הכלה מתל אביב פרק 2♥חלק 2

The angel of love13 13/04/2020 426 צפיות אין תגובות

" לא , אני לא יודע היכן נועה , זה הפעם האחרונה והיחידה שאתה מתקשר אליי!" אמר עוזי בנימה סובלנית, " ותשכח לגבי נועה – גרציה , דודתה לא תסכים שתהיה בקרבתה!" אמר וניתק את השיחה לפני כן הוא הספיק לשמוע.

" עוד אחזור!" איים עומרי לממש את איומיו, " נתתי לך אזהרה ראשונית ואתה התעקשת לא לשתף פעולה איתי, אבל אתה תישא בתוצאות!" איים עומרי ולא התכוון לרדת ממנו עד שהוא יגלה עם מי נועה נמצאת בזוגיות, היא לא תהיה עם אף אחד אחר אלא רק איתו.

עומרי שלח את חבריו כדי שירגלו אחרי עוזי ואחר תנועותיו , הוא רצה לדעת למה הוא כל כך מגן על נועה ועל גרציה. מה הקשר החזק שיש לו אליהן ואיך הוא הכיר אותן , הרי ידוע שמאז שהוריה אינם בין החיים .

גרציה לקחה את נועה תחת חסותה כדי להעניק את כל מה שהיה חסר לה מאחר והיא נהפכה להיות בבת אחת יתומה.

אחרי שנועה גדלה ונהייתה בחורה יפהפייה , היא ביקשה מגרציה להתחיל לצאת בערבים כדי לפתח לעצמה קריירה מוזיקלית משלה.

גם אם גרציה לא הייתה מסכימה לכך שהיא תלך בדרכה של אמה המנוחה ולבזבז את זמנה במקום ללמוד מקצוע כמו רופאה או הנדסה , ובקלות היא הייתה יכולה בהחלט להתברג שם.

עקשנותה של נועה להמשיך עם קריירת השירה גרמה לגרציה להתווכץ אל מתחת השטיח, מפני שנועה טיפלה בה בתקופה שהיא הייתה חולה.

נועה נכנסה אל הבר , עברה בה צמרמורת מלהיזכר בימי העבר הרחוקים שבהם היא התגוררה עם הוריה המנוחים ממש ליד המאפיה.

" שלום לך יפהפייה," אמר מירון ובלי להתכוון , הוא שמע את יותם שורק מאחוריו.

" שלום גם לך," היא אמרה בנימה עליזה למדיי.

" מה העניין , אחי?" אמר מירון ועשה פרצוף, " עכשיו גם אסור לשרוק?" הוא אמר בנימה מתגוננת.

" לא , ממש מותר. אתה בא איתי או לא?" שאל יותם , ציפה לתשובה.

מירון עמד במקום , נועה ראתה אותו וניגשה לקראתו.

" מה יש , מירון?" שאל בדאגה , " מה שיש לך זה רציני?"

מירון סימן בידו לעבר התרמיל שנפל לצידו , כי הוא הרגיש שהוא לא יכול לנשום.

" איפה המשאף?" שאלה נועה ליתר ביטחון.

" בתא הקדמי , אני תמיד לוקח את זה איתי!" אמר בלחץ , כשהוא הרגיש שהוא איננו מסוגל לדבר תוך כדי שהוא תכף נגמר שם מרוב חוסר האוויר.

" תנשום איתי לאט , בסדר?" היא אמרה בחיוך , " אחת ,שתיים , שלוש וארבע.." היא ענתה בלחץ.

כשיותם הביט לאחור , הוא ראה שם את רם, אדם שהוא כ"כ שמח לפגוש דווקא עכשיו.

" מה אתה עושה פה רם?" שאל בעצבים , מוכן לעשות הכול רק שהוא לא יהיה פה.

" לא אומרים שלום לידיד ותיק?" ענה רם בחיוך ציני…

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך