהטלוויזיה" אמרתי
"כן" אמר ג'ייק
"מה אתה עושה פה?" שאלתי אותו
"אבא שלי מתחקר את החבר שלך בקומה למטה. הנה, את יכולה לראות." אמר והדליק את הטלוויזיה.
"וגם שמענו שחברתך, קרול, התאשפזה לא מזמן בבית החולים" אמר קלוטר
"כן…. היא השתחררה אתמול בלילה… אבל עכשיו היא בסדר" אמר מאט.
"למה היא הייתה בבית חולים מלכתחילה?" שאל קלוטר
"אני…… אני מעדיף לא…. לא לדבר על זה….." אמר מאט בהיסוס. בעצם, אני זוכרת שסיפרתי למאט על החלום, ושהתעלפתי אחרי השידור על השרפה.
"למה?!" לחץ קלוטר על מאט.
"באמת למה?" שאל אותי ג'ייק
"אני….אני מעדיפה לא….. לא לדבר על זה" עניתי לג'ייק כמו שמאט ענה לקלוטר.
"מצחיק מאוד…" לעג לי ג'ייק.
"בעצם…. אני לא ממש יודעת….." שיקרתי…
"אה…. אני מצטער…." אמר ג'ייק.
"למה את לוחץ עלי קלוטר?! אם אני אומר שאני לא רוצה לדבר על זה אז אני באמת לא רוצה לדבר על זה!" שמעתי פתאום את מאט צועק על קלוטר בטלוויזיה בעוד שדמעה לטפה את לחיו.
"ואוו, כוכב רגיש…." אמר קלוטר.
"אני מצטער…. אתה פשוט לא יודע איך זה לראות את קרול מעולפת. הרגשתי כאילו נגמרו לי החיים באותו הרגע…." אמר מאט והלך.
" אני ארד לראות מה קורה איתו." הודיע לי ג'ייק
" בקש ממנו שיבוא אלי" ביקשתי. ג'ייק הסכים והלך. אחרי מספר דקות תמימות מאט נכנס, התיישב לידי וחיבק אותי. הוא שם לב שהטלוויזיה דולקת.
"את זוכרת איך הגעת לבית החולים, נכון?" הנהנתי לחיוב בתור תשובה לשאלתו של מאט. הלרי וזאק נכנסו.
"היי, בעצם, איך באמת הגעת לבית החולים?" שאלה אותי הילרי
"את מרשה לי לספר להם?" שאל אותי מאט
"כן" עניתי ומאט סיפר להם הכל. הוא הראה להם את הספר ואת הסימן בידי השמאלית, ועשיתי להם הדגמה של הכוחות שלי.
"אבל אל תספרו לתקשורת!!!" אמרתי
"למה?" שאל זאק
"כי אני לא רוצה להפוך לעכבר מעבדות שעושים עליו מלא ניסויים!" עניתי
"כן….. רעיון טוב לא לספר…." אמרה הילרי
"היי, אתם יודעים מה בא לי לעשות עכשיו?" אמרתי
"להחליף בגדים?" שאלה אותי הילרי
"האמת שלא….. כבר שכחתי שאני עם הבגדים האלה, הם ממש נוחים…." אמרתי
"אז מה כן?" שאל מאט. הצבעתי על משחק הקופסא שהיה מונח בחדרי
"אני הדרקון!" אמר מאט
"טוב, אז אני הפגאסוס!" אמרתי. כל אחד בחר לו שחקן והתחלנו לשחק. פתאום שמענו את הטלוויזיה: "והיום, אני קלוטר, הבאתי לכם סקופ שחבל לפספס! האם השמועות על חברתו של מאט נכונות? ולמה היא אושפזה בבית החולים? את זה תגלו כאן מיד ב….החדשות של קלוטר!" המשכנו לצפות. היינו המומים למראה עינינו. ראינו את השיחה שלנו בטלוויזיה! הם שמו בחדר מצלמה נסתרת!!! כשמצאתי אותה שברתי אותה והמשכתי לצפות בפה פעור. פתאום שמעתי צעקה מבחוץ. הבטתי דרך החלון וראיתי אשה שבתה תובעת בבריכה. מהר ירדתי במדרגות לכיוון הבריכה שבחוץ והשתמשתי הכוחותיי כדי להציל את הבת. פתאום שמתי לב למצלמה מצלמת את מעשה ההצלה שלי ואז ראיתי את קלוטר. "האם יש סופרמן חדש בעיר?" הוא שאל בציניות למצלמה.
"לא!!!" עניתי
"כי לי זה נראה שכן!" חייך קלוטר למצלמה ואמר את דבריו כאילו הוא בכלל לא שמע אותי.
"לא! אין שום סופרמן בעיר! אבל יכול להית אם תבטיחו לי שלעולם לא אהפוך לשפן נסיונות…." אמרתי.
"בעצם….." אמר "אני חושב שתספרי לנו על הכוחות שלך בלי שנבטיח כלום…." הוא הצביע לעברו של מאט, זאק והילרי. 3 שומרים החזיקו את קשרו את ידיהם ואיימו עליהם בסכין. "כחרת, גורלם של החברים שלך יהיה מר!" איים עלי קלוטר
"אבא, תפסיק עם זה!" התפרץ ג'ייק לשידור "אני אודיע למשטרה! יעצרו אותך! לא אכפת לי אם אתה אבא שלי, אכפת לי מקרול!" עברה בי צמרמורת כשג'ייק אמר 'אכפת לי מקרול'. "שומרים!" צעק קלוטר. מיד הופיעו 2 שומרים שצירפו את ג'ייק לרשימת הקשורים. "אבא!" צעק ג'ייק "אני שונא אותך!!" הייתי המומה ממה שג'י'ק אמר הרגע. "תמיד כיפיתי עלייך בשידורים כשאיימת על סלבס כדי להוציא מהם מיד, וזה לא היה בסדר! טוב, אז, לא עוד! אתה האבא הכי גרוע שיש!!!" צעק ג'ייק. הקפאתי את רגליהם וידיהם של השומרים ושל כל שאר הצוות כדי שלא יוכלו לזוז. לקחתי את המצלמה מהצלם והתקשרתי למשטרה. לא ייחסתי חשיבות לאנשים שהביטו בי בלי לפצות את פיהם. המשטרה הגיע והראתי להם את הצילום. הקהל אישר את דבריי וצוות הטלוויזיה נלקח לתחנת המשטרה. הצענו לג'ייק להישאר איתנו והוא הסכים והוא גם אמר שהוא לא רוצה יותר שום קשר עם אביו. הוא אפילו הבטיח שלא יגלה את סודי. נתנו לג'ייק לישון בחדר של מאט עד שיתפנה חדר במלון ובינתיים מאט ישן איתי.


תגובות (7)

אני פשוט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה !
תמישכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי ♥

19/04/2012 22:48

תמשיייייייכי ! D=

20/04/2012 03:32

תמששששששששששששששששששששששייייייייייכי

20/04/2012 04:00

אני אמשיך :) תודה על המחמאות :)

20/04/2012 04:50

טופז יקירתי ראשית ברכות לרגל 13 סיפורים שכבר כתבת ועוד שלל סיפורים את תכתבי זה בטוח, כי כתיבה כמו שלך צריך לבוא להיות ביטוי והמקום שאת ואני נמצאות הוא האתר שמאפשר לנו לכתוב לכתוב ולהמשיך לכתוב.

רציתי לומר לך שלגבי 13 הסיפורים שכבר כתבת המספר 13 אצל היהודים הוא בר מזל רק רציתי לומר לך זאת.

אהבתי את הסיפור מאד מאד ומאחלת לך שבת ברוכה ממני באהבה בקי ♥♥♥

20/04/2012 06:00

תודה רבה בקי :) גם המספר 13 זה הגיל שאני אהיה בו בעוד 4 ימים :)

20/04/2012 07:42

עאעאאעאעאעא מדהים תמשיכי!!!!

20/04/2012 08:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך