הלב מתעקש עלייך – פרק 54

ronit11997 26/11/2012 904 צפיות תגובה אחת

"תודה לאל… תשמע ג'ייק.. אני לא אשקר לך.. אני מפוחדת.. אני מתה מפחד ממך.. ועוד יותר מג'ולי.. אני לא רוצה להיות בקרבתך ואני לא רוצה אותך בקרבתי.." באותו רגע הוא התרחק קצת "… אני לא יודעת מה אמת ומה שקר כבר.. אני לא יודעת אם להאמין לדברים שאמרת לי לפני שנייה.. אבל אני יודעת דבר אחד.. לא משנה כמה שיקרת לי.. לא משנה כמה אני מפחדת ממך.. אני יודעת שתגן עליי.. לא משנה כמה אני רוצה אותך רחוק ממני אני לא יכולה בלעדייך.. לא משנה כמה אני חושבת שזה שקר.. אני יודעת שכל מה שאמרת כרגע זה אמת.. והכי חשוב אני יודעת שלא משנה כמה אני אשנא אותך.. אני אוהב אותך הרבה יותר.." אמרתי את זה וחיבקתי אותו.. כן אני מפחדת ממנו.. בכל זאת הוא שד אבל אני לא יכולה בלעדיו.. אני יודעת שהוא לא יפגע בי ושהוא יספק לי את ההגנה שאני צריכה בפני ג'ולי,לא משנה כמה אני ארצה שהוא יתרחק ממני אני תמיד זקוקה לו קרוב אליי כי הוא כמו אוויר לנשימה בשבילי.. לא משנה כמה אני אשנא אותו וארצה שהוא יעלם אני אוהבת אותו ואני לא אוכל לחיות בלעדיו אם הוא יעלם לי פתאום. והכי חשוב.. אני יודעת שהלב שלי מתעקש עליו.. על הלב שלי חרוט השם של ג'ייק לא משנה כמה אני אנסה למחוק את השם הזה מהלב שלי.. הוא כבר חרוט והוא לא יעלם משם אף פעם.
"אז מה עושים?" שאלתי את ג'ייק..
"אני לא יודע.. אני לא חשבתי על זה כ"כ.. אני לא יכול להיות בחדר שלך כל הזמן כי זה יראה קצת מוזר… בבצפר יש לנו שיעורים שונים לפעמים.. את יודעת.. מגמות והכל.. אחרי בצפר אני גם לא יכול להיות דבוק לך לתחת כל הזמן… אבל אני יכול להשגיח עלייך מרחוק.. ברגע שקורה משהו אני עוזב הכל ובא… ואני אבוא במהירות לא משנה כמה רחוקה תהיי.." אמר ג'ייק אחרי מחשבה קצרה..הוא באמת לא ידע מה לעשות והוא ניסה לעשות ככל יכולתו.. הוא באמת לא יכול להיות דבוק לתחת שלי כל היום 24/7 זה יראה חשוד ומוזר וההורים שלי לא יסכימו בחיים..
"ג'ייק.. אני חייבת לשאול את זה.. ויויאן ורומן.. הם באמת ההורים שלך? הם גם שדים? הם יודעים על כל זה?" השאלה הזו הציקה לי כ"כ..
"חחחחחחחחחחחחחחח לא.. הם אימצו אותי אחרי שהפכתי להיות שד.. הם כבר היו רגילים להיות שדים כי הייתה להם תקופת ניסיון.. הם לימדו אותי על מיני טריקים ודברים על שדים.. הם אימצו אותי ואת ג'ולי.. אחרי שג'ולי התחילה להשתגע הם נידו אותה אבל היא לא נרגעה עד שכלאנו אותה.. היא חשבה שאני בצד שלה אז היא לא חשדה בכלום…. עכשיו הם בקפריסין.. ועידה של איזה משהו.. כשהם יחזרו נספר להם שג'ולי השתגעה עוד פעם…"
"אוקי… " אמרתי לג'ייק אחרי שקיבלתי תשובה מספקת.
'אמילי.. תצאו משם.. עכשיו!!' שמעתי את קולו של נועם במוחי..
'מה? לעזא…?"
'עכשיו!!!' נועם צרח עליי.. לקחתי את ג'ייק החוצה.. הוא לא הבין מה קורה.. גם אני לא הבנתי כ"כ אבל עשיתי מה שנועם אמר לי. 'תשכבו!' הוא צרח שוב נפלתי על הדשא ומשכתי איתי את ג'ייק..
'נועם מה..?' התחלתי לשאול ומיכל הגז התפוצץ.. הכל עף לכל הכיוונים.. ג'ייק נשכב עליי ועשה מעלינו שכבות מגן.. אחת שלו ואחת של נועם…'פעם הבאה תקשיבי לי ישר!' אמר נועם….


תגובות (1)

אימממאאאאא

22/06/2013 21:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך