i love me
נהנתם?

הכל התחיל מבת מצווה של דודה- פרק 5 :)

i love me 12/08/2013 810 צפיות 3 תגובות
נהנתם?

לקחתי את החפיסה והסתכלתי על האבקה. אין סיכוי איתי שלי וסמים??? זה לא הגיוני. טוב עכשיו אני באמת חייבת ללכת לדניאל.
" הלו" אני
" מעיין" דניאל
" דניאל אממ אני יכולה לבוא אלייך?" אני
" ברור" דניאל
" אין אף אחד?" אני
" לוק איתי" דניאל
" אא טוב לא משנה" אני
" כן משנה אני אסלק את לוק" דניאל
" לא לא צריך" אני
" מאוחר מידי בואי כפרע" דניאל. אמרה בערסיות.
" חחח פ'סדר נשמה" החזרתי בערסיות.
לקחתי את המפתחות השארתי פתק 'אמא ואבא אני הולכת לדניאל ביי' לקחתי פיצוחים וקפה. לא אכלתי כלום כבר צהריים.
נכנסתי לאותו שלנו הרביעי. אחד לאמא אחד לאבא אחד לי ואחד סתם. כזה קטן. היה שלנו פעם. התחלתי לנסוע הדלקתי את השיר של דמי לובטו ' Heart Attack ' מוסיף לאווירה. יצאתי מהמכונית. הלכתי לגדר שלהם נכנסתי עליתי במדרגות ודפקתי על הדלת. " מי זה?" אמרה בל אחותה הקטנה שיער שחור כהה הכי כהה שתראו ועניים כחולות תכלת זוהר. מהממת. " זאת מעייניין " אמרתי היא נתנה לי את שם החיבה כשלמדה להגיד מעניין חחח " מעייניין" היא פתחה ונצמדה לרגל שלי. חמודה לאכול אותה!!!
" איפה דניאל?" שאלתי אותה נכנסת לבית שלהם.
" פה" היא אמרה
" איפה?" שאלתי. " דניאלה?" בל צרחה.
" מה?" צרחה דניאל נשמעה כאילו ללא סבלנות תוקפת מה בל עשתה לה? "מעייניין כאן" היא צרחה קפצה על הספה. "להדליק לך המירוץ למיליון?" שאלתי אותה. שמעו היא כמו ילדה בת 12 יכולה לראות המירוץ למיליון, מה נסגר?, החדשות…. והיא כולה בת 3 או 4. והיא מאמי.
" בל שלא תעזי לי לגנוב את החברה" דניאל איימה עליה. " לא אכפת לי עכשיו היא החברה שלי " היא אמרה מחבקת אותי "ואחותי החדשה" הוסיפה. " מעיין את גונבת לי אחות" דניאל אמרה לי ."חחחח טוב אנחנו צריכות ללכת לחדר שלך" אמרתי לדניאל "טוב אממ בלבל את צופה בטלוויזיה מכירה את הכללים, 1. לא מפריעים לי אם כן משרתים אותי שבוע.
2. לא לוקחים אוכל בלי לצעוק לי שזה לא נחשב ללהפריע
3. יושבים רק על הספה.
4. עולים לחדר רק אם את צריכה.
5. לצייית לכל החוקים."
דניאל אמרה, מסכנה בל רחמים דניאל רחמים!!!!!!

~עלינו לחדר שהוא בקומה השלישית~

"טוב ספרי מה קרה?" דניאל שאלה אותי מתיישבת על הספה הזאתי ליד החלון. נו כזה יש מדרגה את עולה ושם את יכולה לשכב ליד החלון כמו בסרטים.
" אמממ אוקיי איתי ישן אצלי והוא הלך בבוקר ולא לקח את הג'קט שלו " אמרתי מסתובבת על הכיסא שלה "נו ו…" היא האיצה בי.
" צץ שם חפיסה כזאתי, הסתכלתי על החפיסה והייתה שם אבקה. של סמים" אמרתי ודמעה בוגדנית ירדה. הוצאתי את החפיסה והבאתי לה לראות.
" אני לא מאמינה" מלמלה דניאל. " את בטוחה שזה שלו" היא אמרה
" רוב הסיכויים שכן כי זה היה בג'קט שלו והוא מאוד נלחץ כשאני רציתי לקחת לו את הג'קט." אמרתי
" מעיין אני מצטערת "דניאל אמרה מחבקת אותי חיבוק דוב " את רוצה שאני יהיה איתך בזה?" היא שאלה הנהנתי. " הכל בישבילך נשמה של ברבור" היא אמרה נותנת לי חיבוק ונשיקה בלחי. אין כמוהה היא כמו אחות האמתי היא אחות בלב. ולא בדם. בחיבוק הזה נשברתי והתחלתי לבכות. פתאום היה לי שיהוק. אני ודניאל גיחכנו ואז עוד אחד דניאל צחקקה ואז עוד אחד היא צחקה ואז עוד אחד גדול דניאל על הרצפה צוחקת בלי הפסקה. היא סחפה אותי לצחוק על הרצפה. פתאום שמענו דפיקות בדלת "פתוח" נקרענו מצחוק. הדלת נפתחה ונדהמתי לגלות שזה …. מה הוא עושה כאן?


תגובות (3)

שיו מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייייי
אני הולכת לסרט שאני אחזור אני רוצה לראות את הפרק הבא פליז אני מתחננתתתתת
לאב יו תעלי כבר:)
ביוש

12/08/2013 06:59

יש משהו שהפריע לי..בסיפור.
השיחה בניהן.לא הייתה ברורה.
אי אפשר להבין,מי מדברת,ומי עונה.
מצטערת אם פגעתי..^^

12/08/2013 06:59

טוב אז אני יעשה בשיחות טלפון כך :
דניאל:" בלבלבלב"
מעיין:" בלבלבלה"
תודה. ולא לא פגעת :)

12/08/2013 07:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך