הכול בגלל כדור של טניס-פרק 1

time machine123 12/02/2019 559 צפיות אין תגובות

אביטל עשתה את הדרך חזרה הביתה, כולה אחוזת התלהבות מהיום המוצלח והמעוטר בשבחים שעבר עליה, גבריאל צפה בה מרחוק והיה בטוח יותר מתמיד שהיא תצליח כמו תמיד להראות את מה שהיא טובה בו , אביטל בכלל לא הבחינה בו.
כי מבחינתה הוא לא היה קיים, גם לא מה שפעם היא הרגישה כלפיו.
לפני כמעט חמש שנים, היא הייתה הבת זוג שלו. והם החזיקו מעמד די הרבה זמן ביחד.. אביטל לא התרגשה מכך שהוא עדיין היה מעוניין בה מכיוון שהוא עדיין הרגיש אליה דברים.
היא נכנסה אל הבית כרוח סערה, הדבר הראשון שהיא עשתה היה להניח את הגביע על המדף שליד המיטה.
היא הייתה גאה בכך שהיא קטפה את המקום הראשון.
למרות שהיה נראה לה כאילו שהיא לא הייתה ראויה לתואר שכזה.

אביטל שמעה קול מוכר מאחוריה. היא הסתובבה לראות מי זה היה, וזה היה מיכאל, שבא לחגוג איתה את הניצחון . " היי, אביטלי, מזל טוב! איך ההרגשה להיות מנצחת, חיים שלי?" שאל מיכאל בנימה מתלהבת.
" הכול טוב, כל עוד הדם לא עולה לראש שלי מרוב פירסום." קראה אביטל בביטחון.
" זה נראה שכן, או שאת התחלת להתעניין בבחורים אחרים? " שאל מיכאל בטון קריר למדיי.
" מה פתאום, אתה יודע שאני הכי בעניין שלך!" אמרה אביטל בקול מרגיע.
" אם את עדיין בעניין שלי, אז איך זה שבחדשות הודיעו שנפרדנו?" העמיד מיכאל את הדברים על דיוקם.
אביטל הביטה בו המומה, לא הבינה מאיפה הבשורה הזאת נפלה עליה משום מקום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך