מקווה שתהנו מהסיפור!♡

המלאך השומר שלי

02/03/2020 514 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו מהסיפור!♡

הקדמה;
לפעמים יש החלטות של רגע,מין דברים מטופשים כאלו שעשינו וכשאנחנו חוזרים ומביטים לאחור אנחנו יכולים להבין כמה גדולה הייתה הטעות שלנו,וכל מה שאנחנו עושים זה להתחרט ולרצות בכל ליבנו לנסות להחזיר את העבר,לשנות את המציאות העגומה ולמחוק דברים שקרו,שאמרנו,אבל במקרה אבוד כמו שלי..
נו טוב,אם הייתי יכולה למחוק רגעים,בהם אולי בטעות מבלי מתכוון…
נישקתי את הבחור הלא נכון.
אבל זה לא היה כי הוא פשוט מטורלל או מופרע או מחריד למראה או סוטה מקולל.
להפך,הוא היה מדהים,הדבר הכי מדהים שהכרתי,ידע להגיד כל מילה במקום ולחייך חיוך כזה שגורם לכל בחורה לנזול למראהו ולהפוך לשלולית התלהבות קסומה של התאהבות מטופשת.
אפילו בחורה כמוני.
קשוחה כזאת,רצינית,עם אופי כבד.
סתם,על מי אני עובדת…
ברגע שראיתי אותו,הוא הצליח להסיר את כל המסכות שלבשתי ואיכשהוא הוא הצליח לגלות לי מי אני.
טוב עכשיו אני סתם נשמעת קיטשית.
"מצאתי מישהו לסילבסטר!"אני מביטה בתבל שנכנסת אל הכיתה בחיוך ואני נושפת בבוז.
"זה כי אין לך מישהו לנשק בחצות נכון?קנאית אחת.."היא אומרת ומתקרבת אליי יושבת לצידי.
החברה הכי טובה שלי,לבושה במדים של הבי"ס הצבאי בו אנחנו לומדות,יושבת ומפטפטת מי הבחור בעל המזל.
ואז יובל אחד מהבנים בכיתה נכנס מתנשף ומכריז על מסדר.
"אוי לא!מה עכשיו?"מילמולים עצבניים נשמעים ורק אני מחייכת.
"מה את שמחה?מסדר.."תבל ממלמלת ושנינו יוצאות אל רחבת הריכוז.
ואז הוא מגיע ושנינו מביטים זה בזו לרגע.
אבל נראה לי שאמרתי יותר מדי.
לא הסברתי הכל.
ולא נתתי לכם ממש להבין.
כל מה שאני יכולה להגיד עכשיו,זה שברוב טיפשותי,התאהבתי בבחור הלא נכון,או איך שקראתי לו ברגע של שיכרות..?
התאהבתי במלאך השומר שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך