i love me
נהנתם?

הכל התחיל מבת מצווה של דודה- פרק 12+ 13 חלק א'

i love me 20/08/2013 768 צפיות 3 תגובות
נהנתם?

" אני רוצה גלידה" אמרתי ללוק כשהיינו באוטו נסענו על כביש מהיר שלוק טעה בדרך אז אנחנו מחוץ לעיר.
" תיתאפקי אנחנו חייבים לצאת מפה לעיר" הוא אמר. הייתה תחנת דלק הזזתי את היד של לוק והוא נסה לצד ימין פגענו בגדר…..
ומשם הכל שחור………….

" איפה אני?" שאלתי הסתכלתי סביב חדר לבן כסיד. ולידי פצפצים או פצפצים.
" דניאל פיו את נרדמת ולא יכלנו להעיר אותך" לוק אמר ונתן לי נשיקה. התנתקתי ממנו.
" היינו בכלא בקושי שעתיים נכון?" שאלתי הוא הסתכל עליי במבט אטום.
" כן " הוא אמר. פיו אז זה היה חלום הקטע, רגע למה הרגל שלי שבורה, למה יש לי דם ביד. " לוק " צרחתי
" מה נשמתי?" הוא אמר כמה קיטשי זה לא לוקי…. מה אני איפה אני????? " אני רוצה לחזור לגוף שלי איפה אני???" שאלתי אותו מבטו נהפך למבט רגיל. " זה חלום השני שלך בחלום הראשון זה מה שקורה כשמפריעים ללוק וזה התוצאה " הוא אמר לי לא ידעתי שלחלומות יש משמעות. " אז איך אני מתעוררת? " שאלתי אותו הוא חיייך חיוך גדול. " תחשבי על לוק ממש עמוק ואת תיתעוררי." הוא אמר אני חיה בסרט נוי צדקה. 1, 2, 3.
– המציאות-
" לוקק" צרחתי הוא היה על הספה.. " נשמה של ברבור" הוא אמר ונישק אותי נשיקה ארוכה.. וחמה.
" מה קרה?" שאלתי הוא היתיישב על רגליי כרגיל -.-' " נרדמת לפחות שעתיים" הוא אמר. אז שעה ראשונה חלום ראשון שעה שניה חלום שני.. נישקתי אותו עמוקות….

נ'ק המבט של לירון:

" נויי!!!!!" צרחתי כמה רעש….
" לירון בואי לפה" היא אמרה והתחילה לצחוק, נו באמת אני חייבת אותה עכשיו. " את סתומה!!!!! את גמרת 5 כוסיות של, ויסקי???"שאלתי אותה היא התחילה לצחוק הסתכלתי על אבי שמפלטרט עם אלינוי הזונה של הכיתה. איך היא באה לכאן. בגד ים אך ורק בגד ים. מזל שלא מתחרה. " אבי!!!" צרחתי הוא הסתובב שם לב אליי והלך לבריכה. " אני לא מאמינה עליו. לקחתי את המיקרופון " שקט!!!!!!!" צרחתי.
כולם השתוקקו והסתכלו עליי. " תודה, אז נערת היומלודת צריכה להגיע בעוד חמש ד'ק כולם להתחבא" אמרתי כולם הלכו. להתחבא חלק עלו המדרגות. לתקרה וזחלו לתוך. המנהרה שיש שם. חלקם פשוט התחבאו מאחורי הספה והשאר מצאו מקום. אני התחבאתי עם דרק. בתוך השולחן שלו הוא כיסא את הווילון היה נורא צפוף אז הצטופפנו. ידו נגעה ברגלי בכוונה. והתחילה ללטף אותה אני הרגשתי צמרמורות. התחלתי להסמיק. הוא הפסיק. הסתכל לבחוץ . '1,2,3. מילמלו כולם הדלת נפתחה
" מזל טוב!!!!" כולם צרחו בר הגיעה עם שימלה לבנה עם תחרה, שחורה ונצנצים וורודים. וסנדלים חמודים. נשכה את שפתה התחתונה והתחילה לבכות מאושר. חיבקתי אותה. אנשים אני לא מכירה אותה אפילו.
המסיבה התחילה.

" 1, 2, 3 מזל טוב" היא נשפה על העוגה השלוש קומות שאמא של דניאל הכינה.
לקחתי את העוגה היא טעימה מוות אבל אני לא אוכלת כי אני לא סובלת כזה איכסה וצבע מאכל.

פרק 13:
היתיישבתי על הספה. ודרק היה שם אז התרחקתי קצת.
" אמרו לך שאת יפה?" הוא אמר לי צוחק. ומתקרב אני התרחקתי.
" תודה נראלי" אמרתי צוחקת,
" מה את מתביישת יפה כמוך בטח מאוד טובה" הוא אמר והתקרב אליי הוא הדיף ריח אלכוהלי של רום.
הוא התקרב אליי סובבתי את ראש אליו והוא נישק אותי הבטן התהפכה ופרפרים תקפו אותה. התנתקתי באסה הוא לא יזכור את זה. הוא הסתכל עליי " מה מה קרה פה? " הוא שאל אולי הוא כן.
" סתם שתיתה רום ונישקת אותי אולי?" אמרתי בעצבים. הוא הסתכל עליי בהלם. " באמת?" הוא שאל מגמגם.
" אתה רציני נראה לך שהייתי משקרת בנושא הזה?" שאלתי הוא הסתכל עליי. אני הסתכלתי עליו בכעס אבל מבפנים הרגשתי שאני הכי שמחה בעולם. …
" טוב אני חייבת ללכת לקריוקי ואתה לעמדת הדי ג'יי." אמרתיי לו הוא הנהנן והלך. אני התחלתי לחייך. הלכתי לעמדת הקריוקי. " קבלו במחיאות כפיים את בר" היא התחילה לשיר זייפנית מלידה. אז דרק. נראלי חירש כבר. באתי אליו ו…


תגובות (3)

כןןןןןןןןןןןןןן יואווו איזה כיף שהפרק עולההההה תמשיכייייייייייייי

20/08/2013 07:39

מתה עלייך!!!!!! תוסיפי עוד פרק :)
תיינקס.

20/08/2013 08:06

כןן בבקשה עוד פרקקק

20/08/2013 17:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך