קורל_434
מצטערת שלא כתבתי כל היום , לא היה לי זמן .. אני אשתדל לכתוב הרבה פרקים בזמן הקרוב (:
אוהבת ♥

" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 18

קורל_434 09/12/2013 998 צפיות 9 תגובות
מצטערת שלא כתבתי כל היום , לא היה לי זמן .. אני אשתדל לכתוב הרבה פרקים בזמן הקרוב (:
אוהבת ♥

פרק – 18 :
והתקרבנו והתקרבנו והתקרבנו …
" לידור " אמרתי שנייה לפני שהתחילה נשיקה . יותר מדי עלי ביום אחד … אני לא יכולה לעשות את זה. " אני .. " באתי לומר , הוא עצר אותי.
" זה בסדר " הוא אמר , וחיבק אותי חיבוק חם ואוהב .. הוא כזה מדהים .. לא מגיע לו ..
" תודה .. אתה מדהים , באמת " אמרתי, הוא חייך ונראה שאפילו התרגש .
נפרדנו לשלום וחזרתי לבית.
ה' איזה יום , אני חושבת שאני מתחילה לפתח רגשות .. זה אמור להיות שמח לא ? סוף סוף התגברתי על גיא , החבר הקודם שלי .. אבל .. הבעיה שזה לשניהם ..
אני ממש לא הולכת לשחק בהם , זה לא מתאים לי. נטלי תשתלטי על עצמך .
נכנסתי להתקלח ושכבתי במיטה , לא רציתי לחשוב על כלום , רוקנתי את הראש שלי ונרדמתי.

" מה אתה רוצה לאכול ? " שאלתי את עמית , הפעם תורי לפרגן לו קצת על זה שהוא אח כזה מושלם.
" אמממ שתי חביתות עם גבינות בצד לחם ומיץ תפוזים " הוא אמר וחייך " בדרך " עניתי לו.
סיימתי להכין לו את הארוחה והתיישבתי מולו , תמיד אנחנו מדברים בזמן שמישהו מאתנו אוכל.
" אז .. " עמית התחיל לומר , " מה קרה עם סתיו אתמול בבריכה ? שתיכם חזרתם קצת ממורמרים "
הוא המשיך , אני לא יכולה לספר לו מה קרה ..
" ממש לא .. לא קרה כלום " עניתי לו והשתדלתי להישמע משכנעת כמה שאפשר .
" בטוח ? " הוא בחן אותי. " כן יחופר " עניתי וחייכתי . יש .. הצלחתי . המשכנו לדבר על סתם דברים, צחוקים כמו תמיד ..
" בואי נלך היום לים " עמית הביא יציאה שלא קשורה לנושא , " יאא בוא " עניתי, מתאים לי ים .. קצת לנקות את הראש , להנות בקיצור.
" סבבה אני אומר לסתיו לבוא ואת תגידי לנוי " אמר וחייך . מה סתיו ?? אני לא אמרתי הרגע שאני צריכה לנקות את הראש ?? מה אני צריכה אותו שוב בראש שלי ? " טוב .. " עניתי ועליתי למעלה , לא יכלתי לומר לו , אל תזמין את סתיו, כי אז הוא בטוח יחשוב שקרה משהו ויציק לי עד שהוא יגלה מה …

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (9)

מושלםםם תמשיכייי

09/12/2013 12:43

את כותבת ממש יפה תמשיכייי !♥

09/12/2013 12:44

מושלםםם תמשיכייייי

09/12/2013 12:47

להמשיך !

09/12/2013 12:49

מדהיים ♥♥
אבל תעדי פרקים יותר ארוכיםם….
תמשיכיי (:

09/12/2013 13:00

תמשיכיייייייייי

09/12/2013 13:08

תמשיכיי

09/12/2013 13:12

תמשיכייייייייייייייי

09/12/2013 13:41

המשכתי ♥

10/12/2013 07:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך