gal12
חחחח אני מקווה שאהבתם את החלק הזה היו שלושה חלקים כי זה פרק קצת ארוך ובנוסף חידשתי לכם קצת על צרפת לגתי זאת ארץ מדהימההה ובאלי להישם קצת שיריםם השיר השניי בצרפתית הוא מהמממם הלהלהלהל תיהנוו https://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY&list=RDAWpsOqh8q0M זה הראשון בבוקר https://www.youtube.com/watch?v=rMltoD1jCGI וזה השני

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 10 חלק א’

gal12 06/08/2014 1083 צפיות 2 תגובות
חחחח אני מקווה שאהבתם את החלק הזה היו שלושה חלקים כי זה פרק קצת ארוך ובנוסף חידשתי לכם קצת על צרפת לגתי זאת ארץ מדהימההה ובאלי להישם קצת שיריםם השיר השניי בצרפתית הוא מהמממם הלהלהלהל תיהנוו https://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY&list=RDAWpsOqh8q0M זה הראשון בבוקר https://www.youtube.com/watch?v=rMltoD1jCGI וזה השני

נ . מ של שליו


תשמעו את זה , ואם זה לא עובד פה לכו לרציתי להוסיף.

" בוקר טוב ילדה יפה " קיבלתי הודעה מאליאור,הבאתי לו את המספר לשי אתמול, מה כבר בוקר?.
" בוקר טוב ילד " שלחתי לו בחזרה, שפשפתי את עיני מוציאה את הלכלוך מהלילה.
" רק ילד?, מה עם חתיך? " שלח אליאור.
" לא, לא נירא לי " שלחתי לו, וקמתי לעשות ארגוני בוקר.
" בווווקרר טוובוווששש " צעקה גל לחדר שלי, היא רגילה להעיר אותי.
" חחחח אני פה " צעקתי לה מהחדר אמבטיה שבחדרי.
" את קמת לבד ? " שאלה גל בהלם.
" חחח תאמיני או לא אבל כן " אמרתי לה מחייכת שהמברשת שיניים בפי .
" חחחח גאה בך אחות גדולה " אמרה גל וסירקה את שערה החום שבקצוות בלונדיני.
" טוב יש לך חצי שעה להתארגן " אמרתי לגל ויצאתי מהחדר אמבטיה לחדר ארונות שבמסדרון.
" מממ " חשבתי לעצמי מה ללבוש, באלי להראות היום יפה, היום המנהל של סטנפורד ( מכללה בחו"ל ) בא לביקור, אני רוצה לעשות עליו רושם טוב ולקבל את המלגה.
" את כבר שעה בוהה בבגדים תחליטי כבר " גל אמרה מגחכת .
" היום המנהל של סטנפורד בא ואני לא יודעת מה ללבוש, תעזרי לי ? " אמרתי .
" חחח בארור " אמרה גל וחיפשה בבגדי משהו שיתאים.
" אני צריכה משהו שידר לו שאני אמינה, חזקה, סמכותית, טובה במה שאני עושה, צנועה, מתחשבת, כל התכונות הדרושו… " באתי להמשיך אבל גל קטעה אותי .
" אני יודעת מה תלבשי " אמרה גל מחייכת כאילו זכתה בפרס הנובל.
" קחי " אמרה והושיטה לי חצאית שחורה מעור רופפת קצת עד כמעט לברך, וגרביון בצבע גופי, והושיטה לי טופ לבן וחולצה מכופתרת לבנה משיפון, נעלי בובה עור שחורות.
" יפה? " שאלתי את גל שלבשתי את הבגדים.
" תיראי בעצמך " אמרה מחייכת וסובבה אותי למראה.
" לא רגע חכי חכי , אמרה גל לפני שהסתכלתי במראה .
היא הביאה ערקה ענקית של איפור.
שמה לי מייקאפ, פודרה, סומק חום, סומק ורוד, רימל, איילנר, אודם ורוד עדין, שמה לי לק בידיים בצבע צדפה כסוף, סידרה לי את הגבות קצת, עשתה לי מחליק וחילקה את השיער לשי לשניים ושמה לי את הפוני שלי לצד.
" זהו, עכשיו את יכולה להסתכל " אמרה שסיימה.
" נוווו " אמרה, בהיתי בי פשוט, אהבתי את מה שראיתי, ראיתי במראה ילדה סמכותית, טובה, אמינה.
" ווואווווו " אמרתי, כנירא, שכל אחד והיעוד שלו והיעוד של גל הוא מייק אובר.
" אהבת ? " שאלה גל בזמן שהתלבשה .
" התאהבתי " אמרתי ועדיין בהיתי בעצמי .
" חחח שמחה שאהבת " אמרה גל .

נ.מ של גל

" חח שמחה שאהבת " אמרתי לשליו, אהבתי לראות אותה ככה, כל כך מתלהבת, ושמחה, מאושרת.
" תודה אחותי, אני חייבת לך " אמרה שליו וחיבקה אותי.
" חחח בכיף אחותי אבל אני חייבת להתארגן כבר שבע וחצי " אמרתי ורצתי לחדרי .
שמתי מכנס ג'ינס לבן גזרה למעלה, חולצה בטן שחורה שרשום בלבן ניו יורק, כפכפי וווינאס זהב, התאפרתי בקטנה, וזהו אני מוכנה.
" יאאלה, יוצאים ? " שאלתי את שליו שירדתי למטה .
" כן " אמרה.
" רגע " אמר אבא.
" מה עם נשיקה לאבא ? " אמר.
" חחח ביי אבא " אמרתי, ונתתי לו נשיקה וחיבוק, וכך גם שליו.
" ביי נסיכות של אבא, שליו יש עלייך את הכרטיס אשראי שלך? " שאל אבא את שליו, שליו היננה לחיוב.
" יופי, אם גל צריכה משהו תני לה אותו אבל רק לאוכל ושתייה, הכרטיס שלה מוחרם לשבוע " אמרה אבא, אה נכון בגלל ה " הברזה " שלי.
" טוב " אמרה שליו ויצאנו .
~~~~~
דפקתי בדלת של הכיתה שלי.
" כן גל, אפשר לדעת למה איחרת ? " אמרה המורה שפנייה כועסים.
" אממ כי..כי..כי.. " באתי להגיד אבל קול מזוהה קטעה אותי.
" נירא לי שהיא רצה להבריז שוב המורה " אמר, הסתכלתי מי אמר את זה .
" שב בשקט אלירן, אין לי כוח אלייך " אמרתי לו עצבני.
" שקט שהיה כאן, אלירן אני לא רוצה לשוע מימך הגה אתה בעונש כאן, ואת גל למה איחרת ? " אמרה המורה שאני עדיין עומדת ליד הדלת.
" לא קמתי בבוקר " אמרתי.
"אוי אוי טוב את בעונש כל יום בגלל ההברזה שלך אז עכשיו את תרשמי עבודה בהפסקה בסיפריה על דרכים לקום בבוקר " אמרה המורה .
" מה את אומרת ? " שאלתי בשוק.
" אני לא יחזור על דברי פעמיים , אמרה המורה.
" ושבי במקומך " הוסיפה.
" אבל המורה.." שום אבל תשבי עכשיו או שאני ישעה אותך, אעעאעאע שונאת אותה כוסאמאמשלה.
הסתכלתי על מקומי וראיתי שאלירן יש שם .
" המורה אלירן אבל יושב לי במקום " אמרתי עדיין עומדת.
" נו ו.. " אמרה המורה.
" לא בא לי לשבת לידו " אמרתי .
" בנות היו מתות לשבת לידו ואת בוכה שאת לא רוצה ? " שאלה המורה.
" אז שהם ישבו לידו אני לא רוצה " אמרתי.
" גל שבי במקומך מיד " צעקה המורה .
" לא רוצה, אני שונאת אותו !! " צעקתי, ובאמת התכוונתי למילים שיצאו לי מהפה.
" הדדי כפרע " אמר.
" מי רוצה לשבת ליד אלירן " צעקתי בכיתה, ובמהרה כל הידיים היו למעלה.
" נואשות " לחשתי לעצמי.
" היית מתה " אמר אלרין,, כנירא שמע אותי .
תשמעו את זה, זה גם ברציתי להוסיף-

" טוב גל תשבי כבר ליד אלירן או שאת עפה למנהל " אמרה המורה, לא יכלתי להרשות לעצמי ללכת למנהל שוב אז ישבתי לידו.
" מה אתה מחייך? " שאלתי בלחש עצבני.
" באלי " אמר.
" ותרגיעי את הטון דיבור שלך " אמר כועס.
" מה שתגיד " אמרתי, לא היה לי כוחות אליו יותר.
" דפוק " סיננתי לעבור.
" סתומה " החזיר לי.
" יצור " החזרתי לו.
" מכוערת " השיב לי.
" מוכער " אמרתי .
"חופרת " אמר.
" מוכה " אמרתי.
" שונא אותך " אמר.
" הדדי כפרע " אמרתי, חיקיתי אותו ממקודם.
" מצחיקה " אמר.
" קורע " אמרתי
" ילדו… " בא להגיד אבל המורה קטעה אותו.
" אלירן אני רואה שאתה אוהב לדבר אז בוא תגיד לי את התשובה לשאלה הבאה " קבעה המורה.
" בכיף המורה " אמר, כאילו יודע על מה היא מדברת .
" אוקי, מתי התחילה המהפכה הצרפתית ? " שאלה המורה.
" אממ.. אמממ " חשב לעצמו אלירן, חחחח אני יודעת את התשובה, הצבעתי.
" כן גל " אמרה המורה.
" בשנת 1789 " אמרתי מחייכת לעצמי ואלירן היה בשוק.
" יפה מאוד גל, עכשיו תפרטי למה " אמרה המורה, שנה שעברה נסענו לצרפת המשפחה אז אני זוכרת דברים שסיפרו לי.
" תשובי העם רצו שהיה שיויון ביו כל תושב ותושב אז הם מרדו נגד הכמורה האנשים שהחליטו על צרפת, הסיבה לזעזועים בחברה הצרפתית שגרמו לתהליכים שהביאו למהפכה, הייתה בעיקרה בכסף המצב הכלכלי בתקופה זו היה קשה מאוד עקב ההוצאות הכבדות של צרפת בסיוע לאמריקאים במלחמת העצמאות שלהם נגד הבריטים. ניסיונותיו של המלך לואי ה-16 לפתור את המשבר באמצעות חוקי מס חדשים על מעמד האצולה לא צלחו עקב התנגדות האצולה וחוסר יכולתו של המלך לכפות את רצונו עליהם. " אמרתי והייתי גאה בעצמי .
" התרשמתי גברת צורי, אני מבטלת לך את העבודה להפסקה, יפה מאוד " אמרה, וכל הכיתה הייתה בשוק מימני במיוחד אלירן…


תגובות (2)

תמשיכייייייייי

06/08/2014 19:37

תמשיכי דחוףףףף

06/08/2014 22:33
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך