הכוכב התאהב בי פרק 9

טופז24 22/04/2012 895 צפיות 10 תגובות

גם הפאפרצי קיבלו את פנינו בכניסה לבית הספר. הצטלמנו קצת, ה'שמועות' כבר לא עניינו אף אחד, אז גם לא אותנו. בשיעור ישבתי במקום הקבוע שלי, ליד מלודי. המורה הושיבה את זאק והילרי ביחד, ומאט ישב ליד ג'ייק. בהפסקה ישבנו כולנו ביחד בקפיטריה. הרבה מעריצים ביקשו חתימות וצילומים. גם בהפסקה ל נתנו לנו מנוח…. ככה עברו בערך 5 ימים ואז התלמידים כבר התרגלו אלינו ונתנו לנו פרטיות. ככה עברה שנת הלימודים וסיימנו את כיתה י"א.
"החופש הגדול!!!!!!" כולנו התרגשנו.
"בואו לים!" הציעה הילרי
"בואו לקניון" הציעה מלודי
"לא, בואו ללונה פארק!" אמרתי
"אני בעד ההצעה של הילרי" אמר זאק
"ואני בעד קרול" אמר מאט
"בואו נעשה מסיבה!" הציעה ג'ייק וכולנו התלהבנו.
"אבל בואו נעשה מסיבת פיג'מות!" אמרה מלודי כשהאירה את פניה בעזרת פנס. מאיפה יש לה פנס? לא חשוב.
"כן!" כולנו אמרנו אחד אחרי השני.
"בואו נחלק מטלות." אמרתי
"טוב" הסכים מאט וג'ייק אמר לכל אחד מה הוא יעשה:
"אני ומלודי- על האוכל
מאט וקרול- על המוזיקה
והילרי וזאק- אתם על הפעילויות"
"אוקיי" הסכמתי
"והזמנות? ורשימת מוזמנים?" שאלה מלודי
"את זה נעשה כולנו בסוף" אמר זאק וכבר כולנו התחלנו לארגן את הדברים. רצינו שנצליח לארגן את המסיבה היום. כולם היו בבית שלי ושל מאט, ויש בו מן 'אולפן הקלטות' קטן, אז הלכנו להקליט שירים למסיבה. אחרי שכולם סיימו עם ההכנות התחלנו עם רשימת המוזמנים. הזמנו את כל החברים שלנו מבית הספר. כולל אותנו היינו במסיבה 20! החלטנו לשכור מן אולם כזה בשביל המסיבה. שלחנו הזמנות והלכנו לארגן את הדברים באולם. חיכינו לערב, שכולם יגיעו. אני מתרגשת. אבל אני פוחדת שישאלו אותי על הסוד הכי גדול שלי. מה אני אעשה אז? ניסיתי לסלק את המחשבה הזאת מראשי. כל אחד הלך לביתו להתארגן. כשהגענו הביתה נמרחתי על הספה, הייתי מותשת. מאט בא גם כן לספה. לא היה מקום כמעט אז כשהוא נשכב לידי אני שכבתי כמעט עליו. הרגשתי את הנשימות שלו. שפתינו היו קרובות מאוד וכשמאט סובב את ראשו לכיווני הם נגעו בעדינות אחת בשנייה, עד מהרה זה הפך לנשיקה. לבסוף נרדמנו וכשהתעוררנו שמנו לב שנשאר לנו חצי שעה להתארגן. "בואי נלך לשים פיג'מה" אמר לי מאט.
"כן…." אמרתי אבל לא היה לי כוח לקום. לבסוף זה הגיע למצב שמאט הרים אותי כמו תינוקת. הוא הניח אותי על המיטה ודיגדג אותי.
"קומי!" אמר
"לעולם לא!" אמרתי כשכמעט אין לי אויר מרוב צחוק.
לבסוף קמתי והתארגנו. נסענו לאולם והילרי, מלודי, זאק וג'ייק כבר היו שם. לאט לאט התחילו המוזמנים להגיע. ברקע הייתה מוזיקה וכולם רקדו. הפעילות הראשונה היתה לראות סרט. לא רצינו לחכות לסוף. אחרי זה שיחקנו במשחקי מסיבות נוספים ואז הגענו ל"אמת או חובה". ג'ייק סובב את הבקבוק. זאק- שואל, מלודי- עונה."
"אמת או חובה" שאל זאק
"אמת" ענתה מלודי
"תתודי על משהו שמעולם לא סיפרת." שאל זאק
"איזה מקורי…." אמרתי
"לא נורא…." אמר זאק
"טוב, אז ככה…" התחילה מלודי לספר "זה היה בגן. זה היה האחד באפריל. הילדים תכננו לעשות לקרול מתיחה. היא לא הייתה מקורית במיוחד אבל בגלל שקרול הגיעה לגן תמיד בדיוק ב7:46 דקה לפני שמנו דלי עם מים מעל הדלת וכשקרול נכנסה היא הייתה רטובה כולה. אז…. הרעיון הזה, היה שלי……." אמרה מלודי.
"מה?!" אמרתי. לקחתי כרית והתחלתי להכות את מלודי.
"את עוד תשלמי!" אמרתי וצחקתי. גם מלודי צחקה.
"טוב, מלודי, תסובבי את הבקבוק" אמרתי לבסוף. אחרי מספר סיבובים זה יצא עלי ועל עוד ילד בשם בריאן.
"אמת או חובה?" שאל אותי בריאן
"אה……חובה…..לא, בעצם…. אמת….. נראה לי…." אמרתי מגמגמת.
"מה הסוד הכי גדול שלך?" שאל אותי בריאן
"בעצם…. חובה" אמרתי
"לא רוצה! בחרת באמת! עכשיו תעני!" אמר לי בריאן
"אני….. אני לא יכולה……" אמרתי והשפלתי מבטי
"עזוב אותה, תן לה חובה….." ניסה מאט לגונן עלי.
"לא! היא בחרה באמת!" אמרה דנה.
"כן! היא חייבת לענות!" הצטרפה אליה ג'יין.
"אבל יש סיבה שזה סוד! אתם יודעים!" צעק מאט
"אבל זאת לא אשמתנו שהיא בחרה באמת!" אמרה ג'יין
"אתם יודעים למה היא היססה בהתחלה, לפני שבחרה באמת? בגלל שהיא פחדה מהשאלה הזאת. היא בקושי מרשה לה לספר לעצמה את זה. היא לא מסוגלת לספר את זה לאף אחד!." אמרה הילרי. פתאום הרגשתי שמשהו רע הולך לקרות, וצדקתי. שמענו את הדלת נסגרת וננעלנו בתוך החדר. בהתחלה כולם היו בפאניקה אך לבסוף החלטנו להמשיך לשחק. ויתרו לי על התור. מאט עבר לשבת לידי וחיבק אותי חזק כל פעם שהתחלתי לרעוד. רעדתי בגלל ה'סוד' לא בגלל שפחדתי, ומאט ידע את זה. אחרי מספר סיבובים הבקבוק הצביע על דנה ועל ג'ייק.
"אמת או חובה?" שאלה דנה את ג'ייק
"חובה." אמר ג'ייק
"חובה עלייך……לנשק את מי שאתה הכי אוהב, אלא אם היא לא נמצאת בחדר הזה."


תגובות (10)

תמשיכייייייייייייי ….
i ♥ you !
^_ ^

22/04/2012 12:18
lil lil

תמשיכייייייייייייייייי !

22/04/2012 12:25

תמשיכיייי (:

22/04/2012 13:14

חחח תמשיכי!!!!!!!!!!!

22/04/2012 13:44

תמשייייכיייי

23/04/2012 05:31

תמממממשיכי♥

23/04/2012 07:45

טופז24 למה לא כתבת היום ? את יודעת כמה אני מחכה לזה ?
~ בוכההבוכההה ~ דמעות :(

23/04/2012 11:22

דנה אני כ״כ מסכימה איתך :<
~בכיהיסטריבכיהיסטרי~

23/04/2012 11:26

אני כתבתי, אבל כנראה מאוחר מדי…….:( סורי…… :( כדי לפצות- אני אעלה עכשיו עוד פרק, ואז מחר יהיו 2 פרקים.

23/04/2012 11:32

ישששששששששששששששששששששש !

23/04/2012 11:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך