הלב מתעקש עלייך – פרק 50

ronit11997 28/09/2012 921 צפיות 2 תגובות

"רגע" אמרה מישל וחזרה לתחנה. אני נשארתי בחוץ.. הרהרתי על מה שהיא אמרה לי…"איך ידעת?" טוב כבר קרו לי דברים כאלו בעבר.. ידעתי וזהו..אומרים שהחיים חוזרים על עצמם כל 5000 שנים… ובגלל זה יש דה ז'ה וו ואנשים יודעים דברים שהם לא אמורים לדעת.."הם בסדר" חזרה מישל מהתחנה.
"אעה?" שאלתי,לא הבנתי מה היא אמרה לי.הייתי מהורהרת מידי.
"אלה שהתהפכו… פציעות שטחיות,תפרים… הם יצאו בזול יחסית שום דבר שבור…"
"אהה.אוקי…. שנחזור אלייך? אני עייפה.."
"בסדר…תחשבי לעצמך שכל זה בגלל שרצית ספרייט…"
"לא…כל זה בגלל שאת שכחת למלא את המלאי של הספרייט!"
"היה שם גם קולה.."
"אבל את יודעת שאני אוהבת ספרייט…"
"את בכלל היית צריכה להיות עם ג'ייק בבצפר…לא אצלי.."
"אל תזכירי לי אותו יותר…הוא לא היה בתא המעצר לאן הם לקחו אותו!?" נזכרתי ורצתי ישר לתחנה…באתי לשאול את הפקידה אבל אז נזכרתי…ג'ייק הוא שד…הוא יכול להעלם ואז לחזור מתי שבאלו…יצאתי מהתחנה..הפקידה הייתה בטוחה שאני פסיכית.
"נו..?" שאלה מישל כשיצאתי..
"לא משנה.. עזבי.. "
"אמילי מה קרה?"
"כלום… הוא בתא אחר.. אותנו שמו בתא הזה כי השני היה מלא.."
"בטוחה?"
"כן…..עזבי. אני לא רוצה לראות אותו יותר לידי…" אמרתי למישל וקולי נשבר.. אני לא סובלת שמשקרים לי…אני לא סובלת שאומרים לי שהתקשרו לאן שביקשתי ולא התקשרו אז לשקר לי על זה שאתה שד? אבל אני אוהבת אותו… הוא מעולם לא פגע בי…תמיד הגן עליי..באגם..בכביש..בשריפה…
"מה הוא עשה לך?"
"הסתיר ממני דברים ושיקר לי.."
"כמו…?"
"לא משנה… את מכירה אותי.. אני שונאת שמשקרים לי..על הדברים הכי קטנים.."
"אבל בשביל זה.."
"עזבי מישל.. אני והוא גמרנו.."
"אוקי.."
"תביני…הוא הגן עליי תמייד.. באגם,בכביש..ב…באגם!" אז נפל לי האסימון…בתמונה…זה היה ג'ייק.. לא סבא שלו,לא מישהו שדומה לו..זה היה ג'ייק…
"אמה..? מה באגם?"
"אעה? מה…? לא משנה.."
"אמילי!!"
"אני לא יודעת….ראיתי באגם משהו.. ועכשיו הבנתי מה זה אומר.."
"מה ראית.."
"עזבי.. לא חשוב.."
"את נראת נסערת.."
"מישל בבקשה…" הבטתי בה בעיניים מלאות דמעות.
"בסדר…" אמרה מישל והשתתקנו.
'נועם…? נועם בבקשה..תסביר לי למה אוולינה יכולה לדבר איתי ככה..למה אתה לא מגן עליי מפניה?'
'לא היה צורך להגן עלייך…היא לא תכננה שום פגיעה בך..' אמר לי נועם… לא הבנתי.. הוא אמור להגן עליי לא משנה מה.. תכננה,לא תכננה פגיעה… הוא חייב להגן עליי.
'לא תכננה שום פגיעה בך…עדיין' נשמע קולה של אוולינה במקום קולו של נועם…


תגובות (2)

תמשיכי !!

28/09/2012 11:28

נמנמנמ…. כמה זמן לא המשכתי לקרוא את זה….פרק יפה ומותח *~*
ואני ממשיכה לקרוא.

20/06/2013 22:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך