הדר
טוב, אז העליתי את הפרק ביום ראשון, כמו שכולכן ראיתן,
אבל היה איזה... לא יודעת מה, ואי אפשר להיכנס לזה או משהו XDD
אז הנה, שוב פרק שלושים D:
ומקווה שתאהבו והכל,
למרות שמה שכתבתי בזה השני היה יותר ארוך ומרגש אבל אני כבר לא זוכרת מה כתבתי -.-

המלאך הפרטי שלי – פרק שלושים

הדר 30/01/2012 1275 צפיות 19 תגובות
טוב, אז העליתי את הפרק ביום ראשון, כמו שכולכן ראיתן,
אבל היה איזה... לא יודעת מה, ואי אפשר להיכנס לזה או משהו XDD
אז הנה, שוב פרק שלושים D:
ומקווה שתאהבו והכל,
למרות שמה שכתבתי בזה השני היה יותר ארוך ומרגש אבל אני כבר לא זוכרת מה כתבתי -.-

מיטשל הסתכל עליי במבט אטום. הוא לא אמר מילה, אפילו לא ביקש ממני לחזור על דבריי. הוא פשוט בהה בי, מתעמק בעיניי הירוקות. ברכיי רעדו מפחד, מ… חשש לעתיד. מה יקרה? מה הוא יעשה?
"מה אנחנו עושים עכשיו?" שאל אותי בשקט, חזו עולה ויורד בקצב מהיר.
"מה… מה אנחנו אמורים לעשות עכשיו?" עניתי לו בחזרה. אני כבר חשפתי מספיק מעצמי בשעה האחרונה, הגיע הזמן שהוא יעשה משהו.
"אני לא יודע. באמת שאני לא יודע. מצד אחד יש את מולי, ואני ממש לא רוצה לפגוע בה… כלומר, להיפרד ממנה ככה סתם יהיה פשוט אכזרי, את לא חושבת?" הסתכלתי עליו המומה. למה הוא מתכוון בלהיפרד ממולי? על מה הילד הזה מדבר?
"מיטשל… מה אתה מתכנן?" שאלתי בשקט, טון קולי מסוכן וזהיר.
"שנהיה ביחד, כמובן." אמר בפשטות, כאילו הכריז שהוא רוצה לאכול, או משהו נורמלי אחר.
"נהיה ביחד? אתה השתגעת?!" זעקתי.
"מה? זה לא מה שאת רוצה?" שאל מבולבל, מעביר יד בשערו.
"בוא נתחיל מזה שאין לי שום כוונות להיות חברה שלך, אוקיי? אין סיכוי, מצטערת. לא ולא ולא. זה ש… אני רוצה להיות קצת יותר מידידה שלך, ושים לב למשפט הזה כי אני לא אמרתי שאני רוצה להיות חברה שלך, כי את זה אני ממש לא רוצה, אמרתי שאני רוצה להיות קצת יותר מידידה שלך. אתה לקחת את זה למקום פשוט… קיצוני. ועוד יותר קיצוני יהיה להיפרד ממולי! הבחורה מושלמת! אתה… אתה לא באמת התכוונת להיפרד ממנה כדי להיות איתי, נכון? כאילו… זה אף פעם לא היה מצליח. לא כשאני הלוזרית שכולם שונאים, ואתה המפורסם שכולם אוהבים."
"אז זה בגלל זה? את מפחדת ממה המפגרים האלו יגידו? בגלל זה את לא רוצה להיות חברה שלי?"
"מה?! זה בכלל לא קשור! אני לא רוצה להיות חברה שלך, כי מולי היא החברה שלך. אני לא מתאימה לך. וזה לא משנה מה אני רוצה, או מה אני חושבת, כי אנחנו, אני ואתה, בחיים לא נהיה בני זוג. וכדאי שתפנים את זה, כי מי שמתאימה לך היא הפוסטמה הזו, ולא אני."
"מה זה משנה מי מתאימה לי? אני זה שבוחר. אני זה שרוצה אותך, ולא אותה. את לא מבינה? אני רוצה אותך. עזבי את מולי עכשיו, עזבי אם היא מתאימה לי או לא, עזבי הכל! תקשיבי לי ותפנימי – אני רוצה אותך."
הסתכלתי עליו ארוכות, בוחנת את עמידתו המתחננת שאבין. שאקלוט ואפנים, שהוא רוצה אתי. הסתכלתי ולא הבנתי.
לא הבנתי למה הוא רוצה אותי.
מבין אלף בנות שרוצות אותו, ובניהן מולי, לא הבנתי למה דווקא אותי.
"את… את מבינה מה אני אומר? אני רוצה אותך." אמר בקול רך, מתקדם אליי עד שכל מה שנשאר בינינו זה זרזריף אבק.
"למה אני?" שאלתי בשקט, מהופנטת למבטו.
"אני שואל את עצמי את אותה שאלה כל יום." הוא לחש בקול רך, מתקרב אליי עד ששפתיו היו מילמטר ממני. לא האמנתי. לא האמנתי שהוא באמת יעשה את זה.
הסתכלתי לעיניו, מנסה להעביר לו במבטי שלא יעשה את זה, שיש לו חברה, שאסור לו לנשק אותי מכל כך הרבה סיבות שונות. ניסיתי להגיד לו את זה, אבל הייתי משותקת. העובדה ששפתיו נמצאת כל כך קרוב אליי, מתות לעבור את המעצור ולנשק אותי, לקחת אותי למקומות שלא חלמתי להגיע אליהם, שיתקה אותי.
"נשקי אותי. תראי מה יקרה, מה יש לך להפסיד?"
בלי לחשוב בכלל, כרכתי את זרועותיי סביב צווארו, מקרבת אותו אליי עד שכל מה שיכולתי להרגיש זה את חום גופו. קירבתי את שפתיי ועשיתי את הצעד.
נישקתי אותו.
שפתיו היו רכות, מלאות בתשוקה שעטפה את שנינו. הוא החזיק בי במותניי, ממשש את בד חולצתי ומנסה לקרב אותי עד שכל מה שישאר בעולם האכזר הזה זה רק אני והוא. ידעתי שהוא ציפה לזה בדיוק כמוני. ידעתי שהוא חיכה לי, הבין בדיוק מה אני מרגישה. ידעתי שבמשך הזמן הזה, שניסיתי לשכוח אותו, הוא רק ניסה להזכיר לי אותו. הוא ידע מה אני רוצה.
הוא ידע שאני רוצה אותו.
אבל באותם רגעים לא הצלחתי לחשוב על זה, לכעוס עליו על זה שהוא סידר אותי, לא יכולתי לאהוב אותו על זה שהוא אירגן את זה. כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה הוא.
המגע שלו.
הנשיקה שלו.
השפתיים המהממות שלו.
העובדה שהוא רוצה אותי.
העובדה שאני מנשקת אותו.
כל העבודה הקשה שעשיתי, כדי לשכוח אותו.
נעלמה.
כי הוא פשוט טאטא הכל מהראש שלי, הוא השכיח ממני כל דאגה וכל מחשבה רעה,
רק בזה שהוא היה שם.
בשבילי.
כמו שאני הייתי שם, בשבילו.
אבל מה עכשיו?


תגובות (19)

היי, הפרק נטען!!!
ווהו! D:

31/01/2012 09:07

מממ…עלילה מאוד מעניינת! עד עכשיו לא קראתי אף פרק אבל כששמעתי שמדברים על הסיפור הזה נכנסתי והתחלתי לקרוא! מקסים!

31/01/2012 09:09

פרק מושלם!!!!
וואלה באמת…
מה יהיה עכשיו?

31/01/2012 09:18

מדהים!המשך דחוףףףףףףף!

31/01/2012 09:29

וואו מדהים :) נקווה שהם היו ביחד:)

31/01/2012 09:36

מהמם דחוף בהול להמשיך ממני בקי ♥♥♥

31/01/2012 10:09

אעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעא .
הדר אני אוווווווווהבת אוווותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמינה !!!!!!!!!!
דידידידידי
אלווווופה !!!!!
איזה פרק מהמם *~*
סופסופ הם התנשקוו !
אני מחכה לזה עוד מפרק הראשווון !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , דייייי תמשיכייייי ♥

31/01/2012 10:19

מממההממממםםם תתממשייייכיי :-*

31/01/2012 10:23

פרק מקסיים … ;)

31/01/2012 10:34

…………………………W-O-W I CAN'T BELIEVE IT………………………………
הם..הם…התנשקווווו!!! איזה אושררר עילאייי אני חווה עכשיו! מיטשל ואיזבל ביחדדדדדד!!! אעעעעאעאעאעאעא אין תום ואין מולי..אני אמרתי לך לגרש אותם מזמןןן!!!
אין פרק!!!! איזה מושלם המיטשל הזה תקשיבי אני פשוט מתה עליו!!! ואיזבל? כל הכבוד שעשתה את הצעד הזה סוף סוף!!
ואת???? אני גאה בךך על הפרק המושלם הזה!! את פשוט מדהימה! הכתיבה שלך מעולה! ואת כבר יודעת שאני מכורה לסיפור הזה – אז תעלי את הפרק הבא מהר כי אני לא יחזיק מעמד עד שני הבא D:

31/01/2012 10:50

סוף סוף לא הבנתי למה אי אפשר לקרוא את פרק 30 , פרק מדהייייייייייייייייייייייייייייים ואיזה חמודים מיטשל ואיזבל הם צריכים להישאר ביחד לנצח תיזהרי להפריד בניהם!

31/01/2012 11:12

-תני לי שניה לנשום….-
אההההההההההההההההההההההה!!!!
אני. לא. מאמינה. !!!!
הם סוף כל סוף התנשקוווו!!!
הדר- את פשוט עלופה!!
בסופו של דבר- ה"סבלנות" שלי באמת השתלמה…
בקיצור، בואי נגיע לעיקר….
תמשיכייייייייי כברררררררר!!!!
דחוף דחוף דחוף!! אני רוצה המשך מייייד!
ולעזאזל! אל תחכי ליום שני המזורגג-אני רוצה פרק עכשיו!!
אוהבת המוןהמוןהמוןהמון- נטלי:)

31/01/2012 14:05

פרק ממש ממש מדהים ! הפרק הכי יפה של הסדרה !!!! תמשיכי , ואל תחכי ליום שני !

01/02/2012 05:35

ישישישישישישישישישישישישישישישישישישישישישיששששששששש!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ושלא יהיו תקלות!!!!!!!!!!!!!!!!

ועוד משהו,
לא ענית להצעה שלי ושל מישהי מיוחדת כשהגבנו לך ב'שקט שלפני הסערה'!!
תעני ליייייייי שמישהו יענה לי כברררר!!

01/02/2012 08:11

איזו הצעה? O_______O
יש הצעה?! O:
אני הולכת לראווווות! D:

01/02/2012 09:53

~חדשה~
מהמם!!
תמשיכיייייייי!!
אני במתח♥

03/03/2012 11:39

שלום אור ברוכה הבאה רק רציתי לעדכן אותך…הדר לא כותבת יותר (לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זה היה קשה להגיד )
מקווים שהיא תחזור….תקראי בהודעה..:(((((

03/03/2012 11:49

אמ .. הדר חוזרת ~עוד מעט~
זה לא שהיא לא כותבת יותר .
זה רק הפסקה והיא תחזור ~עוד מעט, היא בתהליך של חזירה~

03/03/2012 12:54

אעאעאע באמת??!!
את רצינית??!!
היא עומדת לחזור מהחופשה האין סופית שלה??!!
ייאיייי!!
(;

03/03/2012 13:16
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך