🌸הכול התחיל מתאונת דרכים מקרית פרק 3🌸

Bloddy bomb 15/10/2019 429 צפיות אין תגובות

-תמרה-
לא ידעתי מה להגיד, הסתכלתי על הרצפה. תהיתי למה אני עוד מתעקשת למצוא בדבר הזה שלנסוע בזמן.
הוא הרים את מבטו אליי, לא מבין את הנסיבות שבגללן נסעתי בזמן, כשאני יודעת טוב מאוד שאני לא יכולה לעמוד בינו לבין החברה שלו, גבריאלה.
" מאיפה את במקור?" הוא שאל בקול סקרני והביט עליי, וגם אני מביטה עליו בחזרה.
" מה זה משנה כבר?" אמרתי באדישות כאילו, מצפה שהוא יבין לבד שאני פה כדי למנוע את האסון שבעקבותיו הוא יהרג.
אומרים שברוב המקרים המטרה מקדשת את
האמצעים. אז למה שלא אמנע ממנו להתאהב בי?
כי זה לא הולך לקרות, זה לא פתאום שאפריד בין זוג אוהבים.
כי סיבת בואי צריכה להישמר בסוד.

– גבריאל-
מה אני עושה פה עם מישהי שאני לא מכיר? מה גבריאלה תחשוב שהיא תראה אותי איתה.
אני מרגיש איך שהלב שלי עוד מעט מתפוצץ מרוב רגשות.
אולי פשוט שאשכח את העובדה שראיתי אותה ואתחיל ללכת בדרך חזרה הביתה.
פתאום היא התקרבה לעברי ונישקה אותי . האמת שלא יכולתי להתנגד כי בתוך תוכי רציתי שזה מה שיקרה.
– גבריאלה-
הרגשתי שמשהו קרה לגבריאל. הייתי חייבת לבדוק עם מי הוא נמצא.
אז יצאתי החוצה, לא בדיוק מסיבה לטייל לי ברחובות.
עמדתי שם וראיתי את גבריאל מתנשק עם מישהי אחרת.
הלב שלי התכווץ מרוב כאב, השאלה שהידהדה לי בראש למה הוא עושה את זה. רתחתי מכעס ולא ידעתי אם אני יכולה להמשיך להיות אדישה לזה.
איך זה קורה? איך הוא תוקע לי סכין בגב מבלי שאתן לו את הסכמתי שהוא יכול להמשיך הלאה?
הרגשתי שאני לא יכולה לנשום יותר.
" גבריאל, מה אתה חושב שאתה עושה?" צעקתי אליו ללא מעצורים.
הוא התנתק ממנה להתקדם לעברי כמנסה להתנער מכל מה שקורה לו באותו הרגע.

***
-גבריאל-
אני לא מאמין שגבריאלה תפסה אותי על חם! עכשיו אין שום סיכוי שהיא תסלח לי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך