gal12
הנה השמלה - http://msc.wcdn.co.il/w/f-466/1306048-5.jpg הנה הנעליים - http://www.yalla.co.il/yala/uploads/u2051/zoom/1361295758-2.jpg הפרק הזה ילך לשני חלקים מה שעובר על שליו וגל ומה שעובר על אליאור כפיר יש חתונההה מתרגשות ?

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 13 חלק א'

gal12 13/08/2014 2306 צפיות 2 תגובות
הנה השמלה - http://msc.wcdn.co.il/w/f-466/1306048-5.jpg הנה הנעליים - http://www.yalla.co.il/yala/uploads/u2051/zoom/1361295758-2.jpg הפרק הזה ילך לשני חלקים מה שעובר על שליו וגל ומה שעובר על אליאור כפיר יש חתונההה מתרגשות ?

נ.מ של גל

" אני ישתגע בסוף אני אומרת לך " צעקתי בבכי, תוך כדי שאני מחפשת מה ללבוש לחתונה בערב.
" תרגעי, יש לך חדר שמלא בשמלות מהממות את בטוח תמצאי פה משהו " אמרה שליו במטרה להרגיע אותי .
" אני לא ימצא פה כלום נו " אמרתי לחוצה, השעה הייתה 2 בצהריים החתונה תתקיים בעוד 8 שעות ואין לי מה לילבוש.
" יש לך פה טונות של בגדים חדשים, עדיין עם הטיקט שלא נגעת בהם בכלל " אמרה שליו.
" אווווף שונאת שאין מה לילבוש סעמק " אמרתי עצבנית.
" תשמרי על הפה שלך ! " הטיחה בי שליו.
" טוב תרגעי, אני עצבנית אז זה פשוט נפלט לי " אמרתי, אחותי לא אוהבת שאני מקללת, היא אומרת שזה מוריד מאנשיות שלי.
" אם את עוד פעם תקללי, אני מבטיחה לך שאת תשלמי על זה " אמרה עצבנית.
" מה את אמא שלי ?!! " שאלתי, והתחרטתי שאמרתי את זה.
" פשוט תבחרי לך משהו לילבוש, ואת יכולה להביא בן זוג " אמרה שליו ויצאה, והחליטה להתעלם ממה שאמרתי.
" לא צריך את הטובות שלך ביי ! " אמרתי והדלת נטרקה .
" מה אני ילבש לעזעזל ?? , ויותר חשוב את מי אני יביא איתי ?? " לחששתי לעצמי.
———————————————————————————————————

כפיר לוי – בן 17 כיתה י'א לומד עם גל, עיניו בצבע ירוק חלש, גבות מסודרות שחורות ויפות, פיו בשרני אדמדם, יש לו זיפים זה מחמיא לו, שיערו בצבע שטני חלש, שרירי גבוהה, הוא לא אוהב אהבות מזויפות למעשה הוא די שונא את זה, מאמין שעדיין יש אהבה אמיתית, הייתה לו חברה למשך שנתיים וחצי אבל היא עזבה עם משפחתה לחו'ל הוא היה שבור מי זה אבל חבריו עזרו לו להתגבר, הוא תלמיד טוב, גם הוא שטוטניק הוא אוהב לעשות בעיות וצרות הוא לא שם כל אף אחד עושה מה שבא לו מתי בא לו , ילד למשפחה עשירה הוריו עורכי דין אבל הם נמצאים בבית בסדר נור מאלי, אמא שלו דאגנית כפייתית היא ממש דואגת לו הוא ילד של אמא, הייתה לו אחות קטנה בת 5 קראו לה שיר אבל היא נפטרה מהמחלה כפיר היה מאוד קשור אלייה שהיא נפטרה הוא הלך לפסיכולוג בגלל זה הוא ניסה להתאבד, הוא הבין שאחותו שומרת עליו מלמעלה ושהיא לא רוצה שההורים שלהם יאבדו את הילד היחיד שנשאר להם אז הוא ניסה להיות חזק בשבילה, הוא חברותי לא אוהב את כל הערסיים ואת הפרחות אוהב בנות שמכבדות את עצמם, הוא נהייה ידיד טוב של גלבתקופה האחרונה .
———————————————————————————————————-
" כפיייררררר" צעקתי לו בטלפון כאשר התקשרתי אליו.
" גלללללל " צעק לי בחזרה, אני מתה על השטויות שלנו ביחד .
" חחח שומע רגע ? " שאלתי שצחקתי קצת.
" חח כן מה איתך ילדה ? " אמר.
" חחח טוב ילד שמע רגע , מה אתה עושה בערב ? " שאלתי אותו ישירות אני לא מתביישת מכפיר אני מספרת לא הכל וגם הוא לי.
" אממ יושב רואה טלוויזיה ? " אמר כפיר.
" לא אתה לא, אתה בא איתי לחתונה של דודה שלי " הצבתי לו עובדה.
" חחח טוב, באיזה שעה זה ? " שאל כפיר.
" אממ 10 " אמרתי.
" טוב אני יבוא לקחת אותך " אמר.
" סבבה בייוש " אמרתי.
" חחח בי " אמר.
עכשיו רק לבחור מה ללבוש, חיפשתי לי בארון משהו יפה ומצאתי עדיין היה עלייה את הטיקט, ומצאתי גם את הנעליים .
היא הייתה בצבע שחורה עור בבטן ואז שיורדים היא נהייתה כתומה אפרסק.
הנה השמלה – http://msc.wcdn.co.il/w/f-466/1306048-5.jpg
הנה הנעליים – http://www.yalla.co.il/yala/uploads/u2051/zoom/1361295758-2.jpg
ייששש מצאתי מה לילבוווש !!!!
הלכתי לישון לצבור כוחות ללילה עשיתי שעון מעורר לשעה שמונה ונירדמתיי


תגובות (2)

תמשיכיייייייייי

13/08/2014 19:17

מהמם כרגיל תמשיכי.

13/08/2014 20:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך