gal12
מי שלא זוכרת אמא של גל בגדה באבא שלה ועזה את הבית אני אהבתי את הפרק הזה מה דעתכם ?

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 10 חלק ג'

gal12 08/08/2014 986 צפיות 2 תגובות
מי שלא זוכרת אמא של גל בגדה באבא שלה ועזה את הבית אני אהבתי את הפרק הזה מה דעתכם ?

נ.מ של אלירן

" מוכן " שאלתי את עידן, היינו מחוץ לבית של גל ב11 וחצי הכל היה חשוך .
" נולדתי מוכן " אמר ונכנסנו .
תשמעו על חלש –

נכנסנו לבית, אני חייב להגיד הוא היה עצום ומרהיב, היה שלוש קומות, עלינו לראשונה היה חדר חמש חדרים היה רשום הקומה של שליו בטח אחותה או משהו, עלינו לקומה השלישית היה רשום הקומה של גל הנסיכה גיחכתי לעצמי כל כך מתאים לה, נכנסנו לחדר שלה, והתחלנו לחפש משהו שיפד אותה.
" אחי תראה מה מצאתי , אמר עידן ושלף יומן ורוד.
" היומן הפרטי של גל " היה רשום ואמר בקול רם.
נפלה תמונה מהיומן תמונה של כל המשפחה שלהם, היא, אמא שלה, אבא שלה, אחותה.
תשמעו על חלש-

" לך תחפש בשידות משהו " אמרתי לעידן, ופתחתי את היומן.
" אמא, אני מתגעגעת אלייך, אני לא רואה את החיים שלי בלעדייך " התחלתי לקראו מהיומן.
" אני מודעת למה שעשית לאבא, את השארת פה חור גדול, כולנו מתגעגעים אלייך, חסר לי החיבוק החם שלך, החיבוק האוהב שלך, הנשיקות המרגיעות שלך, את תמיד תישארי בשבילי האמא שתמיד דאגה לי לא משנה מה מעשייך, אני אוהבת אותך " קראתי, והתרגשתי מילה למילה, גל לא ניראת ילדה כזאת שחסרה לה אמא, אני יכול להבין את הצער שלה את מה שעובר עלייה, אני גדל בלי הורים בלי אמא בלי אבא.
" בוא, הולכים " אמרתי לעידן, לא יכלתי להזיק לה יותר, כאב לי עלייה, אני עדיין שונא אותה אבל אני יפגע בה בגרך פחות כואבת.
" מצאת משהו ? " שאל עידן והתקרב אלי.
" לא, יאאלה בואו נזוז " אמרתי וסידרתי את מה שפילגנו, שמתי את היומן מתחת לכרית בחזרה.
" אתה בטוח ? " שאל עידן.
" כן, יאאלה בוא " אמרתי, כאב לי עלייה כל כך …
" כן, כן, אני מודע לזה, אוקי " שמענו קול מבוגר מהמטבח.
" מהר תתחבא " אמרתי והתחבאנו בסלון.
" הצצתי על האיש נראה בשנות הארבעים לחייו, נירא לי שהוא אבא של גל.
הוא עלה לקומה השנייה, ואנחנו יצאנו מהר, נכנסנו למכונית.
" אז מה עושים לה מחר? " שאל עידן.
" מחר? , אנחנו עוזרים להם לצבוע " אמרתי והתנעתי את האוטו.
" מה ??? " שאל עידן בשוק.
" כן, ככה לך היה זמן עם הילה, ואני יצחק על גל " אמרתי.
" טוב " אמר.
לה היה לי חשק למסיבה, הורדתי את עידן בבית של אלינור למסיבה.
נכנסתי לבית, מתחת לפוף הפעלתי את המזגן על קור, וחשבתי על מה שקראתי.

נ.מ של שליו

" נו נהנית ? " בקושי שמעתי בגלל הרעש החזק.
" חחחח אני נהפכתי לחירשת אם לזה אתה מתכוון לניהנת " אמרתי לו, שותה את הקולה שהייתה לי ביד.
" חחח זה כי את יושבת בבר כמו ילדה אומללה, בואי לרקוד איתי " אמר .
" חחח אני לא כמוך אליאור אני לא טובה בכל המסיבות האלה " אמרתי מחייכת .
" את לא צריכה להיות טובה את רק צריכה להישתחרר "אמר ומשך אותי לרחבה.
הוא שם את הדיים שלו על האגן שלי לא כל כך צמוד אלי והתחלנו לרקוד הסתובבתי ככה שגבי היה מול ביטנו וידיו עדיין על האגן שלי, נהניתי לרקוד ככה איתו הוא הצחיק אותי.
לאחר שעה של ריקודים התעייפתי.
" יאאלה אני הולכת " אמרתי.
" חחח שאת חצי מסטעולה, אין סיכוי שאני יתן לך לנהוג ככה, בואי אני יסיע אותך " אמר, ואני עדיין צחקתי, כנראה שתיתי טיפה יותר מידי.
" חחח טוב " אמרתי, ויצאנו לחנייה.
" מה המכונית שלך? " שאל אליאור, ואני נתמכתי בו, שמתי את ידי על הגרון שלו והוא החזיק אותי.
" הלבן ששם " אמרתי והצבעתי על האוטו שלי.
הוא הסיע אותי לבית.
" תודה נהניתי היום " אמרתי ויתפקסתי על עצמי.
" בכיף, וגם אני " אמר.
" נתראה בפעם הבאה " אמר ועלה על המונית.
רגע פעם הבאה ??


תגובות (2)

זה אחד הפרקים היפים שלך. באמת שאהבתי את הפרק.
אני מכורה לסיפור שלך בצורה קשה. חחח
תמשיכי דחוףףף. אוהבת♥.

08/08/2014 17:53

תמשיכיייייייייי

09/08/2014 09:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך