gal12
זאת ההקדמה החדשה איך יצאה ? ותודה לרוני שעזרה לי

הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים.

gal12 03/07/2014 1807 צפיות 22 תגובות
זאת ההקדמה החדשה איך יצאה ? ותודה לרוני שעזרה לי

הקדמה ל הלב אינו נכנע אף פעם לא מרים ידיים.

גל צורי-בת 16 כיתה י'. כרגע היא גרה בראשון אבל בקרוב תעבור לאשקלון. ענייה בצבע ירוק,הרבה אומרים לה שהם יפות,היא לא מאמינה לזה. שערה בשם חום בהיר עם קצוות בלונדיות מסודר בצורה גלית יפה ומסודרת. היא ילדה נמוכה מאוד ולכן אחותה הגדולה צוחקת עלייה. היא שטוטניקית אמיתית,עושה שטויות. לא מאמינה באהבה היא רק התאכזבה ממנה,היא מעדיפה לא להתאהב אז במקום היא מדלגת מאחד לאחד. מה שאומר שהיא סטוציונרית,אגו בשמיים,היא לא חושבת לפניי שמדברת. חברותית וחמודה.היא נפגעה הרבה בחיים,למדה מטעיות אך היא תמיד תחזור עליהם. היא יודעת מתי להפסיק משהו שצריך להיגמר. היא גרה עם אביה לאחר הגירושים שלו מאימה,שנטשה אותה. היא מאוד קרירה לאנשים,היא לא מתחברת מהר כדומה לאחותה.

שליו צורי-בת 18 כיתה י'ב. בחורה שאפתנית שמה שחשוב לה זה לימודים,אפשר לומר קצת חננה לא? אז היא לא. היא ילדה טובה אך היא יודעת מתי לצאת מהדמות הזאת להיכנס לאחרת.שערה בלונדיני וענייה ירקרק חום.חולת אופנועים לא כמו שאר הבנות,היא מעדיפה סרטי אימה ומתח מאשר רומנטיקה. היא אוהבת לשלם על עצמה,יש לה אגו נפוח ורואים זאת. כשהיא מליטה משהו אי אפשר לשנות את דעתה. גם עם זה טוב,וגם עם זה לרעה. היא לא מאמינה באהבה,לא בגלל שהיא נפגעה בגלל שהיא שונאת אותה. היא שונאת קיטשיות וכול דבר אחר בכללי. קשה לה להתאהב,אבל מה שיותר קשה לה-זה להיפתח.

אלירן אמויאל-בן 17 כיתה יא'. עניו בצבע כחול כהה,שיער בהיר על גבול הזהב,תספורת מוהיקן,אפשר לומר שיש לו אהבה לשיערו.גופו חטוב,שומר על גזרה,שמונה קוביות לא סתם.הוא גבוהה מאוד.אהבה הראשונה שלו היא כדורגל,רק חבל שהוא עסוק בדברים אחרים,כמו סטוצים. הוא סטוציונר ראשי של אשקלון,לעומת אח שלו שמספק במועט,הוא לא.הוא אוהב הרבה וכמה שיותר,יותר טוב.הוא שוביניסט,מאמין שרוב הבנות חסרות כבוד וכמובן מאלה שעם הכבוד מתרחק.
הוא כן מאמין באהבה ויודע שהיא תבוא יום אחד,אך בינתיים הוא לא מחכה ונהנה מהחיים. הוא לא סומך על אנשים בקלות ולרוב שופט לפי מראה. לדוגמה אשכנזי חננה,ככה זה הרוב.לרוב אחיו מתלונן על התנהגות זה אך הוא מעביר אותה ב "כן,ברור" כדי שהוא ישתוק.

אליאור אמויאל- בן 18 וחצי. אפשר לומר שהוא הילד הטוב בבית ספר,אבל עד גבול מסוים.ענייו בצבע כחול בהיר שונות משל אחיו,שערו שחור ככה גם שונה מאחיו.הוא גבוהה ושרירני. הוא מתאמן בחדר כושר הרבה. הוא סטוציונר,אבל הוא כן מכבד בנות שהכבוד שלהם מעליהן. הוא לא שובינסט ויודע איך להתייחס לאישה,נערה,בחורה או כל דבר אחר בהתאם. שזה גם שונה מאחיו. יש לו אגו כמו כול בן אדם,אך הוא שם אותו מאחוריו. הוא טיפוס,במובן הטוב. הוא ברמן באחד המועדונים הנחשבים באשקלון,הוא אחראי מאוד. הדבר החשוב לו זה אח שלו,אלירן. מכיוון שהם לא גרים עם הוריהם,הוא אחראי על אלירן. וכמה שהוא אחראי ככה הוא דאגן. כאילו אלירן היא אחותו הקטנה. אך הוא יודע שיש גבולות.


תגובות (22)

מושלם מושלם מושלם,אחלה שיפור חחח .

03/07/2014 15:21

מצטער אם אני פוגע, זאת לא המטרה שלי… :|
מה שכתבת כאן זה *לא* הקדמה, הקדמה זה לספר על העלילה המרכזית, לא לספר על הדמויות, זה נקרא תיאור דמויות, והוא לא כזה הכרחי…

03/07/2014 15:36

    זה נכון אך זה הקדמה של סיפורי ערסים ולכן זה שונה. רוב ההקדמות נכתבות כך. זה בעצם תקציר לדמיות לא הקדמה. ובסיפור ערסים זה כן הכרחי תראה את אנונימית =) או פירפיר או טולי ששלותם ספרות אהבות שלי. (יובלה גם את)

    03/07/2014 15:38

    אני מסכימה עם mikenk. מצטערת. לסיפורי ערסים אין צורך בהקדמה העלילה.

    03/07/2014 16:17

אני אהבתי את זה שזה ככה וזה מאוד הכרחי לדעתיי

03/07/2014 15:45

אעעעע זה מושלםםםםם
אני מודיעה בחד משמועיות אליאור שלי רכוש פרטי שליייי חיימשלי החתיך מתה עליו
זה ממש יפה ואהבתי מאוד תמשיכיי לאב יוו

03/07/2014 16:13

אוקיי עצרו הכל! אלירן שלי ורק שלי ומי שתעז חוץ מגל להתקרב אליו סופה מר נשמע ממש פה ולדעתי זה הכי טוב הקדמה כזאתי תתחילי

03/07/2014 16:24

    עדן חיים שליי התגעגעתיי אלייך כולכך מה נעלמת להרבה זמן????

    03/07/2014 16:26

גם זה לא נחשב פרולוג.
פרולוג זה בעצם מה שהוביל לכתיבה של הסיפור או מה שעומד לקרות או משהו שקרה.
זה מן הקדמה, רק שלא מציגים בה את הדמויות.
מציגים בה את הנושא הכללי, את הנושא הכללי מעין אחרת, פלאשבק, או מממ איך אומרים את הזה עם העתיד? עזבי אין לי מושג.
ואז מהפרולוג, מתחילים את הסיפור.
בגלל שלסיפור בדרך כלל יש את העלילה הראשית שהכל סובב ומתקדם סביבה.
– לסיפורי ערסים למניהן אין נושא כללי או עלילה מרכזית באמת.
ולכן אין להם הקדמה.
ואת יכולה לעזוב את כל התיאורים.
תשתמשי בנקודת מבט אחרת אם את רוצה לתאר משהו. או מנקודת מבט של אותו אדם.
דוגמא-
• שיחקתי בעגיל בטבור מרוב שיעמום בשיעור.
• הסתכלתי במראה ובחנתי את שיערי החום.
• סידרתי את המשקפיים על אפי.
• מרינה הגיעה, עם שמלה צהובה שמבליטה את קימוריה הנשיים, שיערה הבלונדיני נפל על שכמה, עינייה הירוקות זהרו יותר מתמיד.
(הגזמתי עם המראה)
מקווה שתביני (;

03/07/2014 16:34

    מה ששנהב אמרה^__^

    03/07/2014 16:36

אין לי מה להגיד חוץ מזה שהכותרת היא שורה מהשיר הכי אהוב עליי בעולם
(מידע לא הכרחי שהייתי חייבת לשתף)

03/07/2014 16:35

    אההה. ולא שמים נקודה או פיסוק בסוף כותרתתתת.
    ועומר אדם? בע.
    אליעד יותר טובב!
    אבל אמ אנגלית יותר טוב. ואז יש בעיה מי יותר טוב….

    03/07/2014 16:44

    אכן כן אליעד טוב אבל במזרחית עומר אדם לא סופר אותו… אני לא אוהבת מזרחית אבל לשיר הזה יש מילים עם משמעות וזה לא מדבר על אהבה נכזבת שהיא הייתה בת זונה ובגדה בו…
    ברור שאנגלית יותר כיף לשמוע הכל שמח כזה…

    03/07/2014 17:12

    יובל [אני נדחפת לשיחה] יש גם המון שירים דיי עצובים באנגלית :( לא רק שמחים ^^

    03/07/2014 17:15

    כן… אבל אני לרוב שומעת שמחים.
    כשאני עצובה לייט אני שומעת שירים באנגלית כמו stay, give me love, breath me, fix you…. לא חסר
    אבל אם אני עצובה כבדה אני שומעת דיכאון במזרחית.

    03/07/2014 17:20

    אני עזרתי לה לבחור זה ביזכותי ואל תשפטו את הסיפור מה זה משנה ערסים או לא מילה שלי הוא הולך להיות מעניין אני עזרתי לה

    03/07/2014 17:40

ווואו (סורי שאני נדחפת) אני חולה על אנגלית זה דבר ראשון.
אבל כמו שיובי אמרה עומר אדם לא סופר אותו בכלל !!
אני מאוהבתת בעומר.
אבל גם באנגלית.

03/07/2014 17:28

    כפרה על הסלסולים שלו…

    03/07/2014 17:32

כפרה עלייי קודם כול

03/07/2014 17:38

    מרוב שכפרה עלייך כבר לא צריך להזכיר אותך

    03/07/2014 17:42

    חחחח איזה שבורה את (לא באמת נראלי את שלמה?נכון?) אבלאבל אני לא מדברת איתך!

    03/07/2014 17:45

    למה כפרה עלייך?

    03/07/2014 17:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך