" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 21

קורל_434 11/12/2013 1333 צפיות 14 תגובות

פרק – 21 :
חזרנו הביתה , בערך בסביבות 7 בערב.
-הודעה : מעת – לידור, " אהובה שלי ? רוצה נצא היום לאן שהוא בערב ? "
-הודעה : מעת – נטלי, " כן חיים שלי לאן ? " עניתי לו , למרות ש .. אין לי מושג איך אני הסתכל לו בעניים אחרי מה שקרה עם סתיו ..
– הודעה : מעת – לידור , " מקס ברנר מתאים ? " יאמיייי .
– הודעה : מעת – נטלי , " כן !! " עניתי בהתלהבות .
– הודעה : מעת – לידור , " תשע וחצי אני בא לאסוף אותך , תהיי מוכנה (: "
– הודעה : מעת – נטלי , " סגרנו ."

התחלתי להתארגן . נכנסתי להתקלח , מחליק , ג'ינס ארוך גבוה , חולצת ערב מקסטרו , ,בושם , קצת איפור , עקבים פאלפון כסף ואני מוכנה .
– נשמע צלצול בדלת –
" נטלי , מישהו פה מחכה לך " שמעתי את אמא צועקת מלמטה " באה " צעקתי בחזרה . בחנתי את עצמי פעם אחרונה במראה וירדתי , אמא שלי חייכה כשראתה אותי , גם לידור .
" ילדה יפה יש לי " אמא חיבקה אותי ואמרה כשהגעתי לנקודה שבה עמדה " מסכים איתך " לידור אמר וחייך , אמא שלי חייכה אליו בחזרה , ניראה שהוא כבר מצא חן בענייה, לא פלא.
" נצא ? " לידור אמר אחרי דקה בערך , " יאלה " השבתי וחייכתי , נפרדתי מאמא שלי ויצאנו.
נסענו באוטו של לידור , אבא שלו קנה לו את האוטו , כסף ? גם להם לא חסר .. ( נראה שהמקום החדש שעברנו אליו , הוא אזור של אנשים טחונים ) .
לאחר חצי שעה בערך הגענו . נכנסנו למסעדה, היא הייתה מפוצצת , חופש גדול ..
התיישבנו והסתכלנו בתפריט , שוקולד שוקולד שוקולד .
" מה תרצו להזמין ? " מלצר שנראה הומו כזה ניגש ושאל אותנו . לידור הסתכל עלי וסימן לי להתחיל. " סופלה שוקולד " עניתי . " מה לשתות ? " הוסיף המלצר , " מיץ לימונדה גרוס , תודה " אמרתי וחייכתי . " מה לך ? " שאל המלצר את לידור " פיצה שוקולד ותביא לי גם מיץ לימונדה גרוס " ענה לו לידור .
" סליחה שאני שואל .. אתה פנוי ? " שאל אותו לפתע אותו מלצר חייך וקרץ , " לא " לידור נבהל ענה לו במהירות , " מצטער " השיב המלצר והלך . כשהוא התרחק אני ולידור התפוצצנו מצחוק , צחקתי עליו מלא , המנות הגיעו , התחלנו לאכול . דיברנו המון, ניסיתי שלא לחשוב על מה שקרה עם סתיו , זה סתם הקשה עליי להסתכל על לידור . סיימנו לאכול, לידור שילם עליי כמובן , היה ממש כיף !
התחלנו בנסיעה הביתה , צחקנו המון , ממש כיף לי איתו .
הגענו לבית שלי . " את יודעת .. אני חושב שאני מתחיל ל.. " לידור התחיל לומר , לא לא . אני לא יכולה . עצרתי אותו , " אני וסתיו התנשקנו " אמרתי בבת אחת בלי לחשוב פעמיים , לא יכולתי לפגוע בו ככה , להתנהג כאילו לא קרה כלום . הוא הסתכל לי בעניים במשך כמעט חצי דקה ואז ..

* מנקודת המבט של לידור –
" אני וסתיו התנשקנו " היא עצרה אותי ואמרה , מה ? מתי ? למה ? למה היא עושה לי את זה ? אני לא מאמין .. אני שונא שונא את הסתיו הזה. ועוד .. שבאתי להגיד לה שאני מתחיל להתאהב בה .. לא ידעתי מה לומר .. הסתכלתי לה בעניים, מאוכזב, חשבתי שבאמת יש בנינו משהו .. " צאי מהאוטו " אמרתי לה , בלי לחשוב פעמיים.
" מה ? " היא אמרה בקול השקט שלה .. " צאי " השבתי לה והרמתי את קולי , העניים שלה נצצו , לא נטלי .. רק אל תבכי .. אני מתחנן .. היא יצאה . היא לא נתנה לי לראות אותה בוכה .
התחלתי לנסוע , הייתי כל כך עצבני לא התרכזתי בכביש , רק חשבתי על מה שנטלי אמרה לי עכשיו , הגברתי מהירות בלי לשים לב, הגברתי והגברתי והגברתי ..
בום .

תגובות וממשיכה !! ♥


תגובות (14)

:0 נו מה קרה?? אל תשאירי אותי במתח זה לא טוב!!!
אני לא אוהבת מתח בכלל!! ~ קוראת חדשה~

11/12/2013 06:09

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי

11/12/2013 06:14

אוו מיי גאדד!! אני לא מאמינה שהוא העיף אותה מהמכונית!! ומה קרה לווו? את חייבת להמשיך דחוףףף

11/12/2013 06:16

תמשיכי דחוףף !!

11/12/2013 06:30

תמשיכי מיד אין מצבבב אל תעשי את זהההההה

11/12/2013 06:49

שיט אין מצב שהוא דרס אותה נכון!!!!!!!! נכון?… תמשיכייייייייייי

11/12/2013 07:26

המשך דחוף!!

11/12/2013 07:27

אתת תהרגי לי אותווו

11/12/2013 07:32

תמשיכי!!♥!

12/12/2013 10:56

תמשיכיייי ואל תהרגייי אותו!! שהיא תהיה עם לידור והוא יסלח לה חחי

12/12/2013 14:34

OMG !! אין דברים כאלההה !!!
מהמםםם בטירווף ^ תמשיכיי ♥

16/12/2013 03:06

נווונונוווו תמשיכייי כברררר%^^^^

19/12/2013 06:54

למה את לא ממשיכה?
:( :(

יאללה. אנחנו מחכים (:

26/12/2013 17:18

תמשיכייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/03/2014 21:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך