מקווה שתאהבו (:

הלילה ההוא- הקדמה

25/08/2013 806 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו (:

אשלי מקרטני- בת 17. קפטן נבחרת המעודדות בבית ספר. שיער בלונדיני חלק ועיניים ירוקות גדולות. החיים שלה לא מדהימים כמו שכולם חושבים. ההורים אף פעם לא בבית, גדלה כל החיים שלה עם עוזרות מתחלפות, ואף פעם לא באמת הרגישה שיש לה חברה אמיתית, או בן זוג אמיתי. בגלל שהיא בת מקרטני, משפחה מאוד עשירה בארצות הברית, כולם מתחנפים אליה.
דיינה ריץ׳- בת 17. ספורטאית מוכשרת. שיער שחור מתולתל, ועיניים אפורות וקטנות. השם משפחה שלה הוא בדיוק ההפך מהמצב הכלכלי שלה ושל המשפחה שלה. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא עוזרת לאמא שלה לפרנס את המשפחה הקטנה שלהן- אמא שלה, אחותה והיא. כל החיים שלה סובבים סביב ספורט, ובעיקר טניס. אבא שלה היה טניסאי מפורסם, לפני שהוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.
אמבר ג׳יימס- בת 17. ׳גאון מהלך׳. שיער חום גלי ועיניים כחולות. שני ההורים שלה מאוד קשוחים, והחיים שלה כבר מסודרים- היא הולכת לאוניברסיטה הכי מוצלחת, מסיימת בהצטיינות ועוברת לנהל את החברה של אבא שלה. הבעיה היא שהיא לא רוצה את זה, אבל היא לא יכולה לאכזב את ההורים שלה. יש לה אח גדול בן 21, ואח בן 15.

הקדמה-
שלושת הבנות האלה הכירו אחת את השנייה מבית הספר, אבל הן אף פעם לא דיברו או אפילו חשבו על להגיד ׳בוקר טוב׳ אחת לשנייה. אבל לילה אחד של שכרות, שינה להן את החיים. הן יצטרכו להתמודד עם משהו שהן לא הכירו לפני, שנאה טהורה. בתוך כל זה יהיו אהבות, שקרים, בגידות והמון, אבל המון, בכי.


תגובות (2)

תתחילי

25/08/2013 03:08

ואו..
נשמע מאד מסקרן,
אני מחכה שתתחילי כבר
^_^

25/08/2013 03:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך