i love me
נהנתם???

הכל התחיל מבת מצווה של דודה – פרק 11:) (עיסקה)

i love me 19/08/2013 811 צפיות 5 תגובות
נהנתם???

לירון את ממשיכה את הסיפור שלך עסקה זאת עסקה! וזה ארוך……..
love you♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

פתאום ראינו ילדה קטנה. חוצה את הכביש שאימה בתוך החנות. הייתה מכונית במהירות שיא שנסעה לכיוונה המכונית הייתה גבוהה אז בגלל זה היא לא ראתה אותה.
" לוק תיסע ותעצור את המכונית הזאתי" צעקתי לחוק נתן גז למכונית. המכונית שמה לב נעצרה בחריקה והילדה הקטנה עברה בשלום. פיו
" את משוגעת?!?!?!?" צעקתי על אמא שלה. ," הילדה שלך עברה את הכביש ואם לא היינו שם היא הייתה מתה" לוק צעק…
" היא ברחה לי." היא אמרה. פ'חח בטח " ממש לא ראיתי אותך רואה אותך שהיא עוברת את הכביש."
אמרתי לה לוק ספר באצבעות. את המשפט. " זה לא הזמן לחישובים" אמרתי לו ונתתי לו מכה בעורף. " אייה." הוא אמר. הולך להיתיישב " ואת גברתי לו תצאי מזה חלק! כי מכאן ועכשיו אני אפתח לך תיק במשטרה, כאילו רצית שהיא תמות אא???" אמרתי לה הייתי יותר גבוהה ממנה אז איימתי עליה כאילו אני אמא שלה. היא שתקה. " לוק תזמין משטרה" צרחתי עליו מה הוא עושה, במדף הממתקים??????
" אמממ אוקיי" הוא אמר. חיכיתי שם חצי שעה והסתכלתי על אמא שלה בעניים אפלות, מה לעשות ילדים זאת חולשה, אני לא יודעת מה הייתי עושה, אם היייתי רואה אותה מולי מתה……
" עינת בן דוד את באמת התכוונת שביתך אלינור תמות בחציית כביש ללא מבוגר?" השופט המטומטם שאל אותה. " יאללה אני ראיתי הכל.!!!!" צעקתי עליו. " שקט! ואת סתמי" הוא אמר. " חצוף" מילמלתי ולוק צחק. " מי צוחק כאן??" השומר שאל.
מרוב טיפשותו של לוק הוא הרים את היד. ומשם גררו אותו צוחק בליייי סוףףףף.
" לא" עינת אמרה.
" סתמי גם כן את שקרנית!!!! " צרחתי והנהג איתי.. (תחשבו שיש מוסיקה כזאת עצובה).
" אני… הייסי לית אמע, אי רמרה לי ללחז, לחצוס את הקביס" אלינור אמרה
(ואז המוסיקה נעצרת בקטיעה חחח)
" או ביתך חכמה יותר ממך" צרחתי על עינת. . והפעם השומר התקרב אליי והתיישב לידי… הבנתי…
" זאת טענה של ביתך בת השנתיים. זה אמיתי?" הוא שאל אני נשבעת לכם שלא ראיתי טמטום כזה בחיים.
" לא, היא ראתה סרט אימה שאחיה הגדול הראה לה" עינת הזאתי מעזה לשקר. משם קמתי השומר בא להוציא שוקר " תיזהר או שאתה תתחשמל במקום שלא מתחשמלים" איימתי עליו. הוא התיישב חזרה.
" את מגעילה ביתך אמרה את זה, ואתה השופט הכי אבל הכי באמאשלי מ-ט-ו-מ-ט-ם!!!! ו-מ-כ-ו-ע-ר!! בקריית שמונה יש שופט יותר חתיך ממך איכי" צרחתי.
————————————————————————————————–
" למה!!! כולה העלבתי שוופט ובעטתי בו והורדתי לו את החולצה????? " צרחתי מהסורגים.
" באמת??" לוק שאל אותי
" נו בסדר קרעתי את השיער של עינת בעטתי בה וקראתי לה כלבה וירקתי עליה ביג דיל!!!!" צרחתי. הסתכלתי על השומר.
" סתמי,……." השומר אמר מוטש…
" טוב מתי אני משתחרת אני כולה בת 17? והוא 17 וחצי." צרחתי עליו.
" אממממ מחר בצהריים" הוא אמר עיננייי נפתחו. לקחתי נשימה. " מההההההההההההההההההההההההההההההההההההה????????????????????" צרחתי ומשם היה רעש כזה חזק. " פליז יש היום מסיבה של חברה ובת מצווה של דודה שלי" אמרתי בחיוך. שיקרתי חחחח עשיתי לו עניים. ולוק התעצבןןן. פיי. קנאי שלי. " טוב אני אנסה לסדר את זה נשמה" השומר אמר מתקרב אליי. " מעולה מילה של שומר זאת מילה יאללה לך לסדר את זה" צעקתי לו הוא נאנח. והשפיל נתתי לו מכה קלה בטוסיק. הוא הסתובב " נו תמהר אין לי את כל היום" אמרתי בחיוך. הוא עשה פרצוף והלך.
" שאלה זאת לא פעם ראשונה שלך פה???" לוק שאל אותי כורך את ידיו סביב מותניי, ואני שמתי את ידיי על צווארו. " אמממ פעם חמישית אבל יש סיבות…. 1) ראיתי ילדה נטבעת על ידי אמא שלה והרבצתי לה. 2) שופט אחד התחיל עם אמא שלי, הוא שילם על זה 3) חברה שלי נתבעה, והשומר נשאר עדיין בבית מצלקות. 4) אחד מהעדים, לראייה שחד אותי בכסף. בישביל שאני אהיה לצידו הוא בבית החולים. וזאת הפעם החמישית וכל הזמן שומר אחר" הסברתי בפשטות " יש בך צד חדש שלא ידעתי" הוא אמר. ונישק אותי. "אני אוהבת אותך" אמרתי. " אני מאוהב בך" לוק אמר לי.

" אני חופשייה חופשייה מהקללה פעם חמישית" צרחתי. " רגע!!!!" אמרתי


תגובות (5)

והוו איך לא קראתי אצ זה לפני
מעלף

19/08/2013 07:14

מעלףףףףףףףףףף נהנתי!!!
וזה לא ארוך!!!
אבל בשבילך אני יעלה עוד פרק דקה ואני מעלה אותו

19/08/2013 07:48

אין לי כוח לכתוב ארוך :) ותודה:)

19/08/2013 07:53

יואווו המשךךך בבקשה ( קוראת חדשה ) *~*

19/08/2013 14:10

הפרק הבא לא עולהההההההההההההההה אני עצובה:(:(

20/08/2013 06:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך