הכלה מירושלים-פרק 2

Bloddy bomb 24/04/2019 560 צפיות אין תגובות

נקודת מ. טלי
כשירדתי מן הבמה, ראיתי שהוא עדיין מסתכל עליי, אז לא ידעתי מה לעשות עם עצמי מרוב מבוכה.
השפלתי את מבטי והלכתי מבלי אפילו להיפרד מאף אחד.
ראיתי שאיש אחד עקב אחריי ורצה שאשיר איתו תמורת לילה של תענוגות, זאת אומרת לשכב איתו.
בגלל שלא הסכמתי הוא התחיל לגעת בי בלי אפילו לשאול את רשותי.

" אני לא נוסעת איתך לשום מקום, כבר דיברנו על זה, לא? אני לא הולכת איתך לאן שאתה רוצה. סליחה, תן לי ללכת לדרכי!" אני מנסה לומר לו את מה שאני מרגישה, אני מרגישה את ידו שנוחתת על כתפי, הוא הכניס אותי לתוך המכונית.
כמעט לפני שהוא הספיק להתניע את דוושת הדלק.

שמעתי את קולו, זה היה נתי. אני כמעט בטוחה שזה היה הוא…

" תעצור את המכונית תכף ומיד, אתה הולך לשום מקום. בלי שתשחרר קודם את הגברת לאן שהיא צריכה ללכת. בבקשה תתן לה ללכת. אל תפגע בה. מצידי אני לא יכול לעשות עם אדם כמוך עסקים." קרא נתי בטון כעוס והביט בו במבט חמור סבר.

לפני שהספקתי לעכל את מה שקרה מסביבי, נשמתי עמוקות. תוך כדי שאני מנסה להרגיע את עצמי כי הייתי מבוהלת לחלוטין מכיוון שחשבתי שהוא עמד לאנוס אותי. אם לא הוא, לא יודעת מה היה קורה.

נקודת מ. נתי

ראיתי שהיא כל כך מבוהלת, בכל פעם שאני מנסה להתקרב אליה, היא מתרחקת ממני כאילו עשיתי לה משהו.

זה נראה כאילו היא בנתה סביבה כל כך הרבה חומות.
הרגשתי כאילו שהיא מתעקשת לשמור על עצמה יותר מדי.

כאשר נסיתי לשים יד על כתפה כדי להרגיע את עצמה.
שמעתי אותה אומרת, " אל תיגע בי." היא אמרה את זה כמעט בלחש.

אחר כך כבר לא ראיתי אותה יותר, כי היא עלתה על המונית שהובילה עד לפתח ביתה.

לא משנה כמה זמן זה ייקח. בסוף היא תבין שלא תישאר שום ברירה. היא תצטרך להיות שלי בסוף.

נקודת מ. אופק

אני יושבת בחדר שלי ומצפה לשיחת טלפון חשובה. אני לא בטוחה שאני רוצה להתחתן איתו. כלומר עם נתי.
מה יש לשנינו במשותף, אחרי הכול, אנחנו כמו שני זרים.
מה היא רוצה ממני וממשפחתי?
האם הכוונות שלה כלפי נראות אמיתיות? זה נראה היא מנסה לחתן את בנה מהר כי היא לא רוצה שהוא יישאר רווק…

אז מה אני עושה לעזאזל?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך