ronit11997
אנשיייייייים!! בבקשהההה תגיבווו ככה אני אוכל לדעת מה לשפר ומה להוסיף ואם בכלל זה מוצא חן בעינכם.. בבבקשהההההה תגיבו לי כדי שאני אוכל לעשות משו' שלכם יהיה יותר טוב וכיף לקרוא...

הלב מתעקש עלייך – פרק 53

ronit11997 26/11/2012 1092 צפיות 4 תגובות
אנשיייייייים!! בבקשהההה תגיבווו ככה אני אוכל לדעת מה לשפר ומה להוסיף ואם בכלל זה מוצא חן בעינכם.. בבבקשהההההה תגיבו לי כדי שאני אוכל לעשות משו' שלכם יהיה יותר טוב וכיף לקרוא...

"את בסדר?" שאלה אותי מישל אחרי כמה דק' של שקט.
"כן..נראה לי" עניתי לה.. אני בעצמי עוד לא ידעתי אם אני בסדר.. המחשבה הזו שאוולינה יכולה להכנס לי למחשבות.. יכולה להכנס לי לראש ולראות כל מה שעובר לי בתוכו גרמה לי לצמרמורת.. היא יכולה לדעת את כל הסודות שלי.. היא יכולה לגרום לי לעשות דברים שאני לא רוצה.. היא יכולה להכניס אותי למוסדות ככה… המחשבה שאוולינה הייתה אצלי בגוף גרמה לי לבחילה..
"אני חושבת שכדאי שאחזור הביתה.." אמרתי למישל.. שם אני מרגישה בטוחה…שם ההורים שלי נמצאים.. הם ישמרו עליי ואולי גם ג'ייק נמצא ממול לחלון שלי ויכול לראות מה קורה… ולעצור אותי בזמן..
"כן בטח.. שאני אלווה אותך?" הציעה מישל..
"לא זה בסדר" אמרתי אבל הייתי מעדיפה שהיא תלווה אותי קצת.. להיות רגועה שאני לא אעשה כלום.
נכנסתי הביתה וההורים שלי ישבו בסלון וצפו בסרט..
"היי…" אמרתי כשנכנסתי.
"היי.. ג'ייק חיפש אותך.. הוא נראה מודאג לכי אליהם ותראי מה הוא רצה.." אמרה אמא שלי בלי לנתק את העיניים מהמסך..
'אני חייבת!?' אמרתי לעצמי בלב.. אבל ההורים שלי לא יודעים מה קרה ומה קורה.. הייתי חייבת להסכים והלכתי אל מעבר לכביש..נשמתי כמה נשימות עמוקות לפני שדפקתי בדלת.. לא ידעתי מה אני אגיד.. אני לא יודעת בכלל עם רומן וויויאן יודעים את זה… ואם גם הם שדים? כ"כ הרבה מחשבות הציפו אותי באותו רגע. דפקתי בדלת,הדלת נפתחה ויד משכה אותי פנימה,כל החלונות היו סגורים.. היה חושך לא ראיתי כלום. הייתי מבוהלת ולא יכולתי לצעוק.. הייתה יד על הפה שלי.. הרגשתי נשימות שבאות מולי ואז ראיתי עיניים זוהרות בצבע אש. הייתי יכולה להשבע שראיתי להבות קטנות בעיניים. ג'ייק הוריד את היד מהפה שלי וסימן לי להיות בשקט הוא הדליק להבה קטנה ביד שלו והאיר את פניו.
"ג'ייק…" התחלתי להגיד אבל הוא השתיק אותי.
"ששששש" הוא אמר וסימן לי עם האצבע על הפה. "כאן את בטוחה… כל עוד את איתי את בטוחה… כל עוד אני איתך אוולינה לא תפגע בך. היא לא תהיה מסוגלת.. יש עלי הגנה ואם את תשארי קרובה אליי ההגנה תעבור גם אלייך.. אני יודע שזה מציק לך אז אני מנסה לעזור."
"אבל…"
"כן אני יודע.. את שונאת אותי.. את מפחדת ממני.. את חושבת שאני רוצה להרוג אותך ושאני מוזר ושאני שד.. אני יודע את כל זה.. אני מצטער שהיית צריכה לגלות את כל זה ככה.. לא הייתה לי דרך אחרת.. בכלל לא רציתי לחשוף אותך לכל זה.. רק רציתי שתראי את השדים האלה והרוחות.. רק רציתי שיהיה לך כיף.."
"ג'ייק…"
"אני אוהב אותך אמילי.. כבר בערך 400 שנה אני מחכה למישהי מדהימה כמוך.. כל הבחורות שרצו אותי.. לא היו דומות לך.. אני לא יודע למה.. אולי זה בגלל שאת מיוחדת.. אולי זה בגלל ש…… אני באמת לא יודע למה אמילי.. אני לא יודע.. אבל אני בחיים לא אפגע בך.. ואת חייבת לדעת את זה… אני לא רוצה לאבד אותך.. אני לא מוכן לזה אמילי.. תביני אותי.. לגברים קשה להתוודות על הרגשות שלהם בפני הבחורה שהם אוהבים.. ואני עושה את זה אמילי.. אם כל הכאב שאני יודע שאת כרגע מפוחדת ואני…. את רוצה להגיד משהו…" הוא עצר את עצמו ונתן לי לדבר…


תגובות (4)

את כותבת מדהים, מחכה להמשך בקוצר רוח.

27/11/2012 02:49

כמה זמן חיכיתי לזה , אלוהים !!
אני כ"כ שמחה , שהעלת !
ושג'ייק חשף את הרגשות שלו בפניה !! איי !!
תמשיכי כבר !

27/11/2012 05:35

הכתיבה שלך ממש אבל ממש מהממת מצפה להמשך ממני בקי ♥♥♥♥

27/11/2012 07:59

אעאעאע זה כל כך יפההה D:
גייק החמודי ^_^

22/06/2013 21:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך