הכלה מאינסטנבול פרק 1💄

Bloddy bomb 22/12/2019 419 צפיות אין תגובות

כעבור שנתיים לאחר מותה הטראגי של אסמה, החיים באחוזה כבר לא אותו דבר כמו שהם היו פעם.
באדה ומורט היו במרחק אדיר שלא איפשר להם להישאר בקשר עם כל האחים לבית משפחת בוראן, כל זה נשכח כאשר פארוק וסורייה יצאו לחופשה רומנטית באנקרה.
אולם פאז העדיפה להישאר באחוזה כמו תמיד, אסמה הייתה בראש מעניינה .
היא לא הפסיקה להרהר לרגע האם אמה קשורה למותה של סבתא שלה.
היא הבינה שהיא לא יכולה להיות כל הזמן מול ארבע קירות, היא הייתה חייבת לנשום קצת אוויר צח.
היא התמלאה שנאה כלפי מי שגידלה אותה, כלפי מי שאהבה אותה בכנות.
אך היא לא ידעה שסיבת מותה של אסמה הייתה בגלל שהיא לא יכולה לחיות בלי אהובה.
מאז שהוא מת, אסמה איבדה את הטעם לחיים.
היא בכלל לא ידעה איך היא תמשיך לחיות בלעדיו, עולמה היה שומם וריק.
פאז לא ממש הכירה את סבתה, היא למדה להכיר את הצדדים היותר עדינים של אשיותה המופלאה.
אבל היא לא למדה להכיר את האסמה של פעם,כשהיא ניסתה לעשות כל מה שביכולתה כדי לא לאפשר לסורייה להתקרב אל פארוק מפני שמבחינתה הוא היה הבן המועדף עליה.
פאז רצתה לנקום באמה כי מצדה היא האחראית הבלעדית למותה של סבתא שלה.

סוריה ופארוק שחשבו שיוכלו להתחיל חיים חדשים לאחר מותה של אמו, רק גרם לפאז יותר להרגיש בוז וגועל כלפי אמה.
יום אחד היא איימה שהיא תעזוב ולא חזרה יותר.
כי היא לא האמינה לכל מה שאמה סיפרה לגבי אסמה לפני שהיא התחילה להיות טובה ולהבין שעם הרוע שלה היא לא תגיע לשום מקום טוב גם ככה.

****
באדה ומורט היו מאושרים שהם היו רחוקים מכל הצרות. הם שמחו שהקשר שלהם הסתיים בטוב.
למרבה הצער הם לא ידעו מה קורה מסביב הילת האהבה המאחדת ביניהם.
מותה של אסמה לא השפיע כלל על הזוגיות של שניהם.
באדה שכחה את הימים שבהם עבדה בבית משפחת בוראן, מורט לא הבין איך הוא יכול היה להיות עיוור כאשר היו לו כל כך הרבה סיבות לברוח.
איך הוא היה מסוגל לדחות את אהבתה הכנה של באדה ולא להודות במה שהוא הרגיש כלפיה?
באדה ממש סבלה בגללו ואפילו יצאה עם בחור אחר בשביל שתוכל לשכוח אותו.
" אני לא מבין רק דבר אחד." אמר מורט בגילוי לב.
" מה לא יכולת להבין?" שאלה באדה בקול עדין אך מלא נחישות.
" איך המשכת לאהוב אותי אחרי מה שעשיתי לך?" הוא שאל באומץ וחייך אליה.
באדה הביטה בו במבט קצר ואז רק חייכה אליו בחזרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך