ספיר56
מצטערת שלקח הרבה זמן להעלות את הפרק, פשוט אין לי זמן לנשום בחודשים הקרובים!
אני מקדישה את הפרק לכל אחת מהבנות המקסימות שמגיבות לסיפור שלי ואוהבות אותו..!! תודה לכן בנות!! :))

המורה הקוריאני שלי – פרק 9 – חלק ד'

ספיר56 02/11/2011 956 צפיות 7 תגובות
מצטערת שלקח הרבה זמן להעלות את הפרק, פשוט אין לי זמן לנשום בחודשים הקרובים!
אני מקדישה את הפרק לכל אחת מהבנות המקסימות שמגיבות לסיפור שלי ואוהבות אותו..!! תודה לכן בנות!! :))

לבסוף הוא עצר חזרה ליד הבית של ג'יי הון ואני סירבתי לרדת מהאופנוע ולהיכנס חזרה הביתה "קח אותי למקום אחר!" נשארתי עם הקסדה על ראשי, אבל הוא ירד מהאופנוע והוריד אותי גם כן "תני לי לספר לך משהו. אחרי שברחת היום ג'יי הון יצא עם הרכב כדי לחפש אותך וביקש גם מאיתנו ללכת לחפש אותך. הוא דאג לך ורצה לדבר איתך על כמה דברים.." הוא נראה מודאג כשהסתכל עליי.
"לא איכפת לי, אני לא רוצה לחזור לכאן!" אמרתי בתוקפנות ועליתי חזרה על האופנוע.
"מגי, את חברה שלי וכחבר אני אומר לך שאתם צריכים לדבר! אני יודע שאת אוהבת את ג'יי הון, אבל את חייבת להבין שהי ג'ין והוא מכירים מגיל 8 בערך. זאת אהבת ילדות."
"ג'ון צ'אן.." הסתכלתי עליו וחייכתי "אני יודעת שהי ג'ין וג'יי הון צריכים להיות ביחד, לא איכפת לי ממנו! אני פשוט לא רוצה לדבר איתו היום.."
"אין לך ברירה.." ג'יי הון נעמד מאחוריי האופנוע והסתכל על ג'ון צ'אן בייאוש ולאחר מכן העביר את מבטו אליי וכיווץ את מצחו בעודו בוחן את מבטי הדיכאוני.
"תודה על הסיבוב ג'ון צ'אן." הורדתי את הקסדה והחזרתי לו אותה ולאחר מכן נישקתי את לחיו ונכנסתי לתוך הבית מבלי להסתכל על ג'יי הון.
ג'יי הון השפיל את מבטו וג'ון צ'אן עלה על האופנוע ונסע בחזרה לביתו.
ג'יי הון נכנס הביתה, אחריי, אבל אני כבר הייתי למעלה בחדרי. הוא עלה לכיוון החדר ואני בדיוק יצאתי לכיוון האמבטיה.
"מגי!" הוא עצר בסוף המדרגות והסתכל עליי ואילו אני נשארתי עם פניי כלפי דלת האמבטיה ועצרתי במקומי "אנחנו צריכים לדבר.." הוא נשמע מיוסר.
"על מה?" עדיין לא הסתכלתי עליו, לא יכולתי להביט על פניו.
"את יודעת בדיוק על מה." הוא נשמע עצבני יותר.
"אין לי מה להגיד לך.." התקדמתי לכיוון האמבטיה וסגרתי אחריי את הדלת. החזקתי את החזה שלי והסדרתי את נשימותיי.

אחרי שייצאתי מהאמבטיה, ירדתי לכיוון המטבח. הוא ישב שם ושתה מעט מהוויסקי שהיה לו.
ניגשתי אליו וישבתי על ידו. מזגתי לעצמי גם קצת וויסקי לכוס והוא לקח ממני את הבקבוק "מה את עושה???" הוא הסתכל עליי במבט זועף.
"למה אתה שותה?" שאלתי בתהייה. ידעתי שהוא שותה רק כשהוא מתוסכל.
"זוכרת את החוק השלישי?" הוא המשיך לשתות והסתכל עליי בעיניים עייפות.
"אבל כבר דיברת איתה.." התעלמתי לגמרי ממה שאמר.
"כן, אבל איתך לא דיברתי." הוא שפשף את פניו והסתכל עליי "תקשיבי, יש משהו שאני צריך להגיד לך.." הוא המשיך להסתכל עליי בלי להגיד דבר.
"גם לי.." הסתכלתי עליו במבט מיוסר.
"מה רצית להגיד לי?" הוא נראה מופתע והזדקף כששמע שיש לי משהו לומר לו.
"רק שאני שמחה שאתם ביחד..ושככה זה צריך להיות." חייכתי אליו "אני ממש שמחה שדיברתם והסדרתם את העניינים בניכם. אני גאה בך שנתת לזה עוד צ'אנס." לגמתי מהכוס וויסקי שלי והסתכלתי עליו עם חיוך ענקי פרוס על פניי.
"טחח.." הוא גיחך ולגם מהכוס וויסקי שהייתה בידו "את רצינית?" הוא נראה מופתע.
"יאפ! מעולם לא הייתי רצינית יותר." חייכתי אליו ושתיתי בבת אחת את כל מה שנשאר בכוס.
"היי, שיכורה! מה את עושה? זה חזק!" הוא הסתכל על פניי המעוותות.
"אוויי, זה מגעיל.."
"בטח, למה שלא תשתי את כל הבקבוק בבת אחת?" הוא לקח ממני את הבקבוק והחזיר אותו למקום.
"אתה יודע על מה חשבתי.." צחקקתי והסתכלתי על עיניו הקטנות.
"על מה?" הוא הסתכל עליי עצבני.
"כשעברתי לבית שלך, אמרת שזה כדי שאני אתאמן ושכאן יהיה לנו יותר זמן. אבל אין לנו בכלל זמן להתאמן כאן."
"כרגע אין לי הרבה זמן בכל אופן, אני צריך לאמן את הבנים וגם להתאמן בעצמי להופעה שיש לי בעוד שלושה חודשים."
"אז, אני יתחיל להתאמן לבד." הרגשתי את עיניי נעצמות אבל המשכתי להסתכל על עיניו הקטנות של ג'יי הון.
"האמת שעל זה רציתי לדבר איתך. אנחנו צריכים להתחיל להתאמן במקום לשתות כל לילה ולדבר על דברים חסרי משמעות." הוא הסתכל על פניי החיוורות וחייך "היי.." הוא צעק לעברי.
אני נשענתי על ידי ועצמתי את עיניי. הייתי עייפה כל כך ולא הבנתי למה.
"היי, מגי?" הוא המשיך לנסות להעיר אותי אבל התנגדתי.
"ג'יי הון.." סיננתי מבעד לשפתיי הרדומות.
"מה?" הוא הסתכל על עיני העצמות וחייך.
"למה הפנים שלך לא יוצאות לי מהראש?" אמרתי בקול רפה, תוך כדי שינה.
ג'יי הון הקשיב לי והחיוך נמחק מפניו.
"ג'יי הון.." המשכתי לדבר אליו מתוך שינה, אבל הוא לא ענה יותר רק בלע את הרוק בעצבנות והקשיב לדבריי "יש לי שאלה אליך.."
"איזה שאלה?" הוא נשמע רציני ומפוקח יותר.
"בזמן שברחנו מהמעריצים שלך בשוק והיינו בסמטה.."
הוא השפיל את מבטו בזמן שדיברתי ונראה כאילו הזיכרון מרגיש לו לא בנוח.
"מה הרגשת?" פתחתי את עיניי הרדומות והסתכלתי על עיניו הקטנות שנראו מופתעות מהשאלה.
הוא הסתכל עליי במבט בוחן ולאחר מכן אמר ביהירות "מה הייתי אמור להרגיש?"
"רק תענה לי על השאלה.." הסתכלתי עליו במבט מתחנן.
הוא השפיל את מבטו ולאחר מכן קם מהכסא כדי ללכת לחדרו.
"ג'יי הון!" קמתי ונעמדתי אל מולו כחוסמת לו את הדרך. הייתי חייבת לשמוע את התשובה משפתיו ולא מאף אחד אחר.
"כלום!! לא הרגשתי כלום!" טון הדיבור שלו היה תקיף והוא הזעיף את פניו. לאחר מכן הוא עבר אותי והמשיך לכיוון החדר ואני קרסתי על הרצפה. הרגשתי שהלב שלי מתפורר לחתיכות קטנות.


תגובות (7)

ווואו מסכנה מגי :'( תמשיכי

04/11/2011 08:15

מדהים! תמשיכי : ) ואייי מסכנה מגי : (

04/11/2011 14:27

מושלם כמו תמיד! D;
ליבי נשבר איתה… :( מקווה שהכל יסתדר.

04/11/2011 15:02

תודה לכן בנות :)
רק בגללכן אני ממשיכה לכתוב! שמחה שאהבתן.. :)

08/11/2011 10:06

אוקיי, באמת באמת שלקח לי (הרבה) זמן אבל….זה היה שווה כל רגע(;
סיפור מושלם, אחד הטו-אובים, תמשיכי כבר!D:

08/11/2011 12:31

תודה לאל שסוף סוף המשכתתתתתת!!!!!!! חחחחח מושלםםםםםם כמו תמיד ! (;
תשיכייי ! אוהבת אותך! (:

09/11/2011 10:20

יהלה, תודה רבה רבה רבה..מבטיחה להמשיך בקרוב פשוט עכשיו אני בתקופה לחוצה בלימודים! ממש שמחה שקראת והתחברת לסיפוררר :)
ועדןןןן תגידי לי איפה נעלמת ליי??? התגעגעתי אליךך!!! למה את לא ממשיכה את סיפורייך?? אוהבתת!! :)

10/11/2011 10:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך