הדר
אעאעאעאעאע!
יוווווום שני הגייייע D:
אין לכן מוווושג כמה זמן רציתי להעלות את הפרק הזה,
רציתי להקדים אותו אבל מה לעשות שקבעתי זמנים? XD
עכשיו תצטרכו לחכות עוד שבוע לפרק הבא,
ואני אצטרך לחשוב על המשך...
hope you like it! ^^

המלאך הפרטי שלי – פרק עשרים ותשע

הדר 23/01/2012 1230 צפיות 36 תגובות
אעאעאעאעאע!
יוווווום שני הגייייע D:
אין לכן מוווושג כמה זמן רציתי להעלות את הפרק הזה,
רציתי להקדים אותו אבל מה לעשות שקבעתי זמנים? XD
עכשיו תצטרכו לחכות עוד שבוע לפרק הבא,
ואני אצטרך לחשוב על המשך...
hope you like it! ^^

"לא אכפת לי מה הסיבה המזורגגת שבגללה אתה לא מספר לי את אותם דברים. אני דורשת לדעת מה אתה רוצה ממני. מה אתה שומר כל כך בפנים, עד שזה הופך אותך להיות הדבר הכי… מעצבן בעולם."
"אלוהים, איזבל! אני לא רוצה להגיד לך! את לא מבינה? ברגע שאני אספר לך מה אני רוצה ממך, מה… מה אני מנסה לשמור בפנים, זה יהרוס הכל. הכל! בגלל זה הכי כדאי ש… שתפסיקי עם השאלות החטטניות האלו ותעזבי אותי בשקט."
"אני לא הולכת לעזוב אותך בשקט, מיטש. עוד היום – לא, עוד השעה – אתה הולך לספר לי מה אתה רוצה ממני."
"אני לא, אין שום סיכוי שבעולם."
"למה?"
"כי זה יהרוס. זה יהרוס אותך, זה יהרוס אותי, זה יהרוס את מולי וזה יהרוס את טום."
"אוקיי, אני בערך מצליחה להבין איך אני ואתה קשורים לאי אמירת הדברים, אבל איך לעזאזל נכנסים פה מולי וטום?"
"את אוהבת את טום ואני אוהב את מולי." הוא אמר לי את זה בנימה של 'איך את לא מבינה? זה כל כך ברור, דפוקה'. אני שונאת את המבטים האלו שתוקעים בי שאני לא מבינה משהו. לא הבנתי – אז לא הבנתי! לא צריך להרוג אותי בגלל זה.
"מה הקשר? תסביר את עצמך, מיטשל!"
"תקשיבי לי שנייה במקום לשכנע את עצמך שאת באמת צריכה לשמוע את הדברים האלו – אסור לך, בשום פנים ואופן, לשמוע את הדברים שאני מסתיר."
"אוי, אתה ממש אידיוט. למה אמרת את זה? עכשיו אני עוד יותר רוצה לדעת."
"אבל אם תדעי, זה יהרוס לך את החיים."
"אל תגזים, החיים שלי כבר הרוסים."
"הם לא, תאמיני לי שלא."
"החיים שלך הרוסים בעקבות הדברים האלו שאתה מסתיר?"
"עד היסוד. כל כך הרוסים, עד שאני בקושי מצליח להבין למה אני קם בבוקר. יש לי את החברה המדהימה הזו, מו-"
"אני חייבת לציין, למרות היופי החיצוני המושלם שלה והיכולת שלה להפוך את הדוגמניות של ויקטוריה סיקרט לשיער המקלחת שאתה משאיר מאחורייך, מולי לא כזאת מדהימה."
"את רואה אותה בתור הילדה שלכלכה עלייך מאחורי הגב. תזכרי שהיא קינאה בך."
"על מה? על זה שאני יושנת איתך כל לילה? זה לא כזה תענוג. הרגליים שלך קפואות, זה כאילו אתה עשוי מקרח. חוץ מזה שאתה מחבק אותי וזה מעצבן, כי הידיים שלך הם כמו סורגים. זה כאילו את מתכנן את זה, בדקה שאני נרדמת אתה כבר בכפיות איתי. אני לא סובלת שנוגעים בי כשאני ישנה, זה כל כך… מעצבן. אתה מעצבן. כל העולם הזה מעצבן. למה אני בכלל חיה?"
"איזבל? הכל בסדר?" מיטשל פשוט גיחך לי בפרצוף.
"הכל מושלם. ממש כמו מולי, זה כאילו היא יצאה ממגזין. למה היית צריך לבחור בחברה כזאת מושלמת? מה יש בה שאתה נמשך אליה? האישיות שלה זה פויה."
"היא לא צריכה להיות מושלמת בשבילך, בל. היא צריכה להיות מושלמת בשבילי."
"באמת, מיטש? אתה באמת משתמש בטיעון הזה נגדי? אני נתתי לך את הטיעון הזה!"
"ואני מודה לך עליו מכל הלב."
"לא, ברצינות, אני חייבת להבין מה אתה מוצא בה."
"היא… היא מקבלת אותי כמו שאני."
"אני מקבלת אותך כמו שאתה."
"אבל את לא היא."
"נכון, אני יותר טובה ממנה." העליתי על פניי חיוך מנצח, בטוחה שהוא הפסיד בקרב הזה.
"אבל אני לא רוצה אותך, אני רוצה אותה." הוא אמר, בבת אחת מנפץ לי את כל האשליה. כל העבודה הקשה שעשיתי, כדי לשכוח אותו… נעלמה. בבת אחת חזרתי לחיות בהרגשה הזו, המתסכלת, שאין שום דבר שאני יכולה לעשות כדי להפוך את מיטשל להיות שלי.
"אני הולכת לטום." אמרתי לפתע, זקוקה לו לפתע נואשות.
"הוא בשיעור." מיטשל עשה לי פרצוף לא מרוצה, כאילו העובדה שאני צריכה את טום, כמעט כמו אוויר לנשימה, מפריעה לו.
"זה לא משנה לי! אני צריכה אותו!" זעקתי, מחזיקה בראשי הפועם בכאב.
"למה? מה קרה פתאום?"
"כלום לא קרה, אני פשוט צריכה אותו. כואב לי הראש, הצרות שלי מתחילות להשתלט עליי. אני צריכה אותו כרגע כדי לעבור את היום הזה."
"אני יכול לעזור לך."
"לא, אתה לא! אתה רק מחמיר את המצב! עם המולי המפגרת הזו שלך! לך תתפגר איתה!"
"מה קרה לך, איזבל?"
"כלום, מיטשל! כלום! הכל בסדר! הכל מושלם! אני רק צריכה את טום ואני אהיה בסדר גמור!"
"למה את צריכה את טום?! יש לך אותי!"
"אין לי אותך! אף פעם לא יהיה לי אותך! אתה בכלל לא רוצה לעזור לי! בכלל לא אכפת לך ממני! אתה פשוט… לא אכפת לך בשיט מה אני מרגישה. איך אני מרגישה. אני רק מקום מגורים קצר, נכון?"
"מה הקשר? את ידידה שלי."
"אבל אתה לא מבין?! אני רוצה להיות יותר מידידה שלך!" החזקתי את פי, מבינה לפתע מה אמרתי. כרגע פלטתי בפניו את הסוד הכי גדול שלי, את הדבר היחידי שהייתי אמורה להסתיר, ודווקא ממנו.


תגובות (36)

וואו , וואו , וואו , וואו ועוד וואו אחד ענק!!!!
פרק מושלם!!!!

23/01/2012 08:37

מהמהמהממההממהמההמהמהמהמהמהמהמהמעמהמהמהמהמהמהממהמהמההמהמה

אחמ:

מה?!?!?!!?!?!!?!?!?!!!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!

23/01/2012 08:40

וואוו….. תמשיכי דחוףףף ((:

23/01/2012 09:27

להדרי ערב מצויין חבל"ז את כותבת פשוט 100המם תמשיכי דחוף ביותר

בהזדמנות זו מודה לך על הצורה הכל כך מרגשת שהתייחסת לגבי מצבי באתר.
תודה לך חמודה ודעי דבר אחד, אדם ניכר אם הוא נכון להושיט יד בשעת צורה בשעה קשה זו תכונה אצילה שתלווה אותך במהלך כל חייך עד 120 ושוב תודה ♥♥♥♥ ממני בקי

23/01/2012 09:31

אהההההההההההההההההההההההההההההההה איזבלללללללללללללללללל!!!!!
יש התקדמותת יש התקדמותתת אני מרגישה את האהבה באוויר!!
ואווו איזה התרגשותת אני לא מאמינה!! תקשיבי לי הדר, אם הוא יבאס אותה אני לא יודעת מה אני יעשה לך!! הלוווו..זה כבר פרק 29!!! פרק 30 – דורש נשיקההה!!!
כשחושבים על זה עד עכשיו עוד לא הייתה נשיקההה..אז תעשי עם זה משהווו!!!
בקיצור אהבתי מ=א=ו=ד!! תמשיכייי מהררר ואיך לעזאזאל גורמים ליום שני הבא להגיע מהר יותררר??? למה אין לי מכונת זמן?!?!?! :(

23/01/2012 09:36

וואלה, פרק הבא 30 O_O
איייך הזמן עובר O:
אני לא מאמינה שפרק הבא 30, איזה כבווווווד D:
אני אחשוב משהו מיוחד לפרק 30 הגדול P:

23/01/2012 10:02

אעאעאעאעאעאעאע!!!!!!!!
הם כאלה מושלמים ביחד!
אני מאוהבת בהם….אההה……
אני קוראת כל מילה בנפרד כדי לעכל עד כמה הסיפור הזה מושלם!!
פלייייז הדר، את חייבת להמשיייייייך!! אל תחכי ליום שני הבא- אני עוד אתפוצץ עד אז، וממש לא כדאי שאני אתפוצץ…( תאמיני לי، דם בכל מקום זה לא המראה הכי מלבב במיוחד…)
אז בקיצור אני מבקשת- לא، אני דורשת (מליון קווים אדומים מתחת לדורשת) – שתמשיכי במהירות!!!
עד אז אני מחכה…:)
אני מתה על מיטששששששש!!!!!!
איזה כיף זה להגיד "מיטש" חחחח، התחרפנתי…

23/01/2012 11:19

אעאעאעאעאעאעאע!!!!!!!!
הם כאלה מושלמים ביחד!
אני מאוהבת בהם….אההה……
אני קוראת כל מילה בנפרד כדי לעכל עד כמה הסיפור הזה מושלם!!
פלייייז הדר، את חייבת להמשיייייייך!! אל תחכי ליום שני הבא- אני עוד אתפוצץ עד אז، וממש לא כדאי שאני אתפוצץ…( תאמיני לי، דם בכל מקום זה לא המראה הכי מלבב במיוחד…)
אז בקיצור אני מבקשת- לא، אני דורשת (מליון קווים אדומים מתחת לדורשת) – שתמשיכי במהירות!!!
עד אז אני מחכה…:)
אני מתה על מיטששששששש!!!!!!
איזה כיף זה להגיד "מיטש" חחחח، התחרפנתי…

23/01/2012 11:19

אופס، מרוב התרגשות נלחץ לי פעמיים… אל תהרגי אותי..

23/01/2012 11:20

חחחחחחחחחחחחחחח זה בסדר, גמלי זה כמעט קרה עם הסיפור XD
ואני מצטערת, אבל אני חייבת לחכות שבוע…
מבטיח שזה יהיה שווה את הציפייה! ^^

23/01/2012 11:41

חסר לך אם לא…

23/01/2012 11:50

אחמ אחמ
הדר?
הדר?
אהמ, הדדר, אחממממ!!!!!!!!!!!!!

שמעת פעם על תוכנה שנקראת "אימייל"?!
ושמעת פעם על מקרה עתיק מלפני ארבעת אלפים שנה, שכשלאחד החכמים במצריים היה אינטרנט באייפד, הוא התחבר למייל?!

רמז!! אחמ, רמז!!!

23/01/2012 12:03

יויויויוי פרק מדהים!
(אל תישאלו מאיפה אני צצתי…)
תמשכי !!!!!!
ולא, לא ביום שני הבא!!

23/01/2012 12:09

אין מצב , אין מצב בחיים שאני מחכה עד יום שני!!!
אני רוצה את פרק 30 O:
היא אמרה לו!! תודה לאל!!! כמה חיכיתי למשפט הזה! D:
נכון שבפרק 30 יש נשיקה?(;
ידעתי!!!
יאללה.. המשך, אני לא רוצה שבוע , אני רוצה היום! (:
3>

23/01/2012 12:09

חחחחחחחחחחחחחח
story:
שממממעתי על תוווכנה שנקראת אימייל!
(אחלה תוכנה, בעיקר של ג'ימייל~פרסומתסמויה~)
וכן, ננננכנסתי לזה,
אבל את מכירה אותי(טוב מאוד את מכירה אותי),
את מכירה את העצלנות השופעת שלי(איך לעזאזל אני עדיין כותבת סיפורים עם העצלנות הזו??),
ואת יודעת שאת צריכה לכתוב לי כדי שאני אענה D:
yael10:
לא שואלת, פשוט מקבלת אותך(ואת תגובתך) בחיבוק(ווירטואלי) רחב ידיים XD
וכן, כן בשני הבא, אם לא תהיה לי מסגרת אני אעלה פרקים במשך שבוע ברציפות ואז חודש הפסקה -.-
emmalove:
תחכי ותראי,
מבטייייייחה שיהיה שווה את זה D:
אני בטוחה שאתן תאהבו מה שאני מתכננת ללכן (:

23/01/2012 12:41

:OOOOOOOOOOOOOO
היא לא אמרה את זה!!!!
אעאעאעאעאעאעאעאע!!!!
תמשיכי!!!!
מהר!!!!

23/01/2012 12:45

סליחה?!
זה לא תירוץ מצטערת!!!!
גם אני עצלנית ועוד יותר גרוע ואת יודעת את זה! (אחמאיסיוםסיפוריםאחמ)
אז… אז…
נא להתאמץ!

23/01/2012 12:54

את לא יכולה-בשום פנים ואופן לא- להשאיר אותנו במתח!!!
אני התחלתי כבר לכסוס ציפורניים מרוב מתח!!!!
מה הולך לקרות לעזאזל????!!
תעשי טובה לאנושות ותמשיכי מההההההההר!!!
בדחיפות!! עכשיו!!!!!

23/01/2012 12:58

את לא יכולה-בשום פנים ואופן לא- להשאיר אותנו במתח!!!
אני התחלתי כבר לכסוס ציפורניים מרוב מתח!!!!
מה הולך לקרות לעזאזל????!!
תעשי טובה לאנושות ותמשיכי מההההההההר!!!
בדחיפות!! עכשיו!!!!!

23/01/2012 12:58

סורי، עוד פעם נלחץ לי פעמיים…
זהו! אני לא מגיבה לך עד שאת לא ממשיכה!!

23/01/2012 13:00

חחחחחחחח

23/01/2012 13:29

חחחחחחחחחחחח נטלי, זה בסדרררררר זכותך להשאיר לי שני תגובות(כיף כפול 2), ואני נוווווווורא מצטטטטטטטטטטטעעעעעעררררררתתתתתת אבל אני חייבת לחכות לשני הבא, מצטערת :<

23/01/2012 14:17

ווואייי אתתת חיייבת להמששיך את הסיפור, היום התחלתי לקרוא אותו ולא יכלתי להפסיק לקרווא , תמממששיייכייי !!!!!!!!!!

26/01/2012 10:40

אעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאע !!
היא אמרה לו את זה O_______________________________O
אמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמא !!
אני צריכה את יום שנייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וביום שני שבוע הבא (עוד שבוע לא יום שני הזה) אני לא איהיה אז אני לא יוכל לקרוא ~פרצוףעצוב~קיצווור אני לא מאמינה שהיא אמרה את זה !
תמשיייכיי : )

26/01/2012 12:52

~מחריוםראשון~
~מחריוםראשון~
~ננהבננה~
זוכרת מה קורה ביום ראשון???
*את* הבטחת *לי* פרק!!!
אז אנא ממך הדר יקרה- אני רוצה מחר לפתוח את המחשב، להכנס לאתר ולראות פרק נוסף של "המלאך הפרטי שלי…" – אני מאוהבת בסיפור הזה…
ואם "במקרה" שכחת אני אבוא להרביץ לך…
לא، אני ממש לא צוחקת… ;)
אז שיהיה לך שבוע טוב.
נטלי:)

28/01/2012 11:49

חחחחחחחחחחחח אל תדאגי נטלי, הפרק וכן ומזומן, אני בטווווחה שתאהבו אותו D:

28/01/2012 13:26

הדר הבטחת לה פרק ביום ראשון??!?!!?!
איזה אושררר מחר נקבל פרקק XD ואני בטוחה שנאהבב הדרררררררר!! מצפים לפרק בקוצר רוחחחח D:
אני לא מאמינה שזה כבר פרק 30! את פשוט תותחית :)

28/01/2012 13:31

חחחח- ואוו!! אני מוכשרת בלסחוט פרקים או מה??!! חחח
יש לציין שעשיתי עבודת שיכנוע מצויינת…. איזה שוויצרית אני חח
לא משנה, אקיצר- אני מחכה בקוצר רוח למחר!!
וכן- ברור שנאהב אותו، כמו כל הפרקים המדהימים שאת מעלה לאתר הזה…

28/01/2012 13:56

פרק 30 לא נפתח!!!!!!!!! :\\\\

29/01/2012 11:48

פרק 30 לא נפתח!!!!!!!!! :\\\\

29/01/2012 11:48

אווו…פיו! אני רואה שהבעיה לא רק במחשב האוטיסט שלי…
אני חושבת שזה עונש משמיים על זה שחפרתי לך שתעלי כבר את הפרק המזורגג הזה!!
תעשי משהו הדר!!!- אני נואשת…!
:(((

29/01/2012 11:53

זה קורה כשהכותרת ארוכה מידי.

29/01/2012 11:57

רציני??? אז אין מצב שאי פעם אני אוכל לקרוא את הפרק המושלם הזה??!!
:(((((

29/01/2012 11:59

כן , את האמת שגם אצלי זה לא נפתח ….

29/01/2012 12:02

תמחקי את הכותרתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!
תעשיי עם זה משהווווו ~ קראתי את השורה המסכנה מתחת לכותרת כבר 50 פעם ואני מנסה לפתוח ולא נפתחחח אז תשני את הכותרת!!!! TT_TT

29/01/2012 13:20

חחחחח תני כיףףף!!
גם אני קוראת את השורה וחצי המסכנה שמתחת לכותרת ואני לא יכולה להגיד שזה לא נשמע אחד הפרקים הכי יפים בהיסטוריה….!
על מי אני עובדת…..???? אפילו לא קראתי אותו!!!:(((((
הדר!! תעשי עם זה משהו!! בדחיפות!!!!!!!

29/01/2012 13:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך