אוקי זה פרק ראשון אז יצא קצר .. אם יהיו שלוש תגובות אני אמשיך :)
והפרקים יהיו יותר ארוכים הבטחה שלי !

המזל שלי ושלך : הקדמה ופרק 1 .

16/10/2013 1041 צפיות 8 תגובות
אוקי זה פרק ראשון אז יצא קצר .. אם יהיו שלוש תגובות אני אמשיך :)
והפרקים יהיו יותר ארוכים הבטחה שלי !

ספיר גבאי :
ספיר גבאי , גרה באשדוד , בת 16 עולה לכיתה י' .
עיניים כחולות אפורות בהירות ושיער חום ארוך שהוא גלי בקצוות , גובה 1.65 בינונית .
חברות אין לי יש לי רק חברה אחת , טליה שאני עוד לא מאמינה שהיא מבלה איתי , אני סוג של חננה בנים מעליבים אותי על ימין ועל שמאל , בנות מקללות אותי ודורכות עליי כאילו שאני לא שווה אגורה .
רק פעם אחת אמרו לי שאני יפה וזאת הייתה אמא שלי , היא בשבילי כל העולם אבא שלי נטש אותנו כשהייתי בת 8 אני לא סובלת אותו האהבה שלי אליו נהפכה לשנאה ביום שהוא החליט לעזוב .
המצב הכלכלי שלנו הוא יותר מבסדר אמא שלי מנהלת חברה מצליחה של עורכי דין , אני לא זקוקה לאבי .

טליה כהן :
טליה כהן , גרה באשדוד , בת 16 עולה לכיתה י' .
עיניים חומות דבש שיער בלונדיני ארוך וחלק , גובה 1.65 בינונית .
חברות יש לי אבל החברה שאני הכי סומכת עליה זאת ספיר .
יש לי זוג הורים מדהימים שאני כל כך אוהבת אותם ומודה להם על כל יום שהם ביחד , מצבי כלכלי יותר מבסדר שני הורי עובדים בעבודות עם משכורות גבוהות .
חבר יש לי , סער אביטן הוא כל חיי אנחנו ביחד כבר שנה הוא בן 18 עוד מעט אני חולה עליו .

סער אביטן :
סער אביטן , גר באשדוד , בן 17 עוד מעט 18 , עולה לכיתה י'ב .
עיניים ירוקות שיער שחור כמו פחם וגבוה 1.80 .
אמא ואבא מדהימים חיים קלים כסף זורם , חברה מדהימה .

איתי ברוך :
איתי ברוך , גר באשדוד , בן 17 עולה ל- י'ב .
עיניים כחולות ושיער שטני , גובה 1.82 .
מקובל , בנות זורמות מכל כיוון בקיצור שרמוטות , חברים יש והמון שניים מהם זה כמו אחים , בן שבת וסער אביטן .
כולן חולות עליי ביטחון עצמי יש בשמיים .

פרק 1 :

" ספיר , קטנטנות שלי קומי יש לך בית ספר אני בטוחה שאת לא רוצה לאחר " אמי קראה לי מלמטה .
" קמה " צעקתי לה .
התחלתי ללכת לכיון המקלחת למקלחת קצרה .
יצאתי תוך 10 דקות , הוצאתי מהארון את המכנס השחור שלי ואת חולצת הבית הספר הלבנה שלי .
שמתי עיפרון שחור ונעלתי סנדלים לבנים .
" תתכונני ליום חרא " אמרתי לעצמי במראה .
יצאתי מהחדר וירדתי למטה בריצה , אמא שלי נתנה לי את הסנדוויץ שהיא הכינה בשבילי , זה מה שאני אוהבת בה היא יודעת לתת ולתת עם כמה שהיא עסוקה היא תמיד משאירה בשבילי זמן .
" תודה אימוש אני אוהבת אותך " אמרתי לה ונתתי לה נשיקה בלחי .
" בואי אני אסיע אותך " אמרה אמא שלי .
" לא אני אלך ברגל זה צ'יק צ'ק " אמרתי לה .
" בסדר חיים שלי " אמרה אמי היא חיבקה אותי ויצאה לעבודה .
הכנתי עוד סנדוויץ בשביל השומר הוא כמו אבא שני בשבילי . הכנסתי לתוך התיק את שני הסנדוויצ'ים והתחלתי ללכת לבית ספר , לעוד יום של העלבות , של הצקות של כאב של פגיעה .
ככה החיים שלי אני פשוט לא מבינה , למה ? מה אני עשיתי להם ? היחס הזה מגיע לי ?
הלכתי לכיוון השער וראיתי את שמעון .
" היי שמעון " אמרתי לשומר .
" היי קטנטנות " אמר שמעון.
" קח הבאתי לך " אמרתי והוצאתי את הסנדוויץ שלו .
" תודה תיכנסי " אמר שמעון .
נכנסתי לבית הספר ועברתי דרך הספסלים של כל כיתות י , י'א , ו- י'ב .
" בואי חננה קטנה , הכנת לי את השיעורים ? " צעק לי איתי .
" היא לא שומעת צריך לשרוק לה כמו כלב " צעק בן .
איתי התחיל לשרוק .
הלכתי מהר ועצרתי כשהגעתי לפתח הכיתה כשראיתי את מורן ואת החברות השפוטות שלה דנה ואן ..
נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי .
" נכון שהוא כזה חתיך ?? ואמאלה הוא הזמין אותי למסיבה שלו שיהיה בחמישי " מורן התחילה לדבר .
לא רציתי להקשיב פשוט שמעתי , התחלתי לצייר במחברת זה תמיד עוזר לי ומסיח את דעתי .
" חתיכת כלבה ?? מה את מקשיבה לנו ?? " צעקה אליי אן .
" תראי תראי מורן הזונה הקטנה התחילה להרים אף " אמרה דנה .
אוקי מה אני עשיתי / אמרתי עכשיו ??
" בואו תראו מה עושים במצב כזה " אמרה מורן והתחילה להתקרב אליי עם פחית הקולה שלה .
התחלתי לפחד פה .
היא שפכה עליי את הקולה ושלושתן התחילו לצחוק .
התחלתי לבכות רצתי לשירותים וניקיתי את עצמי , זה כואב לדעת שכולם שונאים אותך , שכולם סימנו אותך כמטרה של סבל .
" אלוהיים בבקשה תעשה שיהיה לי את הכוח להתמודד איתם " אמרתי לעצמי בלב .
הבנות התחילו לדבר עליי בשירותים הם אמרו את המילים הכי קשות ששמעתי אי פעם .
יצאתי מהתא והן היו בהלם , הן התחילו לצחוק עליי .
רצתי לבית פשוט לא שמעתי בקולו של שמעון והתחלתי לרוץ תוך כדי שאני בוכה .
פתחתי את האייפון וחיפשתי את נוי .
" נוי את יכולה להודיע למורה שאני לא מרגישה טובה ושבגלל זה הלכתי ?" שלחתי לטליה.
" בסדר יפה שלי .. את רוצה שאני אבקר ? " שלחה טליה .
" לא אני רק רוצה להיות לבד " שלחתי לה .
" טוב אבל אני עדיין מתקשרת בלילה לשיחה ארוכה כמו בכל ערב אני עדיין זקוקה לזה " שלחה נוי .
" אל תדאגי " שלחתי לה .
נכנסתי לבית והתקלחתי התלבשתי והתחלתי לראות טלוויזיה כמו תמיד זה השגרה המטומטמת שלי .
שמעתי רעש מוזר במטבח ירדתי למטה התחלתי לצרוח מרוב בהלה .


תגובות (8)

תמשיכי

16/10/2013 13:15

עכשיו

16/10/2013 13:15

שמעת

16/10/2013 13:16

יופי :]

16/10/2013 13:16

תמשיכי

16/10/2013 13:19

מושלםם

16/10/2013 14:39

וואי באמת נשמע יפה (:

17/10/2013 01:29

תמישכיי וגמאני מאשדוד (:

17/10/2013 12:41
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך