הלהקה-פרק 1

Bloddy bomb 15/10/2020 452 צפיות אין תגובות

נועם ניגשת אל המחשב הנייד שלה כמדי יום ביומו כדי לראות האם ישנן הודעות אימייל חדשות ונפעמת לגלות שהיא לא התקבלה ללהקה אליה ביקשה להתקבל.

כבר חודש ימים שהיא חיכתה וחיכתה , לבסוף התמלאה באכזבה על כך שלא בחרו אותה.

נועם הייתה עצובה וכואבת. היא חשבה שלה הכי מגיע להשתלב בלהקה. היא חשבה למה לה זה לא מצליח, ולמה לאחרים- כן.

חברות שלה התקשרו אליה כדי לעודד את רוחה , הן אמרו : " תנסי שוב מאוחר יותר, זה לא נורא כל כך."

צלצול של טלפון נשמע מן המטבח. היא ניגשת לענות לשיחה בחששות כבדים.

" כן,מי זה?" שאלה.

" חלה טעות , המזכירה התבלבלה בין שתי נבחנות שאחת מהן הייתה גם נועם. אשמח להיפגש איתך שוב." אמר עמוס , " בהמשך השבוע נקבע תאריך שיתאים לנו ולך."

נועם סגרה את השיחה באנחת רווחה . שוב יש לה סיכויים להתקבל ללהקה שהיא כל כך רוצה.

הרגע המיוחל הגיע ,נועם קמה בהתרגשות. היא סופרת את השעות בציפייה גדולה.

חברותיה צלצלו כדי לברך אותה , ונתנו לה עצות איך להתנהל באודישנים.

הלחץ הרגשי של נועם עלה וגבר ככל שהתקרבה למקום היעד.

היא נכנסה לחדר. נועם חשה את דופק ליבה המהיר.

נועם נשמה עמוקות , וראתה את עמוס , אחראי האודישן.

" שלום , מה שלומך?" עמוס פנה אל נועם שהסתכלה עליו בחשש.

" קחי נשימה ארוכה ונסי להירגע. בלי לחץ , קחי את הזמן וכשתהיי מוכנה , נתחיל באודישן." עמוס אמר בקולו העמוק.

נועם ישבה על כיסאה והמתינה לשאלות הבוחן. לאחר מספר דקות, הוא ביקש ממנה לדקלם קטע המביע עצב ולאחר מכן קטע מתוך דף שהנושא שלו הוא אוטוביוגרפי על עצמה.

נועם הרגישה שהאודישן היה מוצלח, ובחיוך הוא אומר שהיא עברה בהצלחה אך יידע אותה שמצפה לה דרך ארוכה וקשה. המתכון להצלחה הוא אחריות לדעת להגיע בזמן לחזרות על קטעי השירה השונים, ללמוד להסתדר עם חברותיה ללהקה.

היא נפרדה ממנו בברכת שלום בחיוך רחב ואמרה שהם יתראו רק בשבוע שאחריו.

כעבור ימים אחדים , נועם התייצבה לחזרות בהתלהבות רבה. הבנות הביטו בה בעוינות ופחדו שהיא תתפוס את מקומן.

נועם אמרה שלום לעמוס והצטרפה אל הבנות שהתיישבו על ספסל ארוך עשוי עץ. הבנות חשבו מי הזרה הזאת שהגיעה פתאום.

נהוראי , בחור שמצא חן בעיני סתיו , ישב על כיסא בפינת החדר והסתכל בעניין סביבו.

כולן חיכו לשמוע את ההוראות של עמוס והביטו בו בדריכות. " כולן לעמוד, מתחילים בחזרות" השיב עמוס.

" עליכן להתנהג אחת עם השנייה ושיהיו יחסים טובים. יש חוקים ברורים. אתן צריכות להגיע לחזרות בזמן. לא להחסיר אף יום. קודם לכן עליי להציג לכן מישהי חדשה שהצטרפה ללהקה, קוראים לה נועם. ברוכה הבאה."

בין חברות הלהקה, היה בחור צעיר , עדין ושקט. נהוראי הגיע ממשפחה ברוכת ילדים.

נועם בחנה אותו בשקט, מהצד שכולן לא ישימו לב שהיא מסתכלת רק עליו. הוא היה שונה מכולם. הוא עורר את סקרנותה. עדינותו וביישנותו בלטו לעין.

סתיו ונועם החליפו מבטים. ועיני הבנות ננעצו בה בשנאה.

סתיו חששה שנועם תגנוב לה את נהוראי. נועם הסיטה את מבטה והקשיבה לעמוס, מנהל הלהקה.

עמוס חילק את הבנות לשתי קבוצות. קבוצה ראשונה – הבנות עם הקול הגבוה . קבוצה שנייה- הבנות עם הקול הנמוך . הוא העביר את הדפים הין הבנות והתחילו לשיר.

הוא שיבץ את סתיו ביחד עם נועם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך