i love me
נהנתם ?????

הכל התחיל מבת מצווה של דודה – פרק 13 חלק ב'

i love me 21/08/2013 724 צפיות תגובה אחת
נהנתם ?????

באתי אליו " יש לך אפשרות כזאת שדניאל תשיר והמיקרופון של בר לא יפעל?" אמרתי .לו הוא הסתכל עליי, מצמצם עניים וגבות. " איפה היא?" הוא שאל. אני חייכתי לקחתי את דניאל מהיד והלכנו לעמדה של דרק. " אז כך את בחוץ שרה, והמיקרופון שלה לא יפעל ושלך כן פשוט וקחי את השיר" דרק אמר לה מביא מיקרופון ואת השיר. סימנתי עם האצבעות, 1, 2, 3.
ודניאל התחילה לשיר……

" לה לה לה ניקיון חשוב לה לה לה אני מנקה, השידה נקיה השולחן מאוד הרצפה המטונפתתתתתת" התחלתי לשיר.
" אייי דאן " אמרתי הלכתי להתקלח נשארתי עם אותם בגדים..
לבשתי שורט ג'ינס גבוהה בצבע שחור וחולצה לבנה של מיקי מאוס רופפת מתחת. וכפכפי אייונס.
נכנסתי לפייס וראיתי בקשת חברות ממישהו 'דן' מילמלתי 'חתיך'. חיייכתי. 'טוב בואי לצפות בפרופיל שלו ' אמרתי לעצמי. "חתיך!!!!!!!" צרחתי……
אישרתי מהר את הבקשת החברות שלו. ועל ההתחלה הוא שלך לי.
" חיימשלי!!!!!" הוא כתב חחחח
" נשמה שלי!!!!!" אני זורמת…. D:
"מה קורה יפיופה?" הוא שאל.
" סבבה מה איתך חתיך" שאלתי.
" עכשיו הכל מעולה :)" חמוד!!!
" טוב מי אתה?" שאלתי.
" אני יושב מאחורייך במדעים חחחח אני כל הזמן נרדם או שמבריז אז אי אפשר לראות אותי" הוא כתב.
" באמת חשבתי שמעיין אוו" אמרתי והבנתי מעיין העבירו אותה לכיתת מצטיינים.
" חחח, אז רוצה להיפגש יענו לאכול גלידה, להכיר אחד את השני יותר" הוא כתב חחח.
" זה נחשב לדייט וסבבה" כתבתי מה יש לי להפסיד ???
" מעולה ב- 13:30 בואי לפארק." הוא כתב. טוב מזל לא דייט בערב.
" סבבי בייוש" כתבתי לו עם חיוך דפוק על הפרצוף
" את מחייכת, חחח ביי נשמה" הוא כתב והתנתקתי…

אכלתי ארוחת בוקר סלט עם חביתה ולימונדה, אכלתי הכל חצי מהחביתה נשארה.
יצאתי לפארק, לא היה אף אחד. אוו השעה 13:15 נ עוד רבע שעה לא יזיק לי. התחלתי לשחק באייפון שלי וראיתי הודעה ממספר לא מזוהה, 'תסתובבי אחורה' הסתובבתי ודן היה שם.
" וואו אתה נראה יותר טוב מאשר בתמונות" אמרתי…. הוא צחק והתיישב לידי. " טוב אז… גלידה?" הוא שאל איזה קול.. אני נמסה..
" בן כמה אתה?" שאלתי אותו הוא הוציא את הטלפון שלו ומתכתב עם מישהו " אני בן 17 וחצי" הוא אמר ממשיך להתכתב. "טוב בואי לגלידה" הוא אמר. מכניס את הטלפון בחזרה.
" רגע מי זה?" שאלתי אותו. הוא הסתכל ואמר "מכירה את המוכר בקיוסק? אז זה השומר שלא אני לרוב מפלח משם דברים חחחח בואי " הוא אמר סבבי.

" גלידת יוגורט אוכמניות עם פיסטוק וגלידת שוקולד וניל" הוא אמר מה איך הוא יודע שגלידת יוגורט אוכמניות עם פיסטוק זאת הגלידה האהובה עליי. " איך?" שאלתי אותו מלקקת את הגלידה שאני בסוף קניתי לעצמי אחרי ריב ומכה בעורף. אני לא מהאלה שעושות את עצמן ככה אני רוצה לשלם ואז הבן משלם. אני הולכת עם זה עד הסוף או שפשוט אני לא רוצה לקנות כלום.

" היה כיף נורא באמת תודה" אמרתי ורציתי לתת לו נשיקה על הלחי אבל הוא סובב בכוונה ויצא בפה.
התנתקתי מהר חייכתי הסמקתי.
" ביי" אמרתי ונכנסתי לבית. הסתכלתי מהחלון שבמטבח וראיתי שהוא שם. עם ראש מושפל וצועד מחוץ לשער. פיו.
טוב

לישון…….


תגובות (1)

העלתי:) ועשיתי פרק עלייך ועל קייל בפרק 11 או 10.

21/08/2013 10:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך