ronit11997
אוקי אני לא מאמינה שאני אומרת אז אבלל................. אני מודה בזה.. אני חולת תגובות [או לייקים] אני רוצה שתגיבו לי כי כל תגובה שווה ללייק... אני צריכה שתגיבו לייייייייייייי!!! PLEAS!!

הלב מתעקש עלייך – פרק 55

ronit11997 27/11/2012 803 צפיות אין תגובות
אוקי אני לא מאמינה שאני אומרת אז אבלל................. אני מודה בזה.. אני חולת תגובות [או לייקים] אני רוצה שתגיבו לי כי כל תגובה שווה ללייק... אני צריכה שתגיבו לייייייייייייי!!! PLEAS!!

"מה זה היה?!" שאל אותי ג'ייק,הוא היה מבוהל וחיפש דברים שיכולים להעיד על איזה שהוא רמז.
"אני…אני לא יודעת.." עניתי,כמה שג'ייק היה מבוהל אני הייתי הרבה יותר מבוהלת. 'חחחחחח אל תחפשו רמזים,עכשיו כשיבואו מכבי האש והמשטרה,יבדקו הכל ויגידו שהייתה בעיה במיכל הגז, היה לחץ.. הוא התפוצץ.. אתם פשוט הספקתם לצאת מזה בזול.. היית אמורה למות.' אמרה ג'ולי. הסתכלתי על ג'ייק,הוא הסתכל עליי..שנינו הסכמנו.. ג'ולי
.
שמענו את קול הסירנות של מכבי האש,המשטרה והאמבולנס. ג'ייק לקח אותי לכיוון הבית שלי. ההורים שלי היו בחוץ והסתכלו על הבית של ג'ייק.
"אמילי את בסדר!" צעקה אמא שלי כשראתה שאני באה לכיוונה. הם ידעו שאני אצל ג'ייק ופחדו שהתפוצצתי ביחד עם הבית.
מכבי האש כיבו את השריפה,השוטרים שוב פעם התחילו לתחקר אותנו. השוטרת שתחקרה אותי ממקודם זהתה אותי ובאה לכיווני. הסתכלתי עליה במבט של 'בבקשה אל תגידי כלום'. היא התקרבה אלינו עם פינקס התחקורים הכ"כ מוכר שלה.
"את מוכנה להתלוות אליי ולענות לי על כמה שאלות?"
"כן" עניתי והלכתי איתה.
"את ממש אוהבת אותנו אעה? גם הקטע עם חבר שלך,עם האוטו ועם בעלי ועכשיו גם זה?" היא אמרה וצחקה.
"יש לי מזל ממש רע היום?" שאלתי אותה כדי שהיא תענה לי כביכול. מילאתי את השאלון,עוד פעם,הבית של ג'ייק היה הרוס. ההורים שלי הציעו לו להשאר אצלנו עד שההורים שלו יחזרו מקפריסין,הסתכלתי על ג'ייק,הוא הסכים להשאר,ככה הוא יוכל לשמור עליי מבלי שזה יראה חשוד.
החדר שלו וחדר האורחים כמעט לא נפגעו מהאש, הסלון היה הרוס לגמרי והכל היה ספוג מים מסביב. ג'ייק עלה למעלה כדי לקחת כמה בגדים שניתן היה ללבוש. הוא ארז אותם ובא אלינו. "תתמקם בחדר האורחים… אמילי תראה לך איפה זה." אמר אבא שלי כשג'ייק נכנס אלינו הביתה.
"בוא.." אמרתי לו והתחלתי לעלות במדרגות. שנינו היינו שחורים ומלוכלכים מאבק וליכלוך שעף עלינו בזמן הפיצוץ.
"אתה רוצה להתקלח?" שאלתי אותו בזמן שהוא שם את הבגדים שלו בארון."רגע.. אתם מתקלחים בכלל?"
ג'ייק הסתכל עליי כאילו אני סתומה בעקבות השאלה שלי. "אמילי.. זה שאני שד זה לא אומר שאני לא מתקלח,אוכל אוכל נורמאלי, יושן… עדיין יש לי את ההרגלים שלי כבן אדם.. אני אפילו נושם כמוכם!! זה הרגלים שאני לא יכול להתנתק מהם… גם אם את תהפכי לשד את תמשיכי להתקלח,לאכול,לישון,לנשום.. כי זה הרגל!"
"אז אני מבינה שאתה תתקלח היום." אמרתי וזרקתי לו מגבת. יצאתי מהחדר והנחתי לו לשלום. בערב ישבנו ארבעתינו למטה בסלון. אבא שלי חיבק את אמא שלי וג'ייק חיבק אותי. ראינו חדשות ובכל ערוץ היה המקרה של ג'ייק. "למה הם לא יכולים להניח לזה?!" שאלתי ולאף אחד לא הייתה תשובה בשבילי. נשמעה דפיקה בדלת,אבא שלי ניגש לפתוח,הוא פתח אותה ומלא צלמי חדשות הציפו אותו. "לכו כולכם קיבינמט" הוא צרח וטרק את הדלת…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך