קורל_434
תגובות תגובות תגובות!!!

" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 23

קורל_434 24/03/2014 985 צפיות 8 תגובות
תגובות תגובות תגובות!!!

אני רואה ששמחתם שהמשכתי עם הסיפור ((:

פרק 23 :
נוי רצה לעידן בחיבוק גדול, הם דיברו בניהם לא היה לי כל כך אכפת על מה .
מרחוק שמעתי את הרופא אומר שאסור להכנס לחדר של לידור בנתיים ,
לא עניין אותי ..נכנסתי לחדר של לידור בריצה ……..

פתחתי את הדלת ורצתי למיטה שראיתי, והו , הוא נראה נורא , הוא באמת פצוע קשה .
וכל זה ? בגללי .. אני כזאת מטומטמת, איך לא חשבתי על זה שאסור לספר דברים כאלה בזמן נסיעה ? איך לא לקחתי את זה בחשבון ?? טעות, פשוט טעות.
הוא ישן.. הוא כזה חמוד, אפילו ככה …
הדלת נפתחה. " סליחה מי את ? " שמעתי מאחורי, הסתובבתי . הרופא, כמובן..
" אני … ממ .. אני .. אני חברה שלו " אמרתי בלי ששמתי לב למה שאני אומרת.
" אה .. אני מבין .. הוא אמור להתעורר בכל רגע , את מוזמנת לשבת בכיסא פה, אני נותן לך להישאר רק בגלל שאת חברה שלו, אני בטוח שכשהוא יתעורר הוא ירצה לראות מישהו שהוא אוהב קרוב אליו " החזיר לי הרופא .
כן, בטח. אני אהיה האדם האחרון בעולם שהוא ירצה לראות ליד המיטה כשהתעורר. אז מה .. זה לא מעניין אותי, אני נשארת.
" תודה אדוני " השבתי לו, והוא יצא מהחדר.
התיישבתי על הכיסא וחשבתי מה אגיד לו שהוא התעורר, בטח הוא ירצה שאני אלך מהחדר.
אולי אני יגיד לו שאני מצטערת על מה שעשיתי? שאני מתחרטת על זה? שאני רוצה אותו בתור חבר שלי, ולא את סתיו? שמה שהיה בנינו חשוב לי ושאני רוצה אותו בחזרה?
המחשבות הציפו את ראשי, אני יודעת שלא משנה מה אגיד, הוא ישנא אותי, בטוח.

לפתע עיניו התחילו להיפתח, זה קורה, עכשיו אני צריכה להחליט מה להגיד…
" נטלי ? " הוא אמר בקול חלש ברגע שראה אותי.
" תקשיב לידור אני באמת באמת מצטערת, אני לא התכוונתי שזה מה שיקרה עם סתיו, אתה באמת חשוב לי אתה חייב להבין ! ו …. " התחלתי להגיד והוא עצר אותי.
" נטלי … "


תגובות (8)

המשךךךךךךךךךךךךך

24/03/2014 20:44

תמשיכייי
הם כול כך מושלמים ביחד הם חייבים להיות חברים!!!!!

24/03/2014 20:53

תמשיכי עכשיו ופליז שהם יהיו יחדדדדד

24/03/2014 21:04

תמשיכיייי!!!!!

24/03/2014 21:23

תמשיכיייייייייייייייייי

24/03/2014 21:29

תמשיכייי אני במתח!!

24/03/2014 21:31

את חייבים להיות ביחד איןם לא אני יהרוג אותך!!
תמשיכי מהר!!

24/03/2014 21:58

תמשיכיייי (:

24/03/2014 22:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך