הכול בגלל כדור של טניס-פרק 2

time machine123 13/02/2019 483 צפיות אין תגובות

אביטל שלחה אליו מבט מלא פליאה ולא ידעה איך היא תוכל להשחיל מילה, מה פתאום פירסמו ידיעה שיקרית עליה ועל מיכאל, זה ממש לא נכון וגם לא מדויק לפרסם סתם ידיעות מבלי לדעת מראש מה קרה באמת.
היא לא ידעה כל כך מה לעשות עם עצמה מרוב רוגז.
" קודם , מאיפה אתה יודע שהידיעה הזאת באמת נכונה? אולי המציאו את זה כסתם חלק מרכילות זולה שסתם מנסים לספק ידיעות לחדשות? אני במקומות לא הייתי מאמינה לכל פרסום שיוצא מהתשכורת הזאת!" אמרה אביטל ברוגז.
" זאת לא הפעם הראשונה שהם מפרסמים את הידיעה הזאת . הם ממש מהלכים עלינו רכיל. שיאכלו אבק. מצידי שכל אחד יכתוב מה שהוא רוצה. מה שהוא מרגיש. אני יודע שאני ואת עדיין ביחד וזה מה שבאמת חשוב." אמר מיכאל בנימה מעודדת ככל שהוא היה יכול.
" כן, זה נכון. מה שהתשכורת הזאת מנסה לעשות כל הזמן זה רק לסכסך." קראה אביטל בחיוב וחייל רחב הופיע על פניה.
" תנסי להתעלם מהם. זה הכי עוזר." יעץ מיכאל לאביטל, הוא קרץ אליה וחייך אליה חיוך שובב.
" אני מנסה . אבל זה לא כל כך מצליח לי!" קראה בנימה מסוימת של אכזבה.
מיכאל הצמיד אותה אליו, ולהדביק לה נשיקה קטנה על שפתיה.
גבריאל צפה בהם מרחוק, דמעות עמדו בעיניו והוא היה עצוב בגלל שהוא מאוד אהב את אביטל ולמרות שהיה כואב בשבילו להודות על כך שהיה לו קשה לראות את מיכאל ואביטל ביחד.
אין לו מה לעשות שם יותר. הוא החליט שעם כל הכאב הגדול שהוא הרגיש בגלל אביטל, היה עליו להמשיך הלאה ולא להתייסר בגלל אהבת נעורים חולפת.
ניב , שחקנית טניס מצטיינת, ובכלל החברה הכי טובה של אביטל התאמנה לקראת הטורניר שיערך בגרמניה. היא התרגשה כשהיא שמעה שהיא גם תיקח בו חלק.
עידו הבחין בה מתאמנת משעות הבוקר המוקדמות מבלי לעשות הפסקה כדי לנוח כמה דקות אחדות . זה היה מאוד מרשים מבחינתו.
" היי , אלופה, אפשר לדבר איתך כמה דקות?" שאל עידו בנימוס והביט בה בעניין.
" כן, אבל לא שמת לב שאני לא יכולה לדבר איתך?" אמרה ניב בקול שקט והתבוננה בו ממושכות מבלי לומר מילה נוספת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך