הכול בגלל כדור של טניס – פרק 1

time machine123 17/12/2017 502 צפיות אין תגובות

המאמן של הנבחרת הציג בפני כל הבנות את השחקנית החדשה שהגיעה במיוחד לשחק עם הנבחרת שאביטל נמצאת בראשה.
" תכירו את מיקאלה , השחקנית החדשה שתיכנס לנבחרת. אני רוצה שאתן הוותיקות שבקבוצת הנשים תתייחסו אליה בכבוד ושתקבלו אותה בזרועות פתוחות." אמר המאמן ורמז לאביטל שתבוא איתו למשרד.
היא לא הבינה בכלל למה הוא היה צריך לדבר איתה. " מה קרה? על מה אתה רוצה לדבר איתי?" שאלה אביטל בפנים חיוורות.
" לא קרה כלום. אני רוצה לבקש ממך משהו , אפשר?" שאל אותה בנימוס והיא הנהנה לעברו לאות חיוב.
" כיוון שאת הקפטנית של הנבחרת , אני רוצה לבקש שתתייחסי אליה במיוחד , לא בגלל סיבה ספציפית אלא בגלל שהיא חדשה. אני מבקש בכל לשון של בקשה שתשדכי בינה לבין הבנות." אמר ולקח נשימה עמוקה.
" בסדר , אני אנסה." ענתה כמו תוכי ויצאה עוד לפני שהוא הספיק להגיב.
היא חזרה למגרש בעוד גבריאל שעמד מרחוק התבונן בה ממושכות.
" שלום לשחקנית הטניס הכי מבטיחה בעולם." הוסיף גבריאל ביהירות וניסה להתקרב אל אביטל, היא התרחקה ממנו עוד יותר.
" את לא תגידי לי כלום , אה?" אמר גבריאל בחיוך עצוב והלך משם.
אביטל נשארה לעמוד הרבה זמן אחרי שהוא הלך , עיניה ננעצו בו בהחמצה. לפתע הופיע לידה אלי.
" את אוהבת אותו , אה? למה שלא תהלכי ותגידי לו את זה? או שאני אגיד לו את זה? " הוסיף אלי בעוקצניות.
" מה יש לך , ילד?" שאלה אביטל בעצבנות.
" את אוהבת אותו , נכון?" הוא חזר על מה שהוא אמר בפעם השנייה.
" לא , הוא בן דוד שלי. מה פתאום , אני לא אוהבת אותו!" הוסיפה אביטל והניפה את ידה בביטול.
" אה , אז את אוהבת אותו!" הוסיף בחיוך של ניצחון והלך בעקבותיה.
" מה יש לך? למה אתה עוקב אחריי?" שאלה אביטל בעצבנות.
" כלום , אין לי מה לעקוב אחרייך." אמר אלי והסתכל מיקאלה , השחקנית החדשה והיא הלכה לקראת הבנות שהגיעו והתאמנו לקראת משחק הגמר נגד צ'כיה.
" אז את מיקאלה? " שאל אותה בסקרנות ואביטל הבחינה שהוא התקרב אליה.
" כן , מה אתה צריך?" שאלה מיקאלה במבוכה וחייכה אליו חיוך ביישני.
" זאת בדיחה , נכון ? " שאלה מיקאלה במבוכה. ולפתע הוא גנב ממנה נשיקה ארוכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך