האתר מעלה ממש לאט כל פרק , אז פתחתי קבוצה בפייסבוק לסיפור . יותר פרקים בפחות זמן :)
מי שרוצה שיצטרף לקבוצה - http://www.facebook.com/groups/394329683960704/

הכל התחיל מנקמה ..

14/08/2012 820 צפיות תגובה אחת
האתר מעלה ממש לאט כל פרק , אז פתחתי קבוצה בפייסבוק לסיפור . יותר פרקים בפחות זמן :)
מי שרוצה שיצטרף לקבוצה - http://www.facebook.com/groups/394329683960704/

' יאלה קום קום ' שמעתי מישהו צועק לי ושנייה אחרי זה הרגשתי כרית שנוחתת עליי . שיפשפתי את העיינים והסתכלתי בשעון , השעה הייתה רבע לשבע . ' מה יאח זבל יש לי עוד חצי שעה לישון ' אמרתי . ' קום קום ינבלה , ניראלך הגיוני שאני קם לפנייך ?' חשבתי על זה ובתכלס אף פעם הוא לא קם לפני , גם כשהוא היה בבית ספר הוא היה תמיד מאחר או שלא בא בכלל .' או או איך שגלגל מסתובב לו מ-ס-ת-ו-ב-ב ' שרתי והתחלתי לצחוק , ' תיצחק תיצחק חכה שאתה תהיה בצבא ' ובלי להשים לב ככה העברנו רבע שעה . עידן כבר יצא לבסיס , ואני התחלתי להתארגן . פתחתי תארון בגדים והסתכלתי על הבגדים ככה איזה שלוש דקות מי שהיה רואה אותי היה חושב שאני איזה כוסית .. אבל סתם חשבתי על כל מיני דברים . ' אני רואה נכון ? דניאל שלי קם לבד ?? ' אמא שלי קטעה את המחשבות שלי . ' כן , עידן כבר עשה תעבודה שלך ' אמרתי . ' אני רואה אתם לא צריכים אותי יותר ' היא אמרה . ' גם עם תשבי רגל על רגל כל היום אני יצטרך אותך חייםשלי ' אמרתי . ' איך אני אוהבתת ' היא אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי , וירדה למטה להכין לי ארוחת בוקר . אמא שלי זה החמצן שלי בלעדיייה אין לי חיים . התלבשתי בזריז שמתי בושם וירדתי למטה . אכלתי מהר ויצאתי . (הבית ספר קרוב לבית שלי,אז אני הולך ברגל ) הגעתי לבית ספר ונכנסתי לכיתה .

להמשיך ?:)


תגובות (1)

נשמע מעניין :)

15/08/2012 06:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך