הכלה מאיסטנבול 4 פרק 7

Bloddy bomb 28/07/2020 437 צפיות אין תגובות

תקציר הפרק הקודם: גונש מנסה למצוא בין חפציו של אדם את מספר הטלפון של אהמט.

אדם חושד בגונש שהיא משקרת כאשר הוא רואה את הדברים שלו זרוקים על המיטה הזוגית שבחדר השינה.

פיקרט מנסה לברר עם אדם האם הוא בשיתוף פעולה עם אהמט , הזר שפלש לתוך האחוזה.

היום ב"הכלה מאיסטנבול": גונש בהלם כאשר היא רואה שזה היה פיקרט , היא צעדה לאחור כדי לתת לו לעבור.

" פיקרט , מה אתה עושה פה?" שאלה בסקרנות , היא רצתה לדעת למה פיקרט הגיע לדבר עם אדם.

" שאלה יפה , אבל באתי בעיקרון כדי לדבר עם אדם." אמר בלעג , וחיכה במטבח עד שאדם יואיל בטובו להופיע סוף סוף.

" אדם!" היא צעקה לעברו , אבל לא נשמע שום ציוץ מן החדר. " פיקרט מחפש אותך."

" אוי איזו מקלחת טובה , בחיי שזה עשה לי נעים . " הוא אמר בעונג וכשהוא פקח את עיניו , הוא לא האמין למראה עיניו שפיקרט כאן.

" מצטער שהפרעתי לך , כמה זמן אתה מכיר את אהמט?" שאל פיקרט בעצבים.

" אהמט? " ניסה לספק הסבר כלשהו, פיקרט רצה לדעת מה אדם מסתיר ממנו.

" כל כך הרבה זמן עקבתי אחריו, שלא ידעתי איך להגיד לך שהוא.." אדם התחיל לומר דבר מה אבל פיקרט ביקש ממנו לעצור לא ברור מאיזו סיבה.

" להגיד לי מה?" התעצבן פיקרט, " ששיקרת לי במשך תקופה ארוכה ולא אמרת כלום?"

" זה לא ככה , פיקרט. אהמט הזה מתכנן לרשת את האחוזה , ולא אתן להשיג את מבוקשו. אני חושד בו שאולי הוא האח הנוסף ובנו הבלעדי של פבזי, אבא שלנו."

ברגע שאדם החליט להטיל את הפצצה לאוויר , פיקרט נותר עם פה פעור. לקח לו זמן לעכל את מה שאדם אמר.

" אתה בעצם אומר שיש לנו עוד אח?" שאל פיקרט שהיה בהלם גמור.

" כן , עכשיו תסלח לי לרגע , תצא שנייה . כי אני חייב להתלבש." אמר אדם בבושה.

פיקרט יצא מהחדר . הוא בקושי הצליח לנשום. הדבר האחרון שהוא רצה שיהיה לו עוד אח.

אולי פבזי בוראן מסתיר עוד אחים נוספים? איך זה אפשרי לחיות ככה עם סודות שלא מתגלים?

" גמרת לנו את החיים , פבזי." אמר פיקרט לעצמו , " ברוך הבא לחיים האמיתיים של משפחת בוראן , מר פיקרט."

לפתע גונש הופיעה במטבח והתיישבה ליד פיקרט.

" תישאר לארוחת צהריים? " פנתה גונש אליו , הוא שכח איך שהבית של אדם היה נראה.

" כמובן שלא. תגידי לי , אדם לא אמר כלום גם לך לגבי אהמט הזה?" " לא , מה הוא כבר הוא יגיד?" אמרה גונש באכזבה.

" איזה קצה חוט לגבי הבן אדם המסוכן הזה, אני לא יודע. זאת לא הפעם הראשונה שהוא פלש לאחוזה ללא ידיעתנו!" ענה פיקרט בדאגה.

גונש לא ענתה וניצלה את העובדה שהיא הייתה בחוץ , כדי להשתזף קצת בשמש.

*******

פארוק הכניס את אוסמאן לאתר ההיכרויות " טינדר."

בשבילו אוסמאן יהיה חייב להתחתן.

הוא מוכרח למצוא לו מישהי מתאימה לאור העובדה שהוא כבר חצה את גיל הארבעים.

" למה אני צריך כלה?" גנח אוסמאן כאשר ראה איך שפארוק עדיין לא התייאש ממנו.

" כדי להתחתן , בני . אתה תצטרך לעשות המון ויתורים כואבים!" אמר פארוק ברצינות שהפליאה את אוסמאן.

" פעם אחת ניסיתי עם בורג'ו , וזה לא הצליח. מה אם גם הפעם אכשל?"

הוא הביט בחשש על צג המחשב וקבר את פניו בכפות ידיו כאילו הוא נכנע לגורל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך