הכלה מאיסטנבול 4 פרק 8

Bloddy bomb 03/08/2020 627 צפיות אין תגובות

תקציר הפרק הקודם: פיקרט מגלה מאדם שאהמט השכן שלו יכול להיות אח שלהם.

פיקרט שואל את גונש אם גם היא ידעה לפניו את מה שאדם הסתיר במשך כל כך הרבה זמן.

פארוק מאלץ את אוסמאן להכיר את הכלה שלו לעתיד דרך אפליקציית " טינדר.

היום ב"הכלה מאיסטנבול": רגעים קצרים אחרי , מוראט ובאדה הכריזו על בואם לאחוזה, אחרי הרבה זמן שלא התראו עם שאר האחים של משפחת בוראן.

" אולי תכיר מישהי ותתחתן?" אמר פארוק בנימה מעודדת.

" אני חייב?" שאל אוסמאן בביישנות. " אני כבר הייתי בסרט הזה. החתונה לא התקיימה מפני שבורג'ו אמרה לא , ולפני שבכלל הבנתי . נותרתי בחשכה התמידית. כאילו זה לא התאים לי כל הקטע הזה."

" העניין קבור בעבר. למה לך לחפור בדבר שהיה ואינינו?"

אוסמאן שתק. בדיוק שהוא עמד לענות להודעה שמוראט שלח לו.

" מוראט שואל אם הכול בסדר , מה לכתוב לו?" שאל .

" תכתוב שהכול טוב . שלא ידאג יותר מדי, איפה הוא נמצא עכשיו?"

" מוראט אמר שהוא מודה שאתה מתעניין בשלומו, שהוא מתגעגע אלינו. הוא בדרך לכאן במטוס לבורסה. הוא בא עם באדה והתאומים." אמר אוסמאן וחייך.

" אה , יפה!!" זרק פארוק תשובה והשאיר את אוסמאן עם המחשב הנייד החצי פתוח, ברגע שנפתח חלון והצג הבהב בירוק, התקבלה הודעה ובתחילתה היה כתוב שמדובר במישהי כבת שלושים ותשע.

" וואווו! כמה הודעות." אמר אוסמאן לעצמו וחיכה שפשוט האדמה תפצע את פיה .

" שמי דמט , ואתה?" היא כתבה שם, אוסמאן היה בהלם מכיוון שהוא לא ציפה לקבל הודעה מבחורה כל כך מהר.

היא כתבה לו על ההורים שלה , על הגיל שלה ועל הרצון החזק שלמרות גילה המבוגר היא לא הצליחה למצוא עד עכשיו אהבה.

" אני.. אני.." התבלבל אוסמאן בשל הלחץ וההתרגשות שחש לאחר בורג'ו ואנסטסיה , הוא פחד שהוא יפספס את ההזדמנות להיות מאושר סוף סוף ולהגשים את החלום של אסמה בוראן למציאות.

החיים נותנים עוד הזדמנות עבורו, אז למה לא לקבלה בזרועות פתוחות לרווחה?

" למה שתקת?" שאלה דמט וחשבה שלדעתו היא מבזבזת את זמנו, " כשתחליט לדבר , אהיה כאן. בינתיים להתראות."

החלון נסגר. אוסמאן לא זז ממקומו במשך דקות ארוכות.

מה לכל הרוחות הוא חשב לעצמו? סתם חיפוש לשווא, זה לא שווה את המאמץ כי בסופו של דבר הוא יפגע רק בעצמו.

******

מוראט ובאדה חיכו בשדה התעופה שיקחו אותם לאחוזת בוראן. התרגשות גדולה אחזה בהם מאחר שהם לא התראו עם פארוק ואוסמאן הרבה זמן.

" שלום , נשמה שלי!" פנתה נורגול אל באדה שאחזה בעגלת התאומים ביד אחת , " תני לי לראות את הגוזלים הקטנים," היא אמרה למוראט שישגיח עליהם תוך כדי שהיא מדברת עם נורגול.

" הכול בסדר, נורגול אחותי!" ענתה באדה וחייכה אליה בחמימות.

" ברוכה הבאה , באדה שלי," היא אמרה במתיקות , " היי , אני אוכל אותם. איזה דבר מתוק כמו צמר גפן."

מוסטפה חיכה באוטו בזמן שנורגול עזרה לבאדה עם התינוקות , היא הניחה את העגלה בתא המטען.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך