LaRrY&ZiAm
הייתם רוצים לקרוא סיפור כזה ? ;)

המכרה-פרולוג

LaRrY&ZiAm 09/06/2014 799 צפיות 12 תגובות
הייתם רוצים לקרוא סיפור כזה ? ;)

משפחת רייק היא משפחה ענייה בעיר הגדולה-קטנה. משפחת רייק ידועה בתור משפחה שכל הגברים יוצאים בה לעבוד ככורים.הצעיר מבניהם קוראים ג'ונתן,הוא בן 18 .
לאחר תאונת עבודה נוראית ג'ונתן פוגש את בתו של ראש העיר, ג'וי.
***
ג'ונתן- ג'ונתן הוא ילד קשוח ,מופנם וחצוץ מבחוץ. אבל שמכירים אותו באמת מגלים ילד ביישן,שקט ועדין. יש לו בלורית קטנה ושער בלונדיני-חום. עיניו הן כמו דבש מתוק.
ג'וי-ג'וי היא ילדה ללא ביטחון. היא מופנמת ושקטה. היא לא מתחברת לאנשים בקלות ורוב החברות שלה מזיופות.יש לה שער שחור,ועיינים כחולות כים.


תגובות (12)

תפרטי יותר. קצת יותר מידע על הדמויות…
אבל אהבתי את הרעיון הכללי:)

09/06/2014 17:59

    תיקנתי תודה :)

    09/06/2014 18:08

הצעיר מביניהם, כלומר שכל שאר הילדים במשפחה הן בנות, או הצעיר מבין אלו שהולכים לעבוד במכרות.
והוא פשוט הולך להתאהב בג'וי.
אבל אני אסבול את זה בשביל המשך :)

09/06/2014 18:02

    הצעיר מבין אלו שהולכים לעבוד במכרות :)

    09/06/2014 18:05

    סבבה :)

    09/06/2014 18:08

יש לי כמה דברים:
1. בכללי, נשמע נחמד. הייתי קוראת סיפור כזה. עונה על השאלה שלך?
2. אני ממליצה להרחיב אפילו יותר על הדמויות ולתת יותר רקע. ואלו כל הדמויות, או שאלו רק הדמויות המרכזיות? אם אלו רק הדמויות המרכזיות, אז כדאי לך להוסיף עוד דמויות, שיהיה לך מוכן. יש לי הצעה בשבילך לדמות –
שם: ג'ייקוב טמלפידר. חברים שלו קוראים לו ג'ייק.
גיל: לא יודעת, לפי מה שבא לך.
תיאור חיצוני: יש לו שיער בלונדיני – שטני ועיניים כחולות בהירות. יש לו אף סולד אבל לא ארוך כל כך, ועליו כמה נמשים. העור שלו בהיר יחסית, והוא לא שזוף.
אופי: בדרך כלל ג'ייק הוא נער ביישן ומופנם לחברת אנשים זרים, אבל כשהוא עם משפחתו וחבריו הוא צוחק ומתבדח, והוא ילד שובב.
תפקיד: החבר הכי טוב של ג'ונתן.
3. יש משהו שלא הבנתי בטקסט – "ג'וי-ג'וי היא ילדה ללא כל כך ביטחון." אפשר לכתוב "ללא כל כך ביטחון"? לא נראה לי שזה נכון לכתוב ככה. אולי אפשר לכתוב: "ג'וי-ג'יו היא ילדה ללא הרבה ביטחון," או משהו אחר.
בכל מקרה, מקווה שעזרתי!
פרחים

09/06/2014 18:19

    טעות שלי תיקנתי :) (הדמות שלך תיכנס דרך אגב) אני מכניסה את הדמיות בפרק הבאה שבנתיים זה רק הראשיות :)

    09/06/2014 18:27

אה אחלה. בהצלחה עם הסיפור!

09/06/2014 18:34

אממ… מותר לכתוב דמויות?
אז אני אעשה:
שם: רייצ'ל הילס
גיל: כמו ג'וי
מראה: שיער ג'ינג'י בוהק גלי עד השכמות בערך, עיניים ירוקות, המון המון נמשים בכל מקום בגוף שלה.
אופי: ילדותית, חסרת תקנה, היפראקטיבית, לא מרוכזת אף פעם. היא בעייתית נורא ואימפולסיבית מאוד, היא אומרת כל מה שהיא חושבת. היא בורה מוחלטת בכל דבר שקשור ללימודים אבל יש לה הרבה חכמת רחוב, היא מעניינת נורא ותמיד כיף לדבר איתה.
תפקיד: היא החברה הכי טובה של ג'וי.
היא לא מפונפנת ולא עשירה, והיא סולדת מאנשים עשירים וסנובים. הם מבחילים אותה. היא ישר פוגעת במי שמעצבן אותה [פיזית ומילולית] והיא באה ממשפחה ענייה ודלה באמצעים, ומשם השנאה העזה שלה לעשירים.
אף אחד לא מבין איך היא התחברה לג'וי, הבת של ראש העיר ואחת הבנות העשירות ביותר, אבל איכשהו הם הסתדרו ביחד והפכו לחברות הכי טובות.

09/06/2014 18:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך