הכלה מתל אביב פרק 2♥חלק 1

The angel of love13 07/04/2020 380 צפיות אין תגובות

עוזי המוכר מצא את עצמו בדילמה קשה, הוא לא ידע מה לעשות. איך הוא יצליח להתחמק מהסכנה המרחפת סביב ראשו?

הוא לא רצה להסגיר את נועה בידיו של הנוכל הזה, שכל מה שמעניין אותו בחיים זה להציק לאחרים שנתונים במצוקה או מחוסר ברירה או שחייהם הפכו לטרגדיה מתמשכת , אנשים שאיבדו את היקר עליהם מכול ולא מסוגלים להיכנס לעוד מצוקה נוספת שלא מאפשרת להם לחיות כמו שצריך.

גרציה הייתה גורם להצקה ממושכת מהחברים שהיא הכירה בעבר הרחוק הזה, בגללם היא נאלצה לעבור להתגורר לעיר אחרת.

אך היא לא הצליחה להשאיר את העבר מאחוריה ולתת כיף על הכתף, אותן האנשים של השוק השחור שהכריחו אותה להימלט אחרת באמת היא תהיה בצרות אמיתיות עם אחיינתה נועה.

" תשמע , חבר זו הפעם האחרונה שאתה מתקשר לפה," אמר עוזי בחצי לחש, " ואל תאיים עליי, אני יכול בקלות למסור אותך למשטרה!" אמר בפחד.

" אני לא מפחד משוטרים," אמר בהתנשאות , " המשטרה יכולה לחכות עד הלילה." הוא צחק ורעש הצחוק שלו נשמע בכל מקום.

" אני לא רוצה שתתקרב לנועה, זה ברור?" אמר עוזי בקול עייף," פשוט או שתנתק את עצמך ממנה ברצון, היא לא בשבילך. אתם אומנם מישהו מוכר שהיא לא רוצה לזכור או לראות. אבל הדבר היחיד שנשאר לה זה להסתבך בגללך." אמר בעצבים.

" אז אתה לא אומר לי איפה נועה?" עומרי התעקש ולא התכוון לשחרר אותו מלענות על השאלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך