הכי טוב שיכולתי לבקש.

04/08/2017 783 צפיות אין תגובות

את טובה מידי בשבילי.
מגיע לך מישהו שידע להעריך את מה שיש לו בידיים בכל רגע נתון.
מגיע לך מישהו שיצחק מכל בדיחה והתנהגות טפשית שלך, שיעריך את האהבה האין סופית שתרעיפי עליו.
מגיע לך לקבל את היחס הכי טוב שאישה יכולה לקבל מגבר, כמעט כמו שאני קיבלתי, רק כמעט כי אני יודע שלא תוכלי לעולם שוב לסמוך על גבר כמו שסמכת עליי.
מגיע לך מישהו כזה שלא יעז לפזול לצדדים כי הוא ידע שאין לו מה לחפש באחרות, כי כל מה שהוא חיפש בעצם נמצא אצלו כבר בידיים והוא ידע שזה הכי טוב שהוא יכל לבקש.
מישהו כזה שאת תכירי אותו למשפחה ולחברים שלך, שאני מכיר כל כך טוב.
והוא ישחק עם אחיך הקטן, מה שלי אף פעם לא הייתה הסבלנות לעשות.
שתצאו ביחד למסעדה הוא כבר ידע בעל פה להגיד למלצרית מה את רוצה ולא יגמגם כמוני.
שהוא יביט בך יטבע ולא יהיה לו אכפת, לא כמו שאני רק חיכיתי לגלגל הצלה.
שתריבו הוא לא ימהר לזרוק הכל לפח כמו כל הפעמים שאני זרקתי ואפשר היה לחשוב שאנחנו גרים בחיריה.
וכשהוא יחייך אלייך, החיוך שלו לא יהיה עקום ומאולץ כמו ששלי היה.
ואולי יום אחד שהוא יסתכל לך עמוק בתוך העיניים את לא תחשבי עליי יותר והוא יעשה לך טוב, באמת טוב.
והוא ידע שאין יותר טוב מזה ולעולם לא יעזוב אותך בשביל אישה אחרת.
באמת מגיע לך כי את האדם הכי טוב שהכרתי בחיי ואני, אני פשוט לא.
אבל את יודעת מה החלק הכי גרוע בסיפור הזה? זה שאני לא מוכן לוותר עלייך, אני אנוכי, אגואיסט מה זה משנה אותה אובססיה.
אני ממשיך להלחם על שאריות של הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, לא מוכן להרפות ממך.
כי אם תחזרי אני אהיה הגבר הזה שיודע מה יש לו בידיים בכל רגע נתון, זה שצוחק מכל בדיחה והתנהגות הכי טפשית שלך.
אני יעריך את האהבה האין סופית שאת תרעיפי עליי, זה שלא פוזל לצדדים כי הוא פשוט יודע שאין לו מה לחפש באחרות.
וכמובן הגבר הזה שלא עוזב אף פעם כי הפעם הבנתי, זה הכי טוב שיכולתי לבקש .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך