הדר
פרק חדש P:
תגובות וכאלה ><
אני.. עדיין לא יודעת במי לבחור -.-
מיטשל?
טום?
אעאעאעאע זה יותר מדי קשה!
חיים מלאים בבעיות T_T
עצה שלי:
אל תפגשו אנשים חדשים.
זה רק מחמיר את המצב ><

המלאך הפרטי שלי – פרק עשרים ושבע

הדר 29/12/2011 1263 צפיות 18 תגובות
פרק חדש P:
תגובות וכאלה ><
אני.. עדיין לא יודעת במי לבחור -.-
מיטשל?
טום?
אעאעאעאע זה יותר מדי קשה!
חיים מלאים בבעיות T_T
עצה שלי:
אל תפגשו אנשים חדשים.
זה רק מחמיר את המצב ><

הסתכלתי על טום ארוכות, מתקשה לעכל את דבריו. אני? מיוחדת?? כל כך לא. ממש לא. אם הוא היה אומר שפיל קטן מנמלה, זה היה נשמע קצת יותר הגיוני. אבל שאני קשה להשגה? זה כבר… הזוי.
"עכשיו הבנת למה כל כך התעצבנתי כשהם דיברו אלייך ככה?" שאל, חיוך קטן מבצבץ מבין שפתיו.
"טום… אני צריכה לספר לך משהו." אמרתי בשקט, מתכוונת לעצור את כדור השלג הזה לפני שהוא יהרוס הכל.
"מה את צריכה לספר לי?" טון קולו שקט ומצפה. לאט לאט הוא התקרב אליי.
"אממ… זה לא משהו… טוב, האמת זה דיי צפוי. אבל… טום, אני מאוהבת במיטשל." אמרתי במהירות, רואה איך לרגע פרצופו מזדעזע ואז נהפך לאדיש. אז כנראה שזה לא היה כזה צפוי.
"הייתי צריך לנחש. כולן מאוהבות במיטשל. אפילו הילדה שאני רוצה, מעדיפה את מיטשל על פניי." מלמל באכזבה. הוא הלך צעד אחורה, התיישב על הספסל בקרבת המקום ונאנח עמוקות. הוא נראה כאילו עולמו חרב עליו. כאילו כרגע גילו לו שסנטה קלאוס זה רק… זקן שמן ומיוזע שאוהב שילדים מתיישבים לו על הברכיים.
"אתה… אתה רוצה מישהי?" שאלתי מופתעת, לפתע רואה אותו באור אחר.
"כן. ולצערי הרב, היא מאוהבת בחבר הכי טוב שלי. והפלא פלא, גם את מאוהבת בחבר הכי טוב שלי! כל העולם מאוהב בחבר הכי טוב שלי! קלטו, יש לו חברה. הוא לא הולך לבחור במישהי אחרת, טיפשות." מלמל, עיניו תקועות בקרקע בייאוש.
"אני יודעת שהוא ממש, אבל ממש, אוהב את מולי, ושהוא לא הולך להיפרד ממנה. אני יודעת שלאהבה הזו אין שום… מקום בחיים האלו. אלה רק רגשות קלים, ש… אני מניחה שיעלמו מתישהו. כאילו, שנה עם מיטשל. עוד שבוע הוא כבר יגעיל אותי לגמרי."
"זה… את לא… את לא מבינה. כל החיים שלי, מהרגע שפגשתי את מיטשל, הייתי ה… מנחם חברות שלו. עזבי חברות שלו, שהיו לו לפחות מיליון כאלו לפני מולי, הייתי המנחם ידידות שלו. אלו שהתקרבו אליו רק בגלל שהן היו מסנוורות מהאהבה אליו. וכשהן גילו שהוא ממש לא בעניין, הן התאכזבו. והתאכזבו קשות. ואני… אני תמיד הייתי שם לנחם, תמיד הייתי החבר הכי טוב שלו, תמיד הייתי זה שעשה את העבודה השחורה אחרי שכל היום נישקו לו את התחת. תמיד הייתי, תמיד אהיה. אבל… פעם אחת, רק פעם אחת, אני רוצה להיות זה שיאהבו, שיעריצו, שהבנות יגידו 'וואו, אני רוצה אותו'. פעם אחת, אני רוצה להחליף מקום עם מיטשל."
"תגיד לי, מי זאת הבחורה הקסומה הזו, שככה נותנת לך את הרצון להחליף מקום עם מיטשל, הבחור עם האמא המסוממת והחברה שאף אחד לא יודע עליה? שגר בבית שלי, איתי ועם העשר אחים שלי?"
"את… אממ… את לא מכירה. היא לא מהבצפר. היא לא מהעיר. היא מהפרברים. כן, היא מהפרברים. בת יחידה, אין אחים. אין חברים. אף אחד לא מכיר אותה."
"אז איך אתה מכיר אותה?"
"אמא שלי טיפלה באמא שלה. אמא שלי רופאה. אמא שלה חולה. ככה הכרנו. למה החקירה?"
"סתם… מעניין אותי." עניתי באדישות, ומשכתי את כתפי. ראיתי מרחוק את מיטשל, הולך עם חבורת הגורילות שלו. טום קלט את המבט שנעצתי בו, ולפתע קרא למיטשל: "היי! מיטש! בוא!"
הוא סובב את ראשו אלינו, עיניו נפערות לשנייה למראה שלי ושל טום, יושבים קרובים על ספסל. מי יודע מה עבר בראש הקרמינלי שלו?
"היי, אחי. בל." בירך את שנינו, מסתכל עליי ארוכות, בוחן ובודק את גופי.
"מה? אני לא נראית מספיק טוב?" שאלתי, טון קולי תוקפני.
"לא, לא, את נראית נהדר! רק… שמעתי מכמה ילדים שהיה משהו בינך לבין ג'וש."
"איזה ג'וש?"
"גבוה… נראה כמו פרנקשטיין."
"אההה… אתה מתכוון לאידיוט הזה שהתחיל לדבר על המשפחה שלי ועל כמה אני דחויה? כן, טום כבר טיפל בו."
"מה זאת אומרת 'טיפל'?"
"אממ… לא טיפלתי בו, אל תגזימי." מלמל טום נבוך.
"טום העיף לו מכות כי הוא קילל אותי. זה לא נקרא לקלל, טומי?" את שמו של טום הגיתי ברכות, מסתכלת מזווית עיניי על תגובתו של מיטשל להתנהגות שלי כלפי טום.
"הם קיללו אותך?! מה הדפוקים האלו אמרו לך? חכי, חכי, אני מטפל בהם אחד אחד!"
"היי, היי, מיטשל תירגע… זה היה חד פעמי. שום דבר לא קרה, הם לא יעשו את זה שוב… לא כשטומי בסביבה."
"קוראים לו טום, לא טומי." אמר בגסות, מסתכל על הבניין של השכבה שלנו.
"אני קוראת לו טומי, יש לך בעיה עם זה?"
"לא, למה שתהיה לי אחת כזאת?"
"אני לא יודעת, מיטש, אתה מלא בבעיות."
"אוקיי! אוקיי! אני הולך, לא יודע מה איתכם, זוג נשוי, אבל לי יש שיעור. נתראה באימון, אחי." אמר טום, עוצר את הריב שכמעט התחיל.
"אני לא בא לאימון. יש לי ריתוק בגלל שמישהי פה פטפטה." אמר בעוקצנות מיטשל.
"אני אגיד למאמן. ביי, ליבי." אמר לי והלך, מותיר אותי עם מיטשל. לבד. במקום מבודד.
זה נשמע כמו התחלה של סיוט.


תגובות (18)

כל עוד עומד להיות המשך אני עדיין בחיים XD
(עומד להיות המשך, נכון? O.O)

31/12/2011 08:48

טום ! הוא כזה חמוד ומטעים לאיזבל! תמשיכי

31/12/2011 08:54

קדימה טום, קדימה טום!

31/12/2011 09:12

ברור שטום ! מה השאלה בכלל ?!
תמשיכי אני באובססיה קשה לסיפור הזה !
ונ.ב תמשיכי את השקט שלפני הסערה !

31/12/2011 10:09

תמשיכי אין כמו הסיפור הזה!!! :)
טום הכי חמוד! מיטשל הוא חתיכת קנאי אבל חמוד כמה שהוא מקנא!

31/12/2011 10:57

כל כך מיטשל!! את יכולה לעשות לה איזה רומן עם טום אבל בסופו של דבר היא צריכה להיות עם מישטל! הם נועדו זה לזו! :)
תמשיכיי!! אני מתה על הסיפור הזה!

31/12/2011 11:07

תמשיכי הדר אצל מילקי היא כתבה עצות לסיפורים אם לא ממשיכיםאו משהוא כזה אז היא רשמה:
לירצוח אם מסור חשמלי(אנאבל)
הדר את ממשיכה אחרת:
מחר,חצות,את,אני,ומסור,
מובן?!

31/12/2011 11:10

היי הדר אין לי מלים לומר לך כמה אהבתי סיפור זה את ממשיכה נכוון ?? מצפה לכך ומאחלת לך שבוע טוב ושנה אזרחית מהממת באהבה בקי ♥♥

31/12/2011 11:35

מ-י-ט-ש-ל-!
ואני דווקא חושבת שזה חמוד שהוא מקנא :)

31/12/2011 11:53

ברור שטוום אם היא בוחרת להמשיך לאהוב את מיטשל ולסבול כי הוא לא רוצה אותה כשיש לה את טום החמוד המושלם אז היא לא נורמלית ברור שטום זה בכלל לא שאלה! תמשיכייייייייייייייייייייי מיייייייייייייייד

31/12/2011 12:14

טום! מיטשל מעצבן אותי! וחוץ מזה, יש לו חברה!

01/01/2012 10:03
lilach LC

לא לא לא לא לא לא לא !!!!!!!!!! למה לעזאזל היא אוהבת את מיטשל !!! הוא מרגיז ומטומטם והיא צריכה להכריח לישון אותו במרפסת !! (בנימה יותר אופטימית – אהבתי את הכתיבה שלך ((כמו תמיד)) ואני רק מחכה שתמשיכי כמו שאני המשכתי את אופס זו החברה הכי טובה שלי ) אוהבת <3

01/01/2012 14:30

אממממ… וואו! קשה… נראה לי שטום מתאים לה…. אבל גם מיטשל חמוד! הוא פשוט ק-נ-א-י-~! אוךךךך….
קשה
ק
ש
ה
!
אזזז…. בהצלחה לך ! מוחעחעחעחעחעחע! -גיחוך מרושע-
חחחחחחח :-) בקיצור-
ה-מ-ש-ך!

03/01/2012 08:27
lilach LC

אממ…. נוווו ??!!!!

12/01/2012 14:50

אניייייי אניייייייייייייייי אניייייייייייייייי
אני במשבר :<
טוב, למען האמת עוד לא התחלתי לכתוב המשך XD
ועכשיו הסופשבוע
אז כנראה שהיום אני אמשיך (:
אז.. אז… אז…
גם את תמשיכי! >

13/01/2012 04:58

ברור שמיטשל! זה פשוט דורש!
טום חמוד… אבל מיטשל זה מיטשל, מה לעשות?
(וזה שהוא ממש אבל ממש חמוד שהוא מקנא זה פרט מאוד מאוד מאוד לא חשוב…)
:)

13/01/2012 08:07
lilach LC

חחחחחחחחחחחח.. אוקי :)

13/01/2012 10:36

הסיפור שלך מהמם!
תכתבי את הסיפור איך שבא לך…לא משנה מה הוא יהיה מהמם!!!
(אהמ' אהמ'…אני בעד מיטשל ,אבל אני אמשיך לקרוא את הסיפור גם אם תבחרי בטום)
תמשיכי פליז…♥
נ.ב אני מעריצה שלך!

14/01/2012 11:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך