הכלה מאיסטנבול 4 פרק 10

Bloddy bomb 23/05/2021 434 צפיות תגובה אחת

תקציר הפרק הקודם: באדה מגלה מנורגול שסורייה חולה , אוסמאן חושב על דמט , הבחורה איתה התכתב.
היום ב" הכלה מאיסטנבול": באדה המשיכה לבכות במרירות , נורגול לא ידעה איך לנחם אותה.
" ילדתי.." אמרה נורגול ומחתה את הדמעה בגב ידה , " אני לא יודעת מה לומר.."
היא תפסה את המקום שבו מוראט ישב קודם לכן , מוראט התיישב במקומה.
" אני אוהבת את סורייה, היא תמיד עזרה לי להבין מה הכי חשוב בחיים, ועכשיו מה יהיה הלאה?" השיבה באדה.
" גוזל שלי , אני יודעת שבשבילך לשמוע את זה ממש קשה," ניסתה נורגול להסביר, היא בלעה את רוקה באחת ולאחר מכן המשיכה ואמרה " יהיה בסדר , נשמה שלי. תשטפי את הפנים והירגעי. את צריכה לשמור את הכוחות שיש לך בשביל הילדים שלך."
" איך אירגע, נורגול?" אמרה באדה בבכי . היא לא יכלה להפסיק.
" תחשבי על דברים טובים וככה תשכחי לרגע על מה שאמרתי לך על סורייה." אמרה נורגול כמעט בחצי לחש.
באדה הביט על מוראט שישב בצד השני של השולחן, היא רמזה שהיא הולכת להניק את התאומים עד שהוא יגמור לשוחח עם אוסמאן מה קורה אודות ההתכתבות עם דמט, הבחורה איתה הוא התכתב בהשראת פארוק.
"אני צריך להתחיל לדאוג?" שאל מוראט.
" עוד לא, תרגיע אחי. עדיין לא החלטתי לגביה." אמר אוסמאן במבוכה וכיסא את פניו בשתי ידיו. הוא חשש שכשהוא באמת יתחתן, הוא יזנח את הכתיבה.
" מה יקרה אם תגיד " כן?" " התפלא מוראט על חוסר ההחלטיות שהפגין אוסמאן כלפי דמט.
" אתה יודע מה משמעות המילה " חתונה" בשבילי , מוראט." אמר אוסמאן בבהלה.
" נו, אז? " מוראט ענה בלחץ, הוא חשש שאוסמאן לא מבין איזו הזדמנות נפתחה בעבורו.
" למה אתה לא מבין , ילד עקשן וחמור שכמוך?" אמר אוסמאן בהומור בתקווה שמוראט קצת יצחק.
מוראט הסתכל עליו כמי שמסתכל על רוח רפאים.
העניינים הסתבכו כאשר המשטרה הגיעה לבית בוראן .
אדם חשוד שמקורב לאהמט הגיש תלונה נגד פארוק בוראן, ראש המשפחה אחרי שאסמה סולטן נפטרה.
בפרק הבא של " הכלה מאיסטנבול": פארוק לא מבין מי יכול להגיש נגדו תלונה. דמט קובעת להיפגש עם אוסמאן. סוריה מובלת בבית החולים כשמצבה מוגדר כקשה.


תגובות (1)

אני מתנצל מראש, אני קצת נמנע מלהגיב לסיפורים שלך, אני מרגיש שזה נכתב כטלנובלה תורכית ופחות מתחבר לז'אנר. אני מניח שגם פחות אגיב בעתיד. מהקצת שכן רפרפתי, אני מודה שזה מאוד מזכיר את מה שאכן משודר בטלוויזיה, וזו הדרך שלי להחמיא לכתיבה. הייתי מצפה מאנשים שכן אוהבים את סוג התוכניות שיגיבו לסיפורים, ואם התגובה הזאת תעודד אותך להמשיך, אז השגתי את מבוקשי.

31/05/2021 12:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך