gal12
שמעו אני בתקפה של בגרויות אינלי זמן אני מצטערת

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים פרק 17 פרק ארוך כפיצוי על ההזנחה :)

gal12 05/09/2014 1068 צפיות 4 תגובות
שמעו אני בתקפה של בגרויות אינלי זמן אני מצטערת

נ.מ של גל
ראיתי את הרופא יוצא, היו בליבי כל כך הרבה חששות פחדתי לאסד את אבא שלי האו האיש שתמיד דאג לי, שמר עלי, ידע מה לעשות, תמיד שהייתה לי בעייה הלכתי אליו עכשיו למי אני ילך ?! מי ישמור עלי? מי ידאג לי ולשליו ? מי יאהב אותי איך שאני ? מי יעשה אותי מלכה ?
כמו שאמרתי הרבה חששות היו בי.
" אבא שלך היה בסדר " אמר הרופא ולא נתתי לו לשיים את המשפט וצעקתי מאושר.
ראיתי את אליאור ושליו מתחבקים בצד.
" שליו בואי מהר ! " צעקתי לה.
" מה קרה ?! " שאלה שליו מודאגת .
" אבא הייה בסדר " אמרתי לה מחייכת.
" הכל בסדר ? " שרלי שראיתי אותה בוכה.
" כן כן אני בוכה מאושר אני כל כך דאגתי לו " אמרה שליו ונינחה לשלווה.
" אני אוהבת אותך קופיקו " אמרתי לשליו .
" גם אני אותך קופיקו קטן שלי " אמרה שליו .
" אחמ אחמ יש פה מישהו שמרגיש לא רצוי " אמר אליואר, עדיין לא מבינה איך הוא אח של אלירן.
" אתה תמיד רצוי אהובי " אמרה שליו והביאה לו נשיקה על השפתיים.
" נכון , חוץ מימים שבהם אני ישנה צהריים " אמרתי .
" שקט את " אמרה שליו.
" מכוערים " אמרתי.
" כוסית " אמר אליאור.
" ידוע " אמרתי .
" אחמ אחמ " אמר הרופא במטרה שנקשיב לו.
" סליחה " אמרנו שלושתינו.
" כן, טוב אתם יכולים לבקר את אבא שלכם אבל בבקשה לשמור על שקט " אמר הרופא.
" אתה רומז שאנחנו מרעישות ? " שאלתי בהרמת גבה.
" לא, אני רק אומר ש.. " ושליו קטע אותו.
" גל ! תיתנהגי בכבוד כלפי מבוגרים " אמרה, אני שונאת שהיא מעירה לי על ההתנהגות שלי.
" שליו תפסיקי להעיר לי כבר סעמק שיגעת אותי " אמרתי בחצי צעקה והלתי לחדר של אבא שלי.
ראיתי אותו שוכב שם רגוע יושן לא רציתי להעיר אותו הוא נירא שליו …
היה לו שריטות על הפנים כאב לי לראות אותו ככה, פצוע…
יצאתי מהחדר ראיתי את שליו ואליאור .
" אני הלכתי לבית " אמרתי ורצתי מהם.
עליתי על האפונוע שלי והתחלתי לסוע לא ידעתי לאן אני נוסעת זה לא עיניין אותי כל כך אני נתתי לרוח להוביל אותי כל כך הרבה מחשבות היו בראשי על הכל חשבתי על כל מה שקרה מאז שעברתי, הגעתי לים הכנתי את האופנוע וירדתי לכיוון הים, ישבתי על החול והסתכל על השקיעה, הסתכלתי על הצלקות שיש לי בידיים מהחתכים של פעם הבטחתי לעצמי לא לחזור לשם לעבר האפל הזה והקר.
" גל ? " שמעתי קול מוכר מאחורי ויד נוגעת בכתפי.
נבהלתי קלות.
" אלירן ? מה אתה עושה פה ? " שאלתי.
" סתם אליאור הלך, ולא רציתי להיות בבית לבד אז הלכתי לים לחשבו קצת " אמר אלירן.
" אני בשוק " אמרתי.
" מי מה ? " אמר אלירן.
" מזה שאתה חושב " אמרתי מגחכת .
" חעחע קמת על הצד המצחיק שלך היום אה ? " אמר אלירן.
" תמיד ! " תיקנתי אותו.
" חחח מה את עושה פה ?! " אמר אלירן.
" טוב תישב נהרסו לי העיניים מהשמש כבר " אמרתי, ואלירן התיישב לידי.
" אני פה כי הייתי צריכה קצת שקט ממה שקורה לי בחיים הים זה מקום שמרגיע אותי אני אוהבת ללכת לפה " אמרתי מחייכת .
" יש לנסיכה של אבא בעיות ? " שאל אלירן בהתחכמות .
" אני לא נסיכה של אבא ! " אמרתי מתגוננת.
" בטח,ואני לא סטוצ'יונר " אמר אלירן.
" מה אתה מתגאה בזה שאתה סטוציונר ? איכ. " אמרתי נגעלת.
" אני נפגעתי מאהבה הרבה פעמים החלטתי לא לעשות את אותו טעות שוב ולהתאהב מחדש ולהפגע שוב החיים עשו אותי כזה, סטוצ'יונר אני לא מתבייש בזה, לא טוב לך קפצי לי " אמר אלירן.
" אתה אומר לי שמישהי העזה לפגוע באלירן אמויאל ?! " אמרתי בשוק מזויף.
" מסתבר " אמר אלירן.
" לא נורא, אני בטוחה שאלף הבנות שאתה מעמיס כל יום עוזרות לך " אמרתי .
" טוב חלאס עם הדיבור הזה " אמר אלירן עצבני .
" עם איזה דיבור ? " שאלתי.
" המזלזל, הלא מכבד " אמר.
" כבוד גורר כבוד " אמרתי.
" ככה אתה מדבר אל בנות, הם סותמות לך כי הם מעריצות אותך ואלוקים יודע מה ה מוצאות בך אבל אני לא סותמת סורי " אמרתי לא מתביישת אני לא כמו הילדות האלו שיסתמו וישבו בשקט, מעניין לי את הביצה מי זה אלי לא ידברו בחוסר כבוד.
" שתית מיץ אומץ אה ? " אמר אלירן.

נ.מ של אלירן

" ככה אתה מדבר אל בנות, הם סותמות לך כי הם מעריצות אותך ואלוקים יודע מה ה מוצאות בך אבל אני לא סותמת סורי " לגל הזאת יש אוץ אני אוהב את זה בבננות, ותאכלס היא צודקת אם מישהו היה מדבר אלי כמו שאני מדבר אני הייתי דופק לו ראסיה.
" שתית מיץ אומץ אה ? " אמרתי נדהמם ממה שהיא אמרה.
" מה יש לך ? זה כבר המשקה הקבוע שלי " אמרה גל, העלתי חיוך קטן היא מציקה אותי הגמדה הזאת.
" בואי נעשה עיסקה " אמרתי.
" דבר " אמרה גל.
" אני לא ידבר בדיבור המזלזל שלי לבנות אלייך ואת לא תדברי ככה אלי " אמרתי.
" אתה בטוח שתעמוד בזה ? " אמרה גל.
" תאמיני בי קצת " אמרתי.
" את האימון שלי צריך לרוויח " אמרה גל, שמחתי שאני מדבר סוף סוף עם ילדה שמורה.
" חכי יגיע גם הזמן של זה " אמרתי.
" טוב אני מוכנה לעיסקה " אמרה גל.
" חח יופי בהצלחה לנו " אמרתי..
" בהצלחה " אמרה גל מחייכת, את החיוך הכובש שלה.
בהיתי לה בעיניים העניים הירוקות שלה הם משכו אותי הם כאלו יפות, הסתכלתי לה על הפה הבשרני שלה על האף החמוד והקן שלה על הגומה עמוקה שלה על הנמשים הבודדים שיש לה מתחת לעיניים.
" מה ? " שאלה גל מחייכת .
" כלום " אמרתי והחזרתי לה חיוך.
ראיתי שקר לה האי שילבה את ידייה כמו בגן.
" קחי " אמרתי והושטתי לה את הג'קט הלבן של האדידס שלי .
" לא צריך " אמרה גל מנימוס.
" קחי שלא תתקררי " אמרתי וכיסיתי אותה עם הג'קט .
" תודה " אמרה ולבשה את הג'קט.
" התקרבתי אלייה שמתי עלייה יד ובהינו בשקיעה .
הסתכלתי עלייה והיא הסתכלה עליי , היא כל כך יפה כל כך עדינה כל כך שמורה לא יודע מה לעושת ? לנשק ואתה ולחלל אותה או לפגוע בה ? לנשק אותה ולרצות אותי? היא משכה אותי אלייה היא מיוחדת היא לא כמו כל שאר הבנות ..
התקרבנו אחד לשני אבל החלטתי לשמור עלייה עכשיו אני יודע שאני מרגיש אלייה משהו, משהו חזק אולי התאהבתי בה? אבל הבטחתי לעצמי לא להתאהב יותר איך יכול להיות ?!
סובבתתי את ראשי אני לא רוצה פגוע בה ואני יודע שאני יפגע אז אני עוצר משהו שעדיין לא התחיל, אני חייב להבין מה אני מרגיש כלפייה שאני איתה יש לי לחץ כזה בבטן ..
" הבנתי אותך " אמרה גל והלכה, היא נעלבה מימני.
" גלללל " צעקתי לה רציתי להסביר אותי למה לא נישקתי אותה!.
אבל זה היה מאוחר מידי היא עלתה על האופנוע הלבן שלה ונסע במהירות, דאגתי לה.
יכול להיות שאלירן אומיאל התאהב?!

נ.מ של גל

הבטתי בו בעיניים החולות שלו בידוק כמו הים הבחנתי הכל נקודה בפנים שלו בפס, בא, בגומה, בחיוך הכובש.
הוא יתקרב אלי ושם את היד שלו עליי לא התנגדתי אהבתי את המגע שלו החלטתי לתת לו הזדמנות לשנות את הדיבור המגעיל שלו לבנות, הבטנו אחד בשני זמן מה היינו ממש קרובים מחט אי אפשר להשים באמצע, אבל הוא סובב את הראש שלו לצד השני.
לא הבנתי מה קרה הייתי מבולבלת חשבתי שהוא רוצה בכך, הוא שתה בי !
" הבנתי אותך " אמרתי והלכתי, לא כל כך כעסתי פשוט ניפגעתי קלות היא גרם לי לחשוב ששנינו רוצים את אותו הדבר והטעה אותי.
עליתי על האופנוע שלי נסעתי לבית במהירות.
ראיתי את אליאור ושליו רואים סרט בסלון .
" היי " אמתרי .
" איפה היית ? " שאלה לשיו.
" סתם בים " אמרתי.
" אה טוב " ארמה שליו.
עלתי למעלה התקלחתי ונכנסתי למיטה שלי חשבתי על כל מה שקרה עם אבא ואלירן אבל במיוחד אלירן..
קיבלתי הודעה ..
אלירן …
לפתוח לא לפתוח ?!


תגובות (4)

ברור שלפתוח

05/09/2014 20:07

ברור שלפתוח למה זה שאלה? תמשיכייי

05/09/2014 21:52

ברור שלפתוח! אוף שיהיו כבר ביחד.
תמשיכי דחוףףףףף!
אוהבת המון♥

07/09/2014 17:00
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך