המדריך למחזר הגלקטי – פרק 2

13/07/2016 880 צפיות אין תגובות

לפני שמתניעים – הקדמה לספר
אתה, גבר צעיר בן עשרים ומשהו, שמחפש להגיע אל הבחורה היפה שלך, ונבוך מכל מפגש עם אישה. אתה שמסתכל מרחוק על נשים שמסקרנות, מושכות, מהפנטות אותך בקיסמיהן ובכישוף שלהן. הספר הזה ייתן לך טעימה של המסלול הצפוי לך. אבל את עיקר העבודה תצטרך לעשות בעצמך, לבד. את הספר הזה תצטרך לשכתב מחדש. ואם יש לך עקבות, מעצורים, פחדים, תצטרך להתמודד איתם. אין מנוס. זאת לא משימה בלתי אפשרית. חסמים וכעסים מן העבר, ברוגזים, הסתגרויות, רגשי אשם, ביישנות, כל אלה מרחיקים אותך משמחת החיים הדרושה על מנת לגשת לאישה יפה ולדבר אליה כאילו שאתה החבר הכי טוב שלה. אלה דברים שאפשר לטפל בהם….
הספר מדבר על סיטואציות, מצבים כמו בספורט. תחנת דלק, לובי מעליות, מדף הלחם במכולת. בכל אחד מהמקומות הללו ישנן כמה עשרות דרכים לגשת ולדבר איתה, למשוך את תשומת ליבה ולבדוק מה הסיכוי שלך (מאוד חשוב לברר מה הסיכוי שלך, ומאוד חשוב לברר כמה אתה נמשך אליה וכמה היא שווה לך). ניתן להפוך את התהליך של להתחיל איתה למאוד טכני, מובנה, מה לעשות בשלב ראשון, שני, שלישי, מה להגיד, מה לברר לעצמך, איך לפנות אליה, מה לחפש בעיניה, איך לפרש את התנהגותה (אתה לא אובייקטיבי). ואפשר פשוט לזרום, לגשת אליה, להגיד הי, לשאול אותה "הסתכלת עלי? למה?". אם אתה יודע מה אתה רוצה, הכל יתקדם בכיוון הנכון.
ויש את הקטע הפסיכולוגי, מצב הרוח בו אתה נמצא, ההוויה שלך כשאתה מסתובב בין החנויות באיזה שהוא קניון ומחפש לראות האם זהו יום המזל שלך. זכור לי ערב בו הסתובבתי בקניון בשכונה שלי, הדייט שלי איחרה בחצי שעה אבל הרגשתי טוב ובטוח בעצמי. תוך צעידה בין החנויות עשיתי מדיטציה של נשימות, הרגשתי איך האנרגיות שלי עולות ועולות, עם כל נשימה התחברתי יותר ויותר לאנשים שסביבי. ואז נכנסתי לחנות זרה, בזווית העין אני רואה בלונדינית מדהימה מתרחקת ממני באלכסון לכיוון מדפי הבגדים. סקרתי אותה מזווית של 120 מעלות. היא לבשה בדגים יקרים, אולי אפילו יקרים מאוד. גבוהה, בלונדינית וצעירה ממני ב20 שנה. ויתרתי מראש עוד לפני שהספקתי לבחון את עיניה. ואז היא קלטה אותי בזווית העין. לבשתי ג׳ינס וסריג אפור-לילך(גוון מיוחד ובהחלט מומלץ). נדרשו לה מאית שנייה כדי לשנות כיוון(ככה זה נשים, לי זה דורש 5 דקות לערך), היא פנתה לתוך המעבר שיוביל אותנו להיפגש. היו לי 5 שניות בכדי להחליט מה אני עושה, וזה המון זמן. החלטתי ש א'- אני לא בורח. ב'- אני הולך ליישר מבט אל תוך עיניה גם אם זה יעלה לי בעיוורון. אני הולך ליהנות מחילופי האנרגיות הללו. היתרון היחיד שהגיל נתן לי, הוא שהבנתי את מה שהיא עושה. עוד שנייה ואנו נפגשים. היא מושכת את שיערה החלק לאחור ומישירה שתי עיניים כחולות לעברי. אני נסער. מנסה לעצור את הליכתי, מסובב את הצוואר הצידה כדי להשאיר אותה בשדה הראיה שלי עוד רבע שנייה….
אז אל תתכחש למצב הרוח בו אתה נמצא ברגע שאתה מחפש…הוא משדר למרחקים. אם אתה נועץ מבט, זה לעתים מרחיק ואם אתה במצב רוח קליל ומאושר זה לעתים מושך.

חלק מהספר הזה נכתב מראש וחלקו בדיעבד. כפי שמנתחי מערכות מחשב עושים כאשר הם מתכננים ומשרטטים מערכת, תוך כדי הכתיבה מתגלות פינות שלא חשבנו עליהן קודם. וזה מחייב לצאת לשטח ולחקור אותן שוב.

אני לא דון ג׳ואן מלידה, ליהפך, הייתי על גבול האוטיזם שנים, אולי אני קצת מגזים. הייתי נער סגור ומבויש שמשתתק בכל פעם שילדה חמודה עם צמות הביטה לעברו. לך הספר מיועד. גבר צעיר שמחפש למצות את החיים, להכיר נשים יפות. למעשה, הן מחכות לך. ואם לא תיגש אליהן זה יהיה פשע. הפחד הגדול ביותר שלי בחיים האלה הוא, שהעלה לשמיים ואלוהים יביט אלי ויאמר למה לא אהבת אותן?

אהבה
כולנו מחפשים אהבה. אם אתה מצליח לרדת לעומקו של אדם, אתה רואה את הצורך הבסיסי שלו באהבה. אהבה מתורגמת לעיתים קרובות לתשומת לב, לפירגון, לעזרה או לתמיכה. וזהו מצב הרוח ההתחלתי שנדרש ממך כאשר אתה ניגש לשוחח עם אישה. להיות מפרגן. תרשה לי בנקודה זו של הספר להיות חד משמעי. אתה חייב לפרגן לה. לא משנה מה סוג האישה אותה אתה מחפש, אתה חייב לפרגן לה. לאחר הפגישה שלכם היא תצטרך להמשיך בחייה, בעבודתה, בגידול ילדיה ואולי גם בטיפול בהוריה המזדקנים. תן לה את האנרגיות הדרושות לכך בצורת פירגון. זה לא אשמתה שהיא לא מספיק יפה לטעמך. או לא מספיק חכמה. זה מה שאלהים נתן לה. אל תציק לה עם הפגמים שאתה מוצא בה. בטח לא בפגישה הראשונה. בטח לא אם לא שאלו אותך. זה נקרא להיות ג׳נטלמן. לכבד אותה באשר היא.
ואם אתה רוצה לכבוש אותה, תן לה רמז ליכולת שלך לאהוב.

רונה

רונה הייתה למעשה הראשונה שלי בשלב זה של חיי. לא נמשכתי לאף אחת באמת. עד כה רציתי רק לצאת ולהתאוורר. לא ידעתי מה אני רוצה. איזו אישה תעשה לי את זה, תשכיב אותי במכה אחת, בלי אילוצים, בלי גמגומים ובלי לעשות לה טובה שאני נכנס איתה למיטה בכלל.
היא פנתה אלי באתר היוקרתי וציינה שגילה והמרחק הפיזי ביננו אינם סיבה לא לנסות להכיר. ניגשתי לזה בקלילות וזו הייתה הסיבה להצלחה. התקשקשנו בווטסאפ ארוכות לפני ששוחחנו בטלפון. באמת שלא היה לי מה להפסיד. אישה בהירת עור וארוכת שיער, רזה וגבוהה, מעניינת שמחזיקה רכב על חשבון העבודה. כאשר אני משוחרר אני משתף בעיקר בתחושות וברגשות שלי, מאוד אמיתי, מאוד חושפני וגם מאוד חם. למרות זאת אני אף פעם לא מדבר על סקס בטלפון, ואם הנושא עולה מהצד השני אני מתייחס לזה בכובד ראש. סקס דורש הרבה השקעה, הרבה היכרות, הרבה זמן, הרבה אנרגיות, והפרות האמיתיים מגיעים רק אחרי כמה חודשי עבודה טובים.

נפגשנו בחוף הצוק במנדרין. מתברר שזה מקום מקובל לדייטים לכל סוגי הבליינים השווים. עבורי זאת פעם ראשונה והרגשתי על הגובה. היא קלטה אותי מבפנים ונראתה מתרגשת. נישקתי אותה על הלחי כמקובל. הגובה שלה היה מושלם, הצמדת גוף אידאלית. הובלתי אותנו פנימה בעוד היא מאחור סוקרת את גופי ומתחילה לפנטז. ישבנו על קפה הפוך, נשנשתי טוסט עם גבינה ודיברנו על הכל. הדגשתי שאני מחפש קשר אמיתי ואמיץ שבו הכל יאמר על השולחן, ללא הסתרות ובניגוד גמור לקשר שממנו באתי וצמחתי.

לא הייתי ממש קשוב אליה ולכן בסיום הפגישה לא היה לי מושג מה הכיוון. היא פשוט אמרה מתאים לי. רציתי להישאר איתה עוד אז שאלתי אם תרצה ללכת על חוף הים. היא ענתה בחיוב ויצאנו מבית הקפה. תפסתי אותה במותן והיא נצמדה אלי ברוך. התנשקנו בחום. ואז היא צבטה לי בתחת קלות. הייתי המום. לא היו שום הנחיות למצב כזה בספר המדריך למחזר. אבל הגוף שלי הזדקר וביקש רשות לנהל בעצמו את הסיטואציה החדשה. לאחר כמה צעדים אמרתי בואי אלי ! שוב היא ענתה בחיוב. נסענו לביתי, נכנסנו אלי בסערה ישר אל המיטה. מהר מאוד היא הבינה איך מפעילים אותי. רונה הייתה טיפוס מיני באופן טוטלי, ידעה מה היא רוצה ואיך היא רוצה, בעוד אני נמס לי מסיבוב לסיבוב, היא פשוט חגגה סביבי. נשארנו יחד כל אותה השבת וכל אותה השנה. לדעתי פגשתי את אלופת העולם בסקס, ואני מודה על כך לאלוהים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך