היי , בבקשה תגיבו , אל תתביישו להגיד שזה רע , וסליחה שהפרק כל כך ארוך .

מלאכים נועדו לעוף – פרק 1 : אז .. יורדים למטה .

12/08/2012 909 צפיות 8 תגובות
היי , בבקשה תגיבו , אל תתביישו להגיד שזה רע , וסליחה שהפרק כל כך ארוך .

״ אז זהו ארו , אני צריכה להתחיל את המשימה שלי ? ״ .
״ אני מצטער ילדונת , אני יודע כמה קשה לעזוב את השמיים בתור מלאך ולהפוך לאדם ״ ארו ענה .
״הילד הזה מיוחד ״ שמעתי את דרק אומר מאחורי עם הקול הסמכותי שלו והסתובבתי אליו .
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ששום דבר יקרה לו. בתור מלאכית וותיקה אנחנו סומכים עלייך שתדאגי לזה ״ הוא המשיך .
״אבל אני לא בטוחה שאני יצליח , אתה חייב להבין ״ עניתי בקול תוקפני .
״אז תנסי !! ״ הוא שאג , ״ אל תשכחי מי הציל אותך כשכמעט נרצחת והפך אותך למלאכית !! ״ .
״ הוא לא הציל אותי , הוא בסה״כ מצא אותי , אתם חיפשתם אותי עוד הרבה לפני , אני המלאכית הכי מיוחדת , שחכת ? ״ אמרתי וחייכתי חיוך מנצח .
הפנתי לו את הגב והסתובבתי לארו .
״אל תדאג , אני יעשה את זה , אני מבינה ״ והושטתי לו את היד בשביל ללחוץ אותה .
״באמת ? ״ הוא אמר והעיף לי את היד , ״ אנחנו משפחה פה , בלי כל הבולשיט של הרשמיות ״ הוא אמר חיבק אותי וצחקתי .
״משפחה ״ אמרתי והנהנתי .
קליאו קפצה עליי מאחורה בחיבוק .
״ אחותי , אני כל כך יתגעגע אלייך ! ״ היא אמרה .
״ אל תדאגי , אני יבוא לבקר אחותי ! חוץ מזה אני לא הולכת להרבה זמן ״ .
גלגלתי עיניים וצחקתי , ״ כן דרק גם אלייך אני יתגעגע ״ .
״בואי אליי ילדה ״ הוא אמר בחיוך ונתן לי חיבוק .
״ שלום בית ״ אמרתי , כיסיתי את הפנים בידיים ותוך כמה שניות ירדתי לארץ .
שנייה לפני שהכף רגל שלי דרכה על הארץ , פרשתי ידיים , הסתכלתי למעלה וישרתי רגליים ותוך כמה שניות עליתי שוב לשמיים .
ראיתי את קלואי בוכה כי עזבתי , ואת דרק מחבק אותה ומנחם . אח . מאוהבים .
״ היי ארו ! ״ צעקתי לו , ״ שחכת להגיד לי איפה המשפחה שאני הולכת להיות בה נמצאת ״ .
״ לכי לשדה התעופה ילדונת , הם יחכו לך שם ״ .
וירדתי תוך שנייה בלי להיפרד לשלום שוב , לא רוצה להתבאס שוב .

***********************************************************************

״ מעניין מתי המטוס שלה נוחת ״ אליה אמרה בדאגה .
״ אל תדאגי , בטח עוד כמה דקות ״ רון אמר .
״ אסף אנחנו צריכים שתבין ״ אליה התחילה , ורון המשיך ״ הילדה הזאת , דניאל , הולכת לגור אצלנו, יש להם בעיות במשפחה , היא הולכת להיות חלק מהמשפחה שלנו , אתה תהיה חייב להתייחס אליה כאילו היא אחותך , ואנחנו נתייחס אליה כאילו היא הבת שלנו ״ .
״ אבא נו אל תדאג , אני יכיר אותה יכיר לה חברים שלי , יהיה כיף .. מקווה שהיא זורמת ולא איזה חננה״ .
*****************************************

הושטתי את היד כמישהי שמחכה לקבל משהו , ופתאום הופיעה ליד ביד מזוודה עם הבגדים הכי יפים שלי מלמעלה . טוב אולי 3 מזוודות , אותו דבר .
נכנסתי לדירה שיש לי על הארץ לכל מקרה , והחלפתי שם בגדים .
שמתי מכנס קצר וגבוה בצבע ורוד , גופייה שחורה מבריקה , ונעלי עקב שחורות .
פיזרתי את השיער , שמתי את השרשרת ועגילים שאמר שלי נתנה לי , עגילי פנינה ושרשרת בצורת מלאך קטן מכסף .
אמא שלי .. ממנה לא הספקתי להיפרד , היא יצאה בעצמה לשמור על בן אדם אחר , לפני כמה חודשים.. אני כל כך מתגעגעת .
שמתי בושם והסתכלתי על עצמי במראה .
׳ דניאל כובשת את כדור הארץ . ׳ חשבתי וחייכתי לעצמי . נשמע כמו פרומו לפרסומת מפגרת .
יצאתי מהדירה בהליכה כל כך מהירה שלא יכלו לראות אותי , עוד אחד מהכוחות שלי .
אוקיי אני בשדה , נשימה עמוקה ו…
״ היי , אז אתם המשפחה החדשה שלי ? סליחה , אני דניאל ״ אמרתי ולחצתי להם את היד ולילד , אסף קוראים לו נתתי כיף וקרצתי , הוא בגיל שלי .
זה זמן טוב לקרוא את המחשבות שלהם .
*** המשך יבוא ****


תגובות (8)

חח לא הוא לא ארווך ><
זה נשמע מאווד מענייןן ;)

12/08/2012 10:38

תמשיכי

12/08/2012 11:02

תמשיכי

12/08/2012 14:50

ממש חמוד!!
תמשיכי :)
ואני ממליצה לא לעשות רווח בין המירכאות למה שהם אומרים.

13/08/2012 01:54

היי דניאל המתוקה אכן את בת חחח את נערה כה צעירה ויש לך כתיבה מושלמת מצטערת שעד עתה לא קראתי שום יצירה שלך ומעתה והלאה אקרא בשמחה רבה מאד כל טוב לך חמודה ממני באהבה בקי ♥

13/08/2012 04:54

התחלה ממש נחמדה,
מחכה להמשך:)

13/08/2012 07:02

המשך. תמשיכי
לא אכפת לי.
המשך.
זהו.

13/08/2012 07:04

תעשי פרקים יותר ארוכים .. תמשיכיי.
הסיפור נישמע מעניין .

13/08/2012 11:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך