הלב מתעקש עלייך -פרק 15

ronit11997 30/06/2012 1019 צפיות תגובה אחת

"על מה אתם מדברים שם?" שאל אבא שלי 'אוףף! כ"כ מתאים לו להפריע לי באמצע דבר כזה!! למה ההורים נכנסים באמצע ועוד ברגע הכי פחות מתאים?!'
"לא כלום.. סתם על כמה הסרט שראינו היה קיטשי בעיניי וזה…לא מהו שיעניין אותך"
"ממ טוב.." אמר וחזר למנגל
"מה הם עושים תורנויות? פעם אבא שלך פעם אבא שלי?" שאלתי את ג'ייק. כ"כ לא רציתי לענות על השאלה הזאת.
"אולי לא אכפת לי כ"כ.. אז מה את אומרת?"
'אלוהים! אני כ"כ אוהבת אותו אבל אני לא מכירה אותו מספיק!! אוף למה אתה מסבך אותי בזה?'
"נו..?"
"אני… אממ.."
"רוצה לישון על זה לילה? אני מוכן לחכות באמת.. כמה זמן שרק צריך"
"אממממ…"
"אני באמת לא רוצה ללחוץ עלייך..תחשבי על זה"
"תקשיב…"
"אנחנו הולכים ג'ייק.. בוא" אמר רומן וחיכה לו.
"תחזירי לי תשובה מחר.. בסדר?" אמר ג'ייק והלך.
"את באה לעזור לנו לנקות או שתשבי שם כל הלילה?" אמר אבא שלי ופינה את הצלחות.
"אני לא עשיתי פה כלום.. אני אפילו לא אכלתי אז אין לי מה לנקות פה" אמרתי ועליתי בריצה לחדר לפני שהוא יספיק להגיב.
"אלוהים! למה זה מגיע לי? מה כבר עשיתי? מה אני אשמה? אתה יודע שאני לא סובלת להיות במעמד כזה… הלב מתעקש עליו.. הלב מעוור לי את המוח הלב אומר לי להסכים ואילו…והמוח אומר לי לא להסכים הוא אומר לי שאני לא מכירה אותו מספיק.. אני נקרעת בין שני הדברים העיקריים בגוף.. המוח והלב! במה אני צריכה לבחור במה? אולי אני באמת אישן על זה לילה? אולי מחר בבוקר הכל יהיה אחרת? אולי זה סתם חלום?' החלפתי בגדים לפיג'מה ונשכבתי במיטה.. הפעלתי את הטלוויזיה..היה דרדסים.. 'קומדיות מהסוג הזה גם הולכות טוב מאוד.. ' חשבתי וחייכתי.. שכבתי במיטה במשך כל הסרט ולא הצלחתי להירדם המחשבה של 'מה אני אומרת לו מחר? במה אני בוחרת בלב או בראש?' הציקה לי יותר מידי. 'מישל! היא תעזור לי!' "איפה שמתי את הטלפון שלי?! אהה..אהה הינה הוא" מלמלתי לעצמי. חייגתי למישל "הלו?" ענתה בקול מנומנם."מישל..?" "לא.. זאת פיית השיניים.. נו ברור שמישל מי עוד? מי זה בכלל?"
"תנחשי"
"אמילי,אמילי או..אמילי" ענתה ופיהקה פיהוק שבלע חצי עולם.
"הערתי אותך?"
"1 בלילה.. לא מה פתאום.. בבקשה תגידי לי שזה דחוף כדי שתשארי בחיים."
"זה די דחוף… זה בנוגע לג'ייק"
"אם הוא לא מת או לא מאושפז זה לא כזה מעניין אותי"
"הוא הציע לי שנהיה ביחד..שנהפוך לזוג…"


תגובות (1)

בקר אור רונית הכתיבה שלך מושלמת תמשיכי בקשה ♥

01/07/2012 01:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך