" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 12

קורל_434 07/12/2013 1109 צפיות 8 תגובות

פרק – 12 :

* מנקודת המבט של נטלי –
" איזה שמלה ?? התכלת הצמודה או האדומה ?? " נוי שאלה אותי , היא כבר פה.
" אממ התכלת .. לא לא בעצם האדומה ! " עניתי לה בטוחה בעצמי , נוי הורסת בכל מצב.
" ומה איתי ? הלבנה הצמודה או הורודה ? " שאלתי אותה בהיסוס .
" הלבנה הצמודה אין שאלה פה בכלל ! " היא אמרה לי נשמעת בטוחה בעצמה. צודקת. באמת הלבנה הרבה יותר יפה .
לאחר שהתקלחנו שתינו , התחלנו להתארגן . מחליק וביביליס בקצה , קצת איפור , קרם גוף , דורדוראנט , שמלה , עקבים , בושם , פאלפון קצת כסף ואנחנו מוכנות.
– צלצול בדלת –
" אני פותח " שמעתי את עמית צועק מלמטה . לאחר כמה שניות צעק שוב " מכוערות באו לאסוף אותכן " . התחלנו לרדת במדרגות עד שהגענו למטה , כולם נראו קצת המומים , עמית והבנים התחילו לבחון אותנו מהרגליים ועד הראש .
לאחר כמה שניות ארוכות של שתיקה עמית הוסיף ואמר " והו .. טעות שלי , לא כל כך מכוערות " צחקנו כולנו. הבנים עדיין נראו קצת מבועתים , " מה ? לא ראיתן בנות יפות בחיים שלכן ? " נוי אמרה כדי להפיג את המתח , " לא ככה " השיב לה לידור וחייך , גם עידן חייך.
עמית התקרב לדלת . " תשמרו עליהן אה ? אני יהיה שם " אמר להם בקול שהיה נשמע של איום ציני וחייך . ( עמית והבנים באותו גיל ) . " אל תדאג אחי " ענו לו שניהם וחייכו .
" אנחנו הולכות רגע לשתות " אמרתי לבנים . אני ונוי הלכנו למטבח , שתינו . יש קולות ברקע , התקדמנו לכיוון הדלת . " זזנו ? " אמרתי כשהיינו ביציאה . " כן יאלה בואו " השיב עידן .
" אתה בא " שאל לידור את עמית . התפתחה פה חברות חדשה בן עמית לבנים כמו שנראה .
" אני יראה אותכם יותר מאוחר " אמר עמית ולחץ לו ולעידן לחיצת יד גברית כזאת , והביא לי נשיקה בלחי ולנוי חיבוק .
יצאנו .

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (8)

עמיתושש ♥
תמשיכייי והלוואי שהיה משהו בין סתיו לנטלייי !!

07/12/2013 10:46

סורי טעות שלי(על התגובה הקודמת)
אבל בכל זאת סיפור מושלם תמשיכייייי.
♥♥♥לין

07/12/2013 10:48

יא תמשיכי

07/12/2013 10:50

אני או בת נורא את עמיתוש המושלמוש ^ + ^ תמשיכי

07/12/2013 11:03

מושלםםם תמשיכייי

07/12/2013 11:13

תמשיכי :)

07/12/2013 11:46

תמשיכייי

07/12/2013 11:59

המשכתי ♥

07/12/2013 12:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך