הכלה מתל אביב פרק 1♥חלק 2

The angel of love13 05/04/2020 503 צפיות אין תגובות

נועה , שלא רצתה להותיר אצל הבוס רושם מוטעה , גילתה שגם היום שהיא יצאה , המזל לא שיחק לטובתה הפעם.

היא קיבלה שיחה נכנסת מידידתה הינומה , שהודיעה לה שהיא צריכה למלא את מקומה בהופעה בערב, כי היא ממש חולה.

" את בטוחה שאת חולה?" שאלה נועה שוב ליתר ביטחון.

" חולה ממש, כואב לי בגרון. את יכולה לעשות לי טובה ענקית , אבל ממש ענקית." אמרה הינומה וברקע נשמע שיעול.

" מישהו בא אלייך?" שאלה בבהלה כי היא שמעה דלת נפתחה , היא ניסתה למצוא מקום כדי לשמוע יותר טוב .

" לא , אף אחד לא בא," אמרה הינומה, " אני לא מקבלת אורחים!" היא התיישבה בקצה הספה וצחקה לעצמה.

" על מה את צוחקת?" שאלה נועה בנימה סקרנית , " ספרי לי בדיחה כדי שאוכל לצחוק איתך!" אמרה ופתאום ראתה מישהו עומד מולה , הוא היה גבר די גבוה ומרשים. היא לא הסתכלה בו , אלא הוא לא הפסיק להביט בה.

" נועה, את כאן?" שאלה הינומה , " קרה משהו?"

" נומי, אני אתקשר אלייך יותר מאוחר. דיברת עם דודה שלי?" שאלה בחצי לחש , נותנת כסף למוכר שהביא לעברה קפה עם מלא קצף.

" לא , היא בכלל לא זמינה בטלפון בבית." אמרה הינומה וניתקה את השיחה.

" אתה?" שאלה נועה אחוזת תדהמה, " אנחנו לא מכירים?" שאלה ברצינות.

" את יכולה לקרוא לי יותם יקותיאל, אבל בבית כולם קוראים לי יויו!." אמר בחיוך.

" למה? כי אתה כמו יויו?" אמרה נועה בגיחוך.

" מצחיק , לך קוראים נועה, לא?" אמר יותם בגיחוך , אף הוא.

" איך אתה יודע?" שאלה נועה בהלם, היא לא הייתה מסוגלת להבין למה הוא יודע את שמה.

" אתה?" שאלה והבליעה צחקוק , מחשש שיראו אותה ביחד איתו.

" יש לי שלושה אחים נוספים , ואימא עם נפש לא פחות יקרה משלהם." אמר יותם בחיוך מקסים.

" אז אתה לא בן יחיד?" אמרה נועה והתחילה לצחוק באופן מגזים.

יותם לא הפסיק להתלהב ממנה , וכך גם היא הייתה ביחס אליו.

" כמו שאת רואה , נועה , אני חולק את חיי ביחד עם שלושת אחים נוספים."

לאחר שיותם הלך משם , נועה לא הפסיקה לחשוב עליו.

גם היא פתאום את המשב של האהבה מכוון לעברה.

" קרה משהו , גברת נועה?" שאל המוכר.

נועה רק הביטה בו במבט חסר הבעה ולא היה לה מה להגיד.

" לא שום דבר, תודה על הכול!" אמרה נועה , היא ניסתה למצוא מקום שקט.

" אין בעד מה, שמח להיות פה כדי לשרת אותך!" אמר עוזי בחביבות , נועה הייתה ראויה לזכות בכל האושר שבעולם.

היא הייתה השכנה שלו כשעוד הייתה ילדה.

נשמע קול של פלאפון שקטע את חוט מחשבותיו.

הוא הפסיק את עיסוקיו וניגש לענות לפלאפון.

" עוזי, זה עומרי. נועה הייתה אצלך?" שאל בעל הקול.

" מצאת לך זמן להתקשר אליי, בוא תגיד לי מה אתה רוצה וניפרד כמו ידידים טובים!" אמר עוזי והנמיך את קולו כדי שאף אחד לא ידע שהוא מדבר עם עומרי.

" תן לי בבקשה את נועה אם היא נמצאת לידך, ואם לא בתוך כמה ימים ספורים היא תמצא אותה נרצחת למול עיניה של דודתה." איים עליו שאם הוא לא יודע איפה נועה נמצאת , זה יהיה היום האחרון שהוא יראה את אור היום.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך