הכלה מתל אביב -פרק 1

time machine123 23/02/2019 830 צפיות אין תגובות

יוסי יצא לפגישת עסקים רגילה. כאשר שהוא הבטיח לאימו אנה , שהוא היה נוכח בארוחת ערב. הוא כבר לא היה יכול להיות שנייה עם חברתו לשעבר ורדית , ששלחה לו מסרים עצבניים לפלאפון והוא בכלל לא השיב לה.
מצידו שלא תתקשר אליו בכלל , הוא פשוט רצה להמשיך לטרוף את החיים כהרגלו.
ורדית לא הבינה מה קורה לו והיא חשבה שזה בגלל שמשהו לא בסדר איתו.
כל פעם הוא שינה את דעתו ואמר שהוא רוצה להמשיך הלאה , להזכיר לכולם מי זה יוסי מנשה , הבן הבכור של אנה.
הוא רצה לדפוק ברז לארוחה החגיגית שאימו מארגנת כדי לשדך לו מישהי , מישהי כמו רוחמה דיין ,ילדה מבית טוב שידעה היטב מה היא רצתה מהחיים ומעצמה.
ואמה של רוחמה לא ידעה מה לעשות האם להיענות בחיוב להזמנתה של אנה ידידתה הטובה משכבר הימים.
רוחמה חלמה מזמן על שמלת כלה ועל חתונה, היא רצתה לעשות את זה עם הבחור הכי מתאים בשבילה.
ושבזמן שהוא היה בדרכו אל הפגישה , כבר היו לו חמש שיחות שלא נענו.
הוא הניח את הפלאפון בחזרה בתיק שלו , הוא ידע טוב מאוד שבעיני אימא שלו זה לא ימצא חן שהוא לא נוכח במסיבה.
" בן , תגיד לאימא שאני מאחר , אבל אני אבוא יותר מאוחר." הבטיח.
" אתה יודע מה אימא תגיד על זה שפתאום החלטת משום מקום להבריז , אני לא רוצה לבאס או משהו.
פשוט אל תהרוס לה את ארוחת הערב, אתה יודע כמה זמן היא מתכננת לך את החתונה הזאת? במשך שנים.
אל תאכזב את הגברת מנצור הפעם.." אמר בן ועשה פרצוף חמוץ.
" אז מה אתה רוצה שאעשה?" שאל יוסי בטרוניה ונאנח כאילו הוא באמת היה עייף.
" פשוט תבוא , ותשתדל להביא איתך פרחים כאות להכרת תודה. אני ואימא מחכים לך פה." אמר לו בן ואז סגר את שיחת הטלפון במפתיע.
" בן , בן!! לעזאזל?! למה נתקת את השיחה?" חשב יוסי בקול.
הוא נכנס למכונית בעוד חושב למצוא פתרון כלשהו.
הוא ראה שיש לו שיחה נכנסת תחת השם " ורדית". הוא לא ענה והכניס את הפלאפון שלו לתוך התיק בתואנה שהוא תמיד עסוק ושברצונו שלא יעזרו לו כי הוא יכול להסתדר בכוחות עצמו.
אנה הייתה עצבנית במיוחד ורצתה שהבית יהיה מסודר לקראת חזרתו של בנה הבכור , יוסי.
" איפה יוסי , בן? הוא יגיע למסיבה שאני מתכננת לו כבר כמעט מאז שהוא נולד?" שאלה אנה ברוגזה.
" אני לא יודע, בסדר. הוא אמר לי שהוא יאחר בשעה. " אמר בן וחייך אל אנה , שתקעה בו מבט זועם ולא הבינה מה קורה עם יוסי.
" הוא חייב להיות כאן בשעות הקרובות , אחרת אני אתעלף מרוב לחץ.." אמרה אנה בתסכול וחשב שהיא עוד מעט תחטוף חום. היא אמרה לבן שיעלה לארגן את החדר שלו.
זה לא יתכן שדווקא הבן שלה , יוסי מתנהג ככה בחוסר אחריות שכזאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך